ostos tv:n rintaliivit (slimn lift, comfortisse, genie bra) kokemuksia, kannattaako hankkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valdemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tilasin nuo Genie Brat koossa XL, muutoin rintsikat kokoa 85B ja puserot yleensä L. Sopivat oli. Tosi kivat päällä ja unohtaa niiden olemassaolon, mutta se mitä pelkäsinkin...Alaosa rullautuu ja KYLLÄ, ne läskin rajat näkyy mm. selässä/ kyljissä. Rullautuu jonkin verran selästäkin. Ei näy nännit läpi, niissähän on ne silikonilisäkkeet;)

Moi! Minulla on vyötärönympärys rintojen alta 70 cm, rintani ovat eriparia. isompi on semmonen b tai c kuppi riippuen rintaliivi merkistä. Kokoero on huomattava. Löytyykö minulle tuolta Genie bralta mitään ja mitä kokoa? Vaikea muutenkin löytää hyviä rintaliivejä..

Minäkin arvoin halvempien Comfortissejen ja Genie Bran välillä ja näitä keskusteluja luettuani valitsin Genie Brat. Tilasin TV-shopin kautta ja tilaus tuli viikossa. Kokoni on 75 C ja Genie Bra L-koko on juuri sopiva. Ovat tukevat, eivätkä nännit näy läpi. Suosittelen!

ostin Slim N´Lift Aire Bra tuotteen ja aluksi oli tosiaan sellainen efekti että hyvät ovat, mutta kun ovat olleet päällä päivän, se kangas venähtää ja rinnat vajoavat alas, ei ollenkaan kivasti. lähetin heti takaisin ja sain rahat myös takaisin. Mun koko on F 70.

Tässä oli kyllä jo ihan hyvin kokemuksia. Jokohan sitä uskaltaisi itse tilata?

Onko vielä muita kokemuksia?

Ja entä nuo huutonetin rintsikat? Onko kenelläkään niistä kokemuksia?

Genie brat tilasin muutama viikko sitten, ja muita en ole sen jälkeen käyttänyt. Tosi hyvät on, eikä tosiaan nännit näy kun on ne lisätyynyt. Tuki riittää yksissä liiveissä hyvin esim. kävelylenkillä, jumppaan voi laittaa kahdet päällekäin. Yöksi otan tyynyt pois. Koko mulla xl, tavan liiveissä E80. Mulla ei alareuna rullaa, mutta eipä ole makkaroitakaan heti rintojen alla eikä selässä. Kyllä kai ne rullaa, jos kovasti makkaraa on.

Genie Braassa on ylivoimaisesti paras toi Everlast stretch materiaali. Noi muut aivan liian ohutta kangasta joka menettää muotonsa nopeasti. Genie Braan mukana myös pushup tyynyt. Markettien vastaavat rinsikat myös tuota ohutta surkeaa kangasta. Meidän taloyhtiön rouvasklubi on tehnyt hyvän markkinatutkimuksen ja päätynyt Genie Braahan.

No onko niistä mitään iloa jos koko on olematon? Te puhutte jostain lisätyynyistä ja push up effectistä, taikooko ne mulle sitten ne tissit? :D Tai ainakin luo mielikuvan tisseistä ;)

Ihastuin Genie bra -liiveihin niin, että halusin myös värikkäät liivit, joita löytyy huutonetistä. Ovat ihan samanlaiset kuin TV-shopissa, halvemmat, postikulut pienemmät ja koko sama. Suosittelen.

Genie Brat on ihan parhaat, ihastuin. En arkena juuri muita liivejä enää käytäkään, kun ovat ihan ehdottomasti mukavimmat. Kangas on riittävän napakkaa ja paksua ja sit ne tyynyt tuo rinnoille muodon ja estää nännien näkymisen.

Comfortisset ja muut vastaavat taas ihan surkeita, kangas ohutta ja nännit näkyy.

Itsellä kuppikoko 80 C ja geniessä koko L on toiminut hyvin.

en oo varma onko mulla geniet vai aire brat mutta tämmöne ongelma: liivit on hyvät seisoessa mutta kun makaa niin tissit tursuaa ulos-.-
paidankoko s-m, liivit m. missä vika?? onko liian isot vai pienet tissit?

"GENIE BRA rintaliivit

Huuto.Netistä saa samoja liivejä edullisesti ,hyvät on ,kun oikea koko vain löytyy"

kiitos vinkistä! tilasin sieltä yhdet että saa kokeilla. 10€.

Yhteistyössä