Ostaako miehenne äidilleen ja sinulle samanarvoisen lahjan yleensä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei osta äidilleen, eikä mulle. Enkä mä sille. Musta toi lahjojen ostelu on jotenkin tosi typerää. Sillai on tehty et esim. mies tartti mp3 soittimen niin laitettiin pakettiin se ja kirjotettiin et se on multa mut ihan ite omat lahjamme on ostettu :)
 
Mä en tiedä, mitä eksmies osti äidilleen, mutta mä sain marmeladia (josta en muuten yhtään tykkää. Mies sai sen työpaikaltaan joululahjaksi).
Ei siis varmaan ihme,että siitä tuli eksmies :D
 
[QUOTE="vieras";25295042]Appivanhemmille viedään yleensä joulukukka. Mä saan koruja, lahjakortteja, kosmetiikkaa.[/QUOTE]

Näin oikeastaan meilläkin. Appivanhemmille ei nyt aina joulukukkia, mutta joku yhteinen lahja meidän koko perheeltä siis. Mies sitten ostaa henkilökohtaisempaa minulle.
 
Meillä mies ostaa mulle (yleensä ihan liian kalliita!) lahjoja, vaikka paapatankin ettei tarvitse. Tänäkin jouluna tuli 3.. Onhan se ihan suloista että edelleenki on tuollainen mutta mulle riittäisi jouluna ihan se yhdessä olokin.
Lapsille mies ostaa yhdet paketit per nenä. Muille hän ei lahjoja osta.
Miehen äitiä(niinkuin muitakin läheisiä sukulaisia) muistan aina jollain jouluaiheisella lahjapaketilla/kukalla/suklaalla/korilla tai muulla vastaavalla.
 

Yhteistyössä