Osaatko naida

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vai luuletko ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vai luuletko ?

Vieras
Joskus ihmettelen kun miehet kehuskelevat panomiehen taidoillaan ja kertovat saavansa naisen kuin naisen extaasiin. Oman ja ystävättärieni kokemusten mukaan sellaisia miehiä on harvassa jotka todella osaavat tyydyttää naisen. Mies saattaa antaa ymmärtää olevansa todella taitava, mutta kun juttelee naisen kanssa joka on eksynyt kyseisen uroon kanssa sänkyyn, niin nainen sanoo ettei ollut mitenkään kummoinen, aika onneton suorastaan.
Siis miehet, kertokaapa miten päättelette olevanne hyviä rakastajia vai luuletteko vain ?

Syy on naisissa jotka eivät uskalla mainita miehelle tämän puuteista naisen tyydytyksessä. Varsinkin yhden illan jutuissa. Pari suhteessa asia on toivottavasti toisin.

No, ne jotka eivät ole pyörtyneet... tartteehan miehellä olla uskoa omiin kykyihinsä. Vakavasti ottaen, kyllä se usein on myös naisesta kiinni, siis onko tuloksena maata tärisyttävä kokemus vai lattea pikapano.

Ainakin kun minä panen nainen pyörtyy aina. Sitä edeltää pitkät lämmitykset, suusekseineen ja käsillä hieromisineen...Kun nainen on muutenkin horkassa ja vapisee himosta, otan tahtikeppini esiin ja aloitan työnnöt hitaasti tahtia kiihdyttäen. Ei vaineskaan. Juttu on niin, että miehet juttelevat ja pullistelevat ainakin toisilleen suurista saavutuksistaan huomattavasti vähemmän kuin naiset luulevat. Itse asiassa on niin, että petipuuhat ovat kokolailla pyhää aluetta jolle ei mennä ellei siihen jotain hyvin erityistä syytä ole. Niin hyvät kuin huonot kokemuksetkin kuitataan muutamalla virkkeellä eikä yksityiskohdilla erikoisemmin herkutella. Vakituissa suhteissa olevista sänkyongelmistakin puhutaan vain hyvin harvojen ja valittujen kanssa jos ollenkaan. Naiset höpöttävät kaikki panohommansa lähimmälle 50:lle kymmenelle kaverille jolloin yleinen käsitys miesten rakastelutaidoista muodostuu sen perusteella. On selvää, että joku uros testosteroneissaan saattaa kehuskella taidoillaan naiselle baarissa koska haluaa panna tätä. Nainen saattaa innostua ja lähteä katsomaan millä korteilla urho pullistelee. Jos edellinen panoreissu on kulkenut niin, että kumppani on näytellyt syystä tai toisesta hyvin (kiljunut jne.) urholle on jäänyt vääränlainen kuva itsestään. Sitten tämä feikannut nainen kertoo näille komppanialle ystäviään, että olipa Luigi huono, huono tosiaan.
Oletan, että eräs kaverini oli hyvin oikeassa sanoessaan, että ""jos vähän viitsii nähdä vaivaa"" niin tulee hyvin rankatuksi. Tämän lauseen perusteella osaan naida.

Kehuskelevatko? Missä ja kenelle? Eivät ainakaan toisille miehille. Tämä taitaa olla niitä kliseitä joiden olemassaoloa ei kukaan ole koskaan asettanut kyseenalaiseksi.

Kyllä kehuskelevat, ainakin naisten kuullen. Olen kuullut monenkin miehen kehuvan kuinka ainakaan hänen vaimonsa/tyttöystävänsä ei tarvitse puutteessa elellä. Kyllä hän sen verran hyvin sen hoitelee.
Mutta mikä saa miehet uskomaan taitoihinsa ? Sekö että jaksaa vaikka kuinka kauan ja kalu vaan seisoo ? Vai sekö että mies itse kykenee saamaan orgasmin monta kertaa vuorokauden kuluessa ? Vai kenties joku muu asia ?

No kyllä minun mielestä yleensä on niin että vain ravitolassa olevat humalaiset miehet ehkä kehuskelee mutta 99% vain naisille joita hän haluaa omaan petiinsä, kavereilleen tuskin montaa kertaa on mitään sanonut tai saatikka kehunu.
ja suurin osa noista kuppilassa kehujista on poikasia jotka on muutaman kerran saannu.
ainakin parisuhteessa tärkeintä on molempien nautinto ja sen perusteella minä olen varmaan sonni koska pystyn tyydyttämään naiseni halut ja nainen myös minun niin ei tarvii käydä kuppiloissa kehumassa.
että silleen

Eivät naiset nyt sentää kaikkia panohommiaan eteenpäin kertoile, eivätkä ainakaan yksityiskohtia mainitse. Miehen taidoista saattaa tulla ohomenevä maininta.
Kaverisi tuntuu ymmärtäneen aika olennaisen asian.
Jos molemmat viitsivät nähdä vähän vaivaa niin he myös saavat seksistä enemmän.

Tässä nyt mua vaivaa se taas että se on mies joka panee ja nainen voi sitten olla siinä ja joko tykätä tai sitten ei. Eihän sen niin pitäs mennä! Eikä se ainakaan mulla naisten kanssa niin mee. Kyllä molempien tulis olla aktiivisia ja hakea sitä yhteistä nautintoa...tietenkin sen voi tehdä vuorotellen.

Ja naiset, kuinka moni teistä pitää siitä kun mies jyystää kuin viimeistä päivää, kovaa ja niin että liha läiskyy? Ok, se voi hetkittäin olla kiihottavaa mutta kyllä 5 minuuttiakin sellaista on liikaa. Ja toinen juttu, monelta naisista tulee tälläisen rynkytyksen päätteeksi? Oman kokemukseni mukaan ei moneltakaan, korjatkaa jos olen väärässä.

Kyllä se nautinto niin miehelle kuin naisellekin lähtee hellistä kosketuksista, oikealla tavalla, ilman suurempaa voimankäyttöä...Peniksen koskettelu hellästi käsillä tai suulla on todellakin paljon parempaa kuin se vemputtelu mitä joskus on saanut kokea. Kaikki ei vaan osaa...Tietenkin kun orgasmia lähestytään niin siinä vauhti kiihtyy mutta...miettikää miltä tuntuvat esim pitkät, hitaat ja syvät peniksen liikkeet sisällänne. Suudelmat ja rintojen suutelu siinä samalla...

Taitaa mennä hieman off-topic...nyt lähden etsimään tyttöystäväni ja hellin häntä vähän!

Hienoa, että löytyy näin ihanaa ajattelua ja kirjoittaja vaikuttaa jopa kaikestä päätellen jopa aika nuorelta.
Tai voihan olla niinkin että nykyajan nuoret miehet ymmärtävät tuon.
Ja naisena en pidä siitä pitkään jyystämisestä vaikka se omalle ukolle tuntuukin olevan hyvän naimisen tae. Pyytää vielä anteeksi jos ei jaksa jyystää kuin sen 5. min. Minun tekisi jo siinä vaiheessa mieleni kysyä, että etkös nyt jo saa ? Tosi tylsää touhua, itse haluan hyväillä myös muuten ja kiihoittaa toista kunnolla ennen varsinaista aktia.

Uskon olevani hyvä rakastelija. Perusteluni sille on se, että pystyn ja haluan tyydyttää naiseni halut ja antamaan hänelle orkut lähes joka kerta. Tämä on ollut päämääränäni aina, alusta lähtien. Suurin osa seksistämme koostuu naiseni hyväilystä suulla ja sormilla ja loput 5-10min naimista. Oma naisenikaan ei halua, eikä kestä pitkiä nainteja. Olen opetellut useita eri hyväilytapoja, miten saa naiselleni orkun suulla ja sormilla tai sitten naiden. Tämä riippuen hänen kulloisetakin tilanteesta. Orku tulee kuitenkin yleensä aina jommalla kummalla tavalla. Käytännössä suhde on ollut n. puolet orkuista suu/sormi ja puolet naimalla. Naiseni on oppinut nauttimaan seksistä ja saamaan orkkuja, joten kun joskus menee jokunen kerta peräkkäin ilman, niin hän on ""hieman"" kireä. Vaikein naisen tyydyttämisessä on se, että toimivat hyväilytavat muuttuvat vuosien varrella. Välillä on saanut/joutunut sormettamaan pillusta, välillä taasen on mennyt vuosia, jolloin ei ole saanut sormia työntään pilluun ollenkaan, nyt taaseen saa. Välillä on mennyt vuosia, jolloin lähes kaikki orkut ovat tulleet vain sormillla ja suulla, välillä taasen vain naiden. Miehellä pitää tuntosarvet olla jatkuvasti hereillä, jos meinaa naisensa tyydyttää ja hälle orkut järjestää. Vaan mitäpä mies ei rakkaansa puolesta tekisi.:)))

No eihän sille mitään voi jos ei nainen ja mies sovi toisilleen.Meitä on niin joka junaan.Pitäis olla tyytyväinen jos löytää semmosen jonka kans synkkaa vähä joka suhtees.Ja sitte siitä eteenpäin.

Sanotaan suoraan, että olen huono panomies. Niin ainakin uskon, vaikka naiseni ei kyllä asiasta valita. Pointti on siinä, että kokemusta on suhteellisen vähän, muutamia pitkiä suhteita, nykyinen kohta 10 vuotta. Näin ollen ei ole suuresti vertailupohjaa eikä mahdollisuutta oppia uutta. Haluan kyllä tyydyttää naiseni ja olla monipuolisesti hyvä, mutta kun toinen tahtoo sen vain pian sisälleen ja ihan perusjutuin niin mitä sinä opit? Lisäksi hän useimmiten saa eli on tyytyväinen. Tahtoisin kuitenkin oppia tyydyttämään naiseni vielä paremmin ja samalla monipuolistaa seksielämäämme. Tietysti ihanteellista olisi jos joku a) kokenut nainen ottaisi minut seksiorjaksi viikonlopun ajaksi, tai b) joku nuori, kokematon tyttö olisi kanssani samassa tilanteessa niin voisimme yhdessä opetella. :DTällaista vain ei taida oikeasti tapahtua.....

Pakko vastata. KYLLÄ mun mies tyydyttää mut sataprosenttisesti.! Toistakymmentävuotta yhdessäoloa. Aina tekee mieli. En ole asiantuntija, mutta uskoisin, että kyllä on vaikutusta sillä mitä kumpikin tekee.. mistä tykkää.. Meilläkin on ollut vaikeuksia.. mutta seksi on aina sujunut. Mies tyydyttää mut ja mä hänet. Eihän siinä sen kummempaa... tosin haluaisin useammin ja pidempään.. onnistuu sillointällöin.. mutta parempi sekin kun ei mitään. =) Kuitenkin mieheni tekee mulle niin mielettömän olon, että en usko kenenkään kokevan sellaista.. aaaaaaaaaaaaah..

Jos puheet sivuavat seksiä, annan yleinsä sellaisen kuvan, että mulla on pieni ja pehmeä muna ja, että seksi ei juuri kiinnosta. Toisaalta saatan joskus heittää sekaan jonkin kommentin, mikä voi antaa kuvan, että tiedän paljon seksistä ja saatan olla vähän pervo. Ulkoiselta olemukseltani olen useimpien tyylitietoisten naisten mieleen ja vartalo on pitkä, hoikka, lihaksikas ja kovakuntoinen. Rinnassa oleva sydämen muotoinen polttomerkkikin on harkittu yksityiskohta.

Satunnaissuhteita en ole vuosiin harrastanut ja niissä en voi sanoa olleeni hyvä, vaikka melkein kaikki uusintaa ovat halunneetkin. Satunnaissuhteissa seksiä rajoittaa se, että jos nainen ei kiinnosta tarpeeksi, minulla ei ole mitään tarvetta näyttää rakastajankykyjäni vaan seksi on vain sellaista masturbaatiota ilman käsiä. Toisaalta myös satunnassuhteiden tautipelko rajoittaa aika paljon.

Halutessani taidan olla kyllä aika hyvä rakastaja (ainakin vaimoni kanssa): Minulla ei juuri ole rajoitteita, mutta ei myöskään pakkomielteitä. Osaan kunnioittaa naisen tahtoa, mutta pystyn silti pitämään ohjat käsissäni. 90 % orgasmeista annan ihan oikeasti naimalla. Yleensä annan pari kolme orgasmia ja sitten keskityn itseeni, jonka päätteeksi laukean selälle ja tai mahalle, rinnalle ja naamalle. Tosaalta yhden samanaikaisen O:n pikapanot sisään laukeamisella ovat kanssa kivoja. Voin sanoa pitäväni naiseni 100% tyydytettynä ja hän ei ole koskaan suostunut valittamaan seksistä.

Seksuaalisuus on herkkä asia (biologisesti kelpoisuuden indikaattori) ja näiden retostelujen on syytä koputtaa puuta, vaikka ongelmia ei ole ollut, niitä voi tulla!!!

Fyysisen pohjan hyvään seksiin antaa hyvä fyysinen kunto ja tässä kohtaa on hyvä muistaa, että muna ei toimi isoilla lihaksilla, vaan sydämen on oltava vahva ja suonien kunnossa. Seksikäytöksen biologista ja kulttuurista pohjaa olisi myös varmasti ihan hyvä pohtia ja selvittää itselle, että mitä haluan ja miksi. Itse seksialoitteet kannattaa yrittää pitää sponttaaneina ja seksin aikana pitää antaa alitajunnan viedä. Seksiin kuuluu sellainen ""äijä"" -asenne, jossa näytetään sille naaraalle, että se on sulaa vahaa käsissä. Oikeasti lopullinen valta on sillä naaraalla ja koko peli on kuitenkin naaraan miellyttämistä ja itsensä arvon lisäämistä naaraan silmissä.

Olipa hieno ""miehen seksi monologi"" , teoriassa tuolla strategialla pumpattava barbarakin voihkii nautinnosta. =) mutta ikävä kyllä 90%:si on vain voimisteluliikkeitä, ja naisen orgasmin 90% tapahtuu hänen omassa päässään. Miehen on turha edes miettiä naisen orgasmia , kaikki valta hyvälle orgasmiseksille on naisella.

Kyllä, koko monologin pohja lähti siitä olettamuksesta, että sitä seksiä harrastetaan seksiä haluavan orgasmiin yhdynnässä kykenevän naisen kanssa.

Seksistä vänkääminen, kieltäytymisten laskeminen ja yleensäkin seksistä numeron tekeminen tappaa varmasti niin naisen kuin miehenkin halukkuuden. Jatkuva seksuaalisisa fiboja haistelevien tuntosarvien pystyssä pitäminen ja spontaanit aloitteet sillä hetkellä kun kun on aistivinaan oikean hetken auttaa pitämään mielen virkeänä ja seksin hyvänä.

Pitää vielä lisätä sen verran, etten kyllä puhunut mistään voimisteluliikkeistä. Seksillä kyllä mitataan fyysistä kyvykkyyttä, mutta enen kaikkea seksuaalinen käytös on sosiaalista käytöstä ja toimii sosiilisten kykyjen mittarin ja sosiaalisten suhteiden lujittajana.

Toiseksi vielä sen verran, etten tykkää mistään voimisteluseksistä vaan hyvin suoraviivaisesta toiminnasta, minkä oli tarkoitus tulla esille korostaessani spontaniuden tärkeyttä.

Aika myönteistä kuvaa rakentelette naisten tavoista puhua miehistä. Kyllä se osa-alue ainakin minun tuttavapiirissäni on aina uuden miehen tultua jonkun kuvioihin käyty hyvinkin yksityiskohtaisesti läpi. Ainakin satunnaisten hoitojen osalta koko kaveripiirillä on melko hyvä ja yksityiskohtainen käsitys miehen kropasta, osaamisesta, kestävyydestä, niin ja tietysti siitä ensimmäisenä kysyttävästä, eli kullin koosta :)

Ei ole satua, että miehet ovat keskimäärin reiluja ja naiset paskiaisia, itse en oikeasti voi luottaa moneenkaan naiseen yksityisasioissani, vaikka nämä ystäviäni ovatkin olevinaan.

Yhteistyössä