ostaako lapsenne teille joululahjat, ja jos vielä kotona-asuvia, ostavatko omillaan vai annatko rahan sitä varten?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulu tulee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yhteistyössä