Ostaako miehet lahjoja?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kiia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostaa, mie oon saanu lahjaksi, koruja, elokuvia, musiikkia, käsilaukkuja, kukkia.
Niin ja kännykän ja kirjoja.
 
Viimeksi muokattu:
Ostaa syntymäpäivä-, ja joululahjan.

Mm. koruja, aamutakin, yöasun, aamutossut, hajuveden ja kännykän eli oikein perinteisiä ja hyviä lahjoja mielestäni =)
 
Ostaa,millon mitäkin (toivotuista) kodinkoneista koruihin ja kosmetiikkaan.

Ekana äitienpäivänä sain myös lahjan,viime ja tänä vuonna kukan. Tänä vuonna voi hyvinkin olla että saamme äitienpäivänä myös nähdä minkälainen nyytti mahassani on viimset 9kk myllertäny..
 
Ostaa. Viimeksi sain synttärilahjaksi järkkärin. Koruja olen saanut, ihania, synttäreinä, jouluna, äitienpäivinä... kirjoja myös, ja tarpeellisia juttuja kuten oman kovalevyn :D
 
Ostaa. Tänä vuonna sain läppärin, mutta täytinkin pyöreitä ja siksi muisti vähän isommin. Mutta itseasiassa läppäriä enemmän mieltä lämmitti se, kun mies tuli 10 tulipunaisen ison ruusun kanssa kotiin töistä mun synttäripäivänä <3

Tavallisesti saan koruja, korviksia, jotain keittiötavaraa (jos sitä toivon ), vaatetta itse valittuna, jne
 
Ostaa synttäreinä,jouluna,äitienpäivänä ja joskus muuten vaan. Yleensä hajuvettä (jota en juuri käytä ees..) ja koruja. Oon tainnu saaha jotain käytännöllisempääkin, kuten hiusväriä,mutta sellasta pitää jo älytä toivoa. Muuten tulee korvikset :D
 

Yhteistyössä