Ostaako kukaan huuto.netissä mitään itsetehtyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minä";25395025]Eipä ne oikein taida kaupaksi mennä. Neulotuista ei kukaan halua maksaa edes lankojen hintaa. :D[/QUOTE]

Välillä kuulee, että jotkut ostaa kyllä villasukkia, kun eivät itse osaa tehdä, mutta onko sitten ylitarjontaa? Ja hinnat putoaa ja putoaa... :/

Aika vähän. Iskee se kuuluisa 'tuohan tienaa tuolla, pimeesti varmaan' fiilis.
Vaippojakin kyllästyin itse myymään. Vaikka malli oli oma, laput oli omat, yritystoiminta käynnissä, y tunnukset huutiksessa- niin silti tuli viikottain tiedusteluja toimintani laillisuudesta ja aika vihaisiakin viestejä, että vein 'oikealta' yrittäjältä leivän suusta.

Pitäköön tunkkinsa.

Viimeksi ostin liivimekon. Oli myyjän ompelema.

Mieluummin kieltämättä ostan hyvin tehtyjä käsitöitä, siis tyyliin vaikka myyjän itsetekemiä, kuin että ovat tulleet jostain Kiinasta tai jossain perämetsän tehtaassa kasattu kieli poskella.

[QUOTE="a p";25395059]Välillä kuulee, että jotkut ostaa kyllä villasukkia, kun eivät itse osaa tehdä, mutta onko sitten ylitarjontaa? Ja hinnat putoaa ja putoaa... :/[/QUOTE]

Ilmeisesti näin. :/ Tai en tiedä. Olen joskus katsellut haulla muitten kohteita ja havainnut ettei ole ollut paljon huutajia. Ehkä noille kestovaipoille voisi olla menekkiä? Villahousuillekin? Kokeile laittaa hakuun esim. itse tehty, ommeltu, neulottu, tms...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25395069:
Vaippojakin kyllästyin itse myymään. Vaikka malli oli oma, laput oli omat, yritystoiminta käynnissä, y tunnukset huutiksessa- niin silti tuli viikottain tiedusteluja toimintani laillisuudesta ja aika vihaisiakin viestejä, että vein 'oikealta' yrittäjältä leivän suusta.

Pitäköön tunkkinsa.

Just joo. :( Ei ole törkeydellä rajaa!

[QUOTE="minä";25395097]Just joo. :( Ei ole törkeydellä rajaa![/QUOTE]

Mä muutaman vuoden aikana sain tuta, että kestovaippahomma on sellainen homma, jossa ei ole mitään rajaa millään.
Kauhea kyttäys ja kyyläys koko ajan.

Ja jos myy itsetehtyä ilman y tunnusta, ajatellaan että kiertää veroja tai on muuten epäilyttävää hommaa, sitten kun on y tunnukset niin ajatellaan että kyllä yksityiseltä ostais helpommin.

Tämmöinen tunne mulle jäi. Siksipä tuotteeni olivatkin livekaupoissa kaupan, nyt olen tosin lopettanut koko y toimintani.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25395069:

Pitäköön tunkkinsa.

Järkky. :o
Mun mielestä toi sun toimintas ois ollu just sellasta, mitä tarvitaan ja kannattaa kannustaa. Eikä just näitä riistopuljujen halpisrättejä. :(

Yhteistyössä