Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jouluksi vauva:Mun tietääkseni siihen on oikeus kunnes lapsen 2 lk on käyty loppuun.
Alkuperäinen kirjoittaja reppana:kunnes lapsi täyttää 3v sekä eka ja tokaluokkailaisen vanhempi,näin saa kelan tukea muutaman kympin.Mutta myös jos työnantaja suostuu,voi tehdä muulloin lyhennettyä työpäivää.
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Alkuperäinen kirjoittaja jouluksi vauva:Mun tietääkseni siihen on oikeus kunnes lapsen 2 lk on käyty loppuun.
eli siis oikeus alkaa kun varsinainen hoitovapaa loppuu eli 3v-??? sen haluaisin tietää et onko oikeesti niin että mä voin 2v ja 5v lasten työssäkäyvänä äitinä olla osittaisella hoitovapaalla kunnes nuorin on käyny kakkosluokan loppuun??Nimittäin paan heti hakemuksen meneen jos näin on!!Oon luullut että se on tarkoitettu vain koululaisen vanhemmille.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:osittaista hoitovapaata saa lakisääteisesti myös alle kouluikäisten vanhemmat, mutta 3-6-vuotiaasta kela ei maksa sitä hoitorahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Alkuperäinen kirjoittaja jouluksi vauva:Mun tietääkseni siihen on oikeus kunnes lapsen 2 lk on käyty loppuun.
eli siis oikeus alkaa kun varsinainen hoitovapaa loppuu eli 3v-??? sen haluaisin tietää et onko oikeesti niin että mä voin 2v ja 5v lasten työssäkäyvänä äitinä olla osittaisella hoitovapaalla kunnes nuorin on käyny kakkosluokan loppuun??Nimittäin paan heti hakemuksen meneen jos näin on!!Oon luullut että se on tarkoitettu vain koululaisen vanhemmille.
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:osittaista hoitovapaata saa lakisääteisesti myös alle kouluikäisten vanhemmat, mutta 3-6-vuotiaasta kela ei maksa sitä hoitorahaa.
himputti,pitää ottaa pomoon yhteyttä ja kysyä voisinko olla osittaisella hoitovapaalla seuraavat vuodet.Helpottais kummasti meidän arkea...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Alkuperäinen kirjoittaja jouluksi vauva:Mun tietääkseni siihen on oikeus kunnes lapsen 2 lk on käyty loppuun.
voit olla,tosin rahaa siinä vähän menettää..
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:osittaista hoitovapaata saa lakisääteisesti myös alle kouluikäisten vanhemmat, mutta 3-6-vuotiaasta kela ei maksa sitä hoitorahaa.
himputti,pitää ottaa pomoon yhteyttä ja kysyä voisinko olla osittaisella hoitovapaalla seuraavat vuodet.Helpottais kummasti meidän arkea...
Alkuperäinen kirjoittaja sddf:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Alkuperäinen kirjoittaja jouluksi vauva:Mun tietääkseni siihen on oikeus kunnes lapsen 2 lk on käyty loppuun.
voit olla,tosin rahaa siinä vähän menettää..
Laskeskelin juuri, että 4-päiväistä työviikkoa tekemällä jään rahallisesti tappiolla vain 88 euroa kuukaudessa. Eipä siis kannata tehdä täyttä viikkoa. Laskelmissa otin huomioon alentuneet päivähoitomaksut kahdesta lapsesta, vähentyneet bensakulut työmatkasta, Kelan osittainen hoitoraha ja pienentynyt palkka ja pienentynyt veroprosentti.
Tämähän tietysti riippuu ihan jokaisen omista tuloista. Mitä isommat tulot normaalisti, niin sitä suurempi on rahallinen menetys. Minulla bruttotulot normaalisti reilut 2000 euroa ja työmatkaa 20 km/suunta.