Otetaan vastaan palstasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksi pitäisi???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miksi pitäisi???

Vieras
Mua äsryttää tuollainen otetaan vastaan ilmoitus tuolla kirppisosiossa.Joku ottaisi vastaan äp-kestovaippoja ilmaiseksi.Selitys kun kaikki kuitenkin saa sen pakkauksen ilmaiseksi.Onko se syy antaa ilmaiseksi pois tavarat.Mites ne jotka ottaa rahana???Pitääkö niiden antaa rahat hyväntekeväisyyteen?Pitääkö kanssa kaikki äp-vaatteet ja tarvikkeet lahjoittaa pois?Eikä siis myydä kun ne on `ilmaiseksi´saatu.aaaaaaarrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhh

Alkuperäinen kirjoittaja miksi pitäisi???:
Mua äsryttää tuollainen otetaan vastaan ilmoitus tuolla kirppisosiossa.Joku ottaisi vastaan äp-kestovaippoja ilmaiseksi.Selitys kun kaikki kuitenkin saa sen pakkauksen ilmaiseksi.Onko se syy antaa ilmaiseksi pois tavarat.Mites ne jotka ottaa rahana???Pitääkö niiden antaa rahat hyväntekeväisyyteen?Pitääkö kanssa kaikki äp-vaatteet ja tarvikkeet lahjoittaa pois?Eikä siis myydä kun ne on `ilmaiseksi´saatu.aaaaaaarrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhh

Ei pidä jollei halua. Itse olen laittanu kiertoon ilmaiseksikin.

Just vaan ärsyttää toi pyytäjän selitys ilmaisuudesta...Ei maksa mitään kun äp on ilmainen.Itse olen sekä myynyt että antanutkin tavaraa pois.Muuten saanutkin tutuilta.

Minusta olisi vain järkevää, että ne, jotka eivät niitä pakkauksen kestoja käytä, antaisivat ne sitten jollekin sellaiselle, jolla niille käyttöä on. Voisihan se toimia sitten toisinkinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Just vaan ärsyttää toi pyytäjän selitys ilmaisuudesta...Ei maksa mitään kun äp on ilmainen.Itse olen sekä myynyt että antanutkin tavaraa pois.Muuten saanutkin tutuilta.

jaa, kyse olikin siitä miten sitä tavaraa pyytää :/ laitappa linkki

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1413695

Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:

jaa, kyse olikin siitä miten sitä tavaraa pyytää :/ laitappa linkki

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1413695

niin no jaa.... oishan sitä voinut nätimminkin vaippoja kerjätä

Uusimmat

Yhteistyössä