Osaisiko joku sanoa, onko tämä normaalia? Minipillereistä ja kuukautisista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras ap"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras ap"

Vieras
Elikkä olen käyttänyt Cerazette minipillereitä nyt tammikuusta asti. Ilman menkkoja ollut koko tuon ajan kunnes 2 viikkoa sitten alkoi vuotamaan eikä loppua näy. Eikä siis ole mitään pientä tiputtelua vaan vuotaa kuin seula! Onko tämä nyt ihan normaalia?

Minä kanssa aloitin tammikuussa zerazetet ja kahdet kuukautiset on ollu tänä vuonna. Nyt kaksi viikkoa vuotoa...argh! Naamassakin enemmän näppyjä, kun ikinä teininä. Ihan ärsyyntynyt! Söin ennnen e-pillereitä, jotka sopivat mulle hyvin, kunnes ne kiellettiin aurallisen migreenin takia...

Kropalla kestää hetki ennen kuin tottuu pillereihin. Itsellä meni joku 2- 3 kk kun tiputteli menkkojen välillä melkein koko ajan. Sitten menkat loppuivat kuin seinään.

Minä kanssa aloitin tammikuussa zerazetet ja kahdet kuukautiset on ollu tänä vuonna. Nyt kaksi viikkoa vuotoa...argh! Naamassakin enemmän näppyjä, kun ikinä teininä. Ihan ärsyyntynyt! Söin ennnen e-pillereitä, jotka sopivat mulle hyvin, kunnes ne kiellettiin aurallisen migreenin takia...

Ihan niinkuin mulla! Tosiaan naama ihan täynnä pieniä finnejä.

Mulla Cerazetet piti menkat pois vuoden. Sitten ne alkoivat, ja jatkuivat, loppuivat pariksi viikoksi ja taas alkoivat, jatkuivat ja jatkuivat... Sen lisäksi olin ku mielisairaalasta karannut, joten lopetin koko hemmetin pillerit.

Mulla Cerazetet piti menkat pois vuoden. Sitten ne alkoivat, ja jatkuivat, loppuivat pariksi viikoksi ja taas alkoivat, jatkuivat ja jatkuivat... Sen lisäksi olin ku mielisairaalasta karannut, joten lopetin koko hemmetin pillerit.

Mulla kävi tokalla kerralla kans toi, että menkat pysy vuoden pois ja sitten tulivat ja jatkuivat ja jatkuivat ja jatkuivat, tiputteluna tosin, mutta kuitenkin. Kävin lääkärissä ja lopetin pillerit. Ekalla kerralla lopetin ennen kuin tota tuli, koska silloin päätimme, että toinen pieni on tervetullut.

mä kerkesin syödä 4 pilleria kunnes alkoi karsea vuoto joka jatkui seuraavat 2kk. eikä olis varmaan ikinä loppunut jos en olisi pillereitä lopettanut. lievä anemiakin kerkes tulla. Paljon muitakin terveys ongelmia tuli. vähän pihalla että mitäs nyt sitte ehkäisyks kun aurallisen migreenin takia moni vaihtoehto poissuljettuna.

Yhteistyössä