OStaakohan kukaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Teen huutikseen vauvanvaatepakettia. Huomasin et joukossa on aika paljon semmosia muuten siistejä mutta niissä on joku rasva- tai porkkanatahra joka ei lähde pois :(
Olisko ihan tyhmä idea laittaa nää tahralliset omaks paketiks, kuitenkin ovat ihan ok-vaatteita, esprit, name it yms. mutta ostaakohan kukaan tahrallisia halvallakaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teen huutikseen vauvanvaatepakettia. Huomasin et joukossa on aika paljon semmosia muuten siistejä mutta niissä on joku rasva- tai porkkanatahra joka ei lähde pois :(
Olisko ihan tyhmä idea laittaa nää tahralliset omaks paketiks, kuitenkin ovat ihan ok-vaatteita, esprit, name it yms. mutta ostaakohan kukaan tahrallisia halvallakaan?

Itse en osta tahraisia vaatteita vaikka kuinka hyviä muuten olisivatkin. Voisit vielä koittaa lähtevätkö tahrat pois tahranpoistoaineella; sappisaippualla tai liottamalla, jos ei, niin veisin suosiolla uffin laatikkoon tai muuhun keräyspisteeseen.

kyllä minä voisin jos halvalla lähtis niin ostaa vaikka kotivaatteiksi. mutta tosiaan tuskin huutiksessa hirveen paljon niillä rikastut :( siellä aika tarkkaa tuntuu olevan se porukka

Mä laitan tahraset automaattisesti räteiksi, oli merkki mikä vaan. En mä sellasia viitti käyttää lapsilla edes kotioloissa. Eli en ymmärrä miks joku sellaisia viitsii myydä.
Jos nyt välttämättä haluat yrittää, niin laita sitten omaksi paketikseen.

Yhteistyössä