Olis pikainen tarve kantorepulle. Eli jos joltain löytyis halpa kantoreppu tarpeettomana niin tämäpä vois sen ostaa pois
Tarjotkaa nopsaan yv.nä tai tänne....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
oon miettinyt kyllä sitä liinaakin, mut hirvittää vaan , että osaako sitä oikein laittaaAlkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:Ei minusta vissiin kauppiasta tule kun näin vastaan, mutta... Älä osta. Kokeile mieluummin vaikka niitä hippi-liinoja. Minä ostin kuopukselle Baby Björnin rintarepun käytettynä 35e.llä tämän palstan kautta. Se oli kuin uusi ja on edelleen. Muutaman kerran käytettiin, mutta pienihän se silloin oli kun sille oikeasti olisi enempi käyttöäkin ollut. Ilmeisesti se on paras alle puoli vuotiaille. Mutta voin mie tuon sulle vaikka 30.llä myydä jos välttämättä tahdot ostaa.![]()
No millä tavalla?Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Rintareppu ja kantoreppu on eri asia
Alkuperäinen kirjoittaja lapsuudenusko:No millä tavalla?Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Rintareppu ja kantoreppu on eri asia
Kiitos informeissönistäAlkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja lapsuudenusko:No millä tavalla?Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Rintareppu ja kantoreppu on eri asia
Rintarepussa lapsen jalat roikkuvat luonnottomasti ja lasta voi pitää kummin päin vaan (näämä äitiä vasten tai naama ulospäin) kun taas kantorepussa lapsen jalat ovat sammakkoasennossa, joka on lapselle ergonomisempi ja lapsen pään saa vain äitiä vasten, jolloin lapsen on turvallisempi olla.
pistin yv.täAlkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Baby Björn-rintareppu olis kans täällä 20+postikulut
Alkuperäinen kirjoittaja lapsuudenusko:pistin yv.täAlkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Baby Björn-rintareppu olis kans täällä 20+postikulut
:wave: