Osaatko naida

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vai luuletko ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole koskaan pitänyt itseäni minään hyvänä rakastelijana. Huomaavaisena ihmisenä olenkin aina ensalkuun kertonut neidolle, että meissä kaikissa on eroavuuksi, joten olisin imarreltu jos tämä vaikka opastaisi minua omien mieltymystensä täyttämisessä.

No ei sinusta kyllä sitten ole naisille vastusta. Minä en rupeaisi mihinkään tekemisiin tuollaisten miesten kanssa, vaikka ajatus sievä onkin. Ei mies ole mikään naisen palvelija, biologia meissä panee heti sivuuttamaan tuollaiset puheet.

Kiitos rehellisyydestä. Mistäköhän se mahtaa johtua, että naisilla on tarve pulputtaa ja raportoida muille panohommistaan? Kyse on tuskin sisarellisesta tiedottamisesta, ettei tulisi pettymyksiä sen tunarin kanssa. Toisaalta meikäläisen tapaisesta Supersonnista taas ei kannattaisi puhua vaan pitää kiinni itse ja suu visusti supussa ettei kilpailijattaret vaan vie ;-)
Jos joku kielitieteilijä sattuu lukemaan niin mistä tämä sana ""hoito"" tulee? Assosiaatiot mitä ko. sanasta tulee ovat varsin moninaiset...

Yritinkin painottaa tuota kommenttiani nimenomaan satunnaisia suhteita koskevaksi, kyllähän joku vakavasti otettava köriläs saa paljon asiallisemman kohtelun. Niin ja todelliset asiansa osaavat panomiehet pidetään omana tietona, ettei kukaan vie ;)

Supersonni, tämäkin on ihan täyttä puppua. En minä ole kertonut kenellekään omistani eikä minulle ole koskaan kukaan kertonut. Siskolleni meinasi yksi kertoa ja kyseli siskon ja tämän miehen puuhista... sisko kertoi - mutta hänkään ei ollut suostunut moiseen keskusteluun ja piti sitä .... outona.

<<Naiset höpöttävät kaikki panohommansa lähimmälle 50:lle kymmenelle kaverille jolloin yleinen käsitys miesten rakastelutaidoista muodostuu sen perusteella.

Naida osaa varmasti meistä kaikki. Siihen ei tarvi kuin hieman viriiliä mieltä ja liikkuvaa lannetta. Rakastelu onkin aivan asia erikseen. Tällöinhän tarkoituksena on yhteinen nautinto ja tarvitaankin muutakin kuin viisi pistoa, marsun vikinää ja tyhmä lehmän tuijotuksen...

Kait sitä sitten varmaan joskus olin jonkinlainen panomies kun naiset soittelivat perään pyytäen uusintaa, mahd pian. Parhaimmillaan olin ns ""kierrätysrattopoika"", eli temput tehtyäni jonkun naikkosen kanssa saatoin saada hänen ystävättäreltään mielenkiintoisen yhteydenoton...ja poikamiehelle kelpasi useimmiten kaikki tilaisuudet päästä naisen kanssa alasti pedin puolelle.

Reseptini ""panomies""-maineeseen oli:

1) piti itsensä fyysisesti kondiksessa (sali, lenkit)
2) small talkin opettelu ja naisen kuunteleminen
3) vonkaaminen ehdottomasti kiellettyä - eipä tarvinnut itse koskaan moiseen edes sortua kun naiset itse ehdotteli siirtymistä ""kahdenkeskiseen ympäristöön""
4)) ei suoraan hyökännyt naiseen kiinni kämpillä - ellei nainen tehnyt sitä itse ensin
5) ""kuunteli"" naisen haluja
6) ei pitänyt kiirettä oman tyydytyksensä kanssa - nainen palkitsi varmasti hyvin jos oli ""hoidellut"" hänet ensin.

Silti, jäi muutama vuode kylmäksikin. Ei siinä tekniset kikat yms auta yhtään, jos nainen ei ole mukana tai ei tykkää otteistani. Nämä naiset sanoivat varmasti ""surkea"".

Tiedä sitten mitä vaimo ajattelee nykyään...

Kaikki muuten ok, mutta minä ainakin tykkään määrätietoisista otteista ja miehen aloitteista... jos todella en halua teen sen kyllä selväksi. Pikku pyristelyissä voin vielä olla kahden vaiheilla, silloin ei pidä luovuttaa...
Se, että tuntee oelvansa tärkeä, mielenkiintoinen, haluttava, paras jne.. se tunne on se ratkaiseva ja sen tunteen saa olemalla aidosti kiinostunut, kuuntelemalla, minut pitää saada myös nauramaan... että nautin olostani. Sitten ne fyysiset lähestymiset...

Osaanko itse? En tiedä, mutta jos olen halukas villiinnyn kyllä, muutoin en.

Osatako naida?Kummasta kysymys,kosimisesta vai rakastelusta?Kosimisesta selviää parilla kysymyksellä,osaako naida ,se on toinen juttu.Muistan omat osaamiseni nuorena kloppina.Aikamoista räpellystä.Ei siinä mitään,tuleva vaimoni samanlainen aloittelija.Siinä oma viehätys.Omin nokkinemme opittiin näitä naintiasioita vähän kerrassaan.Voisi verrata tutkimusmatkailijaan Afrikan tuntemattomissa viidakoissa.Kun lähemmin tutustuttiin toistemme saloihin,sitä uteliaimmiksi tulimme.Uutta mielenkiintoista löytyi usein.

Hienoa, että löytyy näin ihanaa ajattelua ja kirjoittaja vaikuttaa jopa kaikestä päätellen jopa aika nuorelta.
Tai voihan olla niinkin että nykyajan nuoret miehet ymmärtävät tuon.
Ja naisena en pidä siitä pitkään jyystämisestä vaikka se omalle ukolle tuntuukin olevan hyvän naimisen tae. Pyytää vielä anteeksi jos ei jaksa jyystää kuin sen 5. min. Minun tekisi jo siinä vaiheessa mieleni kysyä, että etkös nyt jo saa ? Tosi tylsää touhua, itse haluan hyväillä myös muuten ja kiihoittaa toista kunnolla ennen varsinaista aktia.

Kyllä panossa menee 1 h vähintään.Tärkeää on tyydyttää nainen 2-3 kertaa.Turha hätäily pilaa nainnin.Yhden illan suhteissa pitää naida koko yö vierasta vähän väliä,kun kerran vierasta saa niin pidä olla kuin kylässä,vaan pitää olla kuin kotona.

Viimeksi muokattu:
tiijä, osaanko naija. Sen verran osasin,edestakaisin vetelin heppiäni naisen pimpissä, kunnes tuli aivan sikaflunssa hyvä olo. Toka kerralla naisellekin tuli sikaflunssa hyvä olo.
Osattiinko naija vai ei, sillä väliä, hyvältä tuntui kuitenkin.

Voi vittu - on teillä huolet :-(

Onks sillä mitään väliä että osaanko naida vai en? V***u - kaikki mahdollinen on tehty ja toi akka on aina vaan kylmä. Ei sitä kiinnosta! Mä olen siivonnut huushollin aina perjantaisin että naiseni ei väsyisi liikaa. Mä olen käynyt ostamassa viikonlopun ruoat ja juomat että voitais aloittaa viikonloppu aina perjantaisin silleen "pehmeesti" ja rennosti. Mä olen juoksuttanu lapset väsyksiin että nukahtavat aikaisin ja nukkuvat sikeesti. Mä olen pitänyt itteni kunnossa ettei tarvii vaimokullan litistyä ihrakasan alla ja että fyysine suorituskykyni ei lopu sängyssä kesken. Mä olen flirttaillut hänelle usein. Mä olen hyväillyt häntä usein ja monella tapaa. Mä olen jutellut omista fantasioistani ja rohkaissut häntä puhumaan omistaan. Yrittänyt herättää jotain mielenkiintoa seksiin kun ei... Aikoinaan (syntyny -62) tykkäsin noin 30-45 min esileikistä tyttöystävieni kanssa.

Mutta ei. Lämpöä ja läheisyyttä ei saa kuin änkeämällä itse sinne kainaloon. Ja siellä sitten saat joko olla tai runkata itseäs ja olla. Vaimo ei ole koskaan yhtään aktiivinen. Seksi on sitä että mahollisimman nopeesti kulli sisään ja homma maaliin - ei siinä mitään hyväilyjä saatika esileikkejä tarvita! Koskaan en saa minkäänlaista hellyyden osoitusta muuten kuin ottamalla sen itse.
Aamusuukon aloin saamaan noin 4 vuoden kiukuttelun jälkeen - iltasuukon saan vain kun sen itse annan. Homma maistuu ihan paskalta kun se on näin pakottamalla aikaan saatua. Liitoiteltua tää parisuhteessa elämisen onnellisuus.

Taidan vetää seuraavaks haulit hattuun tai avioeropaperin allekirjoitukseen. On vaan perhees ne kaks lasta joiden kanssa on kiva elää. Ei tästä haluis lähteä...

Onks sillä mitään väliä että osaanko naida vai en? V***u - kaikki mahdollinen on tehty ja toi akka on aina vaan kylmä. Ei sitä kiinnosta! Mä olen siivonnut huushollin aina perjantaisin että naiseni ei väsyisi liikaa. Mä olen käynyt ostamassa viikonlopun ruoat ja juomat että voitais aloittaa viikonloppu aina perjantaisin silleen "pehmeesti" ja rennosti. Mä olen juoksuttanu lapset väsyksiin että nukahtavat aikaisin ja nukkuvat sikeesti. Mä olen pitänyt itteni kunnossa ettei tarvii vaimokullan litistyä ihrakasan alla ja että fyysine suorituskykyni ei lopu sängyssä kesken. Mä olen flirttaillut hänelle usein. Mä olen hyväillyt häntä usein ja monella tapaa. Mä olen jutellut omista fantasioistani ja rohkaissut häntä puhumaan omistaan. Yrittänyt herättää jotain mielenkiintoa seksiin kun ei... Aikoinaan (syntyny -62) tykkäsin noin 30-45 min esileikistä tyttöystävieni kanssa.

Mutta ei. Lämpöä ja läheisyyttä ei saa kuin änkeämällä itse sinne kainaloon. Ja siellä sitten saat joko olla tai runkata itseäs ja olla. Vaimo ei ole koskaan yhtään aktiivinen. Seksi on sitä että mahollisimman nopeesti kulli sisään ja homma maaliin - ei siinä mitään hyväilyjä saatika esileikkejä tarvita! Koskaan en saa minkäänlaista hellyyden osoitusta muuten kuin ottamalla sen itse.
Aamusuukon aloin saamaan noin 4 vuoden kiukuttelun jälkeen - iltasuukon saan vain kun sen itse annan. Homma maistuu ihan paskalta kun se on näin pakottamalla aikaan saatua. Liitoiteltua tää parisuhteessa elämisen onnellisuus.

Taidan vetää seuraavaks haulit hattuun tai avioeropaperin allekirjoitukseen. On vaan perhees ne kaks lasta joiden kanssa on kiva elää. Ei tästä haluis lähteä...
Näitä tämäntyyppisiä kertomuksia aina sillointällöin näkee, onkohan nämä tosikertomuksia?

Sen vielä jotenkin ymmärtäisi, jos seksi vähenisi, mutta kun nuo hellyydet ja suukotuksetkin loppuvat tyystin. Se jotenkin ihmetyttää. Onko sille olemassa järkevää selitystä?

Viimeksi muokattu:
Minä oon aika hyvä panomies. Nainen suorastaan huutaa onnesta kun saa minulta. Harmi vaan olen kiinnostuneempi tietokonepeleistä ja naiset pääsevät harvoin nauttimaan seksistä kanssani.

Kaikkein pahimpia ovat ne, jotka luulevat osaavansa naida, mutta eivät osaa. Tai pienimunaiset, jotka eivät tajua asiaa. Ähertävät aikansa prinssinakkinsa kanssa jalkovälissä ja toinen saa miettiä, onko "se" edes sisällä. Sitten pitäisi esittää ihastunutta...

Aito kiinnostus naisen ruumiiseen ja kysymys, mistä nainen tykkää, on ihan ok ns. casual sexissä. Mistä voi tietää, ellei kysy? Nopeitenhan se niin selviää. Aikuisten ihmisten kyllä pitäisi ujostelematta osata puhua suoraan.

Pitkissä suhteissa suurin sukupuolielin on kuitenkin aivot. Seksi on kemiaa kahden ihmisen välillä. Pitäisi muistaa pitää pirteänä tämäkin puoli elämästä - ei siis kerran viikossa pimeässä peiton alla vaan kaikkea muuta. Mielikuvitus on vaan rajana ja se, ettei ketään satuteta.

No tuommoista on meilläkin. Tai oikeastaan oli. Ei enää jaksa edes yrittää.

Viimeksi muokattu:
Hyvä kirjoitus. Tuo viimeinen lause on se johon kuitenkin useampi seksisuhde päättyy kuin seinään. Kumpa ihmiset käyttäisivätkin mielikuvitusta niin koko homma olis paljon mielenkiintoisempaa. Usein kuitenkin käy niin, että tuomio on luokkaa "hyi, pervoa, en halua, mistä sä olet tommosta oppinut, oletko sairas".
Että ole siinä sit toteuttamassa mielikuvitusta.
Ongelman todellinen puoli on vaan se että me ihmiset ollaan niin eri "tasoilla" seksuaalisen käyttäytymisemme saralla.

Yhteistyössä