V vieraskin. Vieras 16.07.2014 #3 Ei tuo mitään mulle ostele. Itse ostokseni teen ja olen meistä se paremmin tienaava.
BootyPeppi Tunnettu jäsen 08.02.2010 35 043 535 113 www.villananna.blogspot.com 16.07.2014 #4 Pyytämättä ostaa kaikkea, lähinnä herkkuja ja kenkiä. Kengät on mulle kuin kukat.