Otinko ( taas ) turhaan nokkiini?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emiilia

Aktiivinen jäsen
13.08.2005
2 687
0
36
Lähdettiin torstaina miehen kanssa kylpylään vuorokaudeksi. Lapset olivat hoidossa niin että tulivat takaisin vasta lauantai illalla. Tarkoitus oli rentoutua kylpylässä ja nauttia seksistä pitkään ja hartaasti rauhassa. Viettää oikeesti romanttista aikaa kahdestaan. Ja kyllä mies tiesi tämän ajatukseni ja toiveeni, että mitä odotan kylpylä lomalta. Mulla on liitos ja selkäkivut vaivana joten tuo seksi on silleenkin välillä haasteellista. Ei paljon innosta sillo ku oikeen kovasti sattuu.

No käytiin illalla syömässä. Masut täynnä katsottiin leffaa töllöstä ja samalla hipelöin miehen reittä ja nivuksia. Sillee kuin samalla, mutta silti lupauksena tulevasta, kyllä te tiiätte. No leffa loppui ja mä sitten aattelin/ kuvittelin että jos sitten.. Mitä vielä mies käänsi kanavaa ja alkoi kattoo jotain tanssi leffaa, ei ollenkaan hänelle tyypillistä, elokuvaa. Mä sitten jatkoin loikoilua ja aloin samalla venytellä kipeitä koipia, ku ne alkoivat särkemään, mutta vasta vähäsen. Jatkoin hipelöintiä... mies kattoo vaan leffaa. Ei ees silitä takas tai mitään.

No mua rupes tympäsee ja suljin silmäni hetkeksi. Mies sitten heti Nukuttaako? Mä sitten örisin jotain vastaukseksi sillä jo pänni niin lujaa. Toinen vaan kattoo typerää leffaa ja ei yhtään oo kiinnsotunut minusta.

Huoneessa sängyn päässä oli iso peili ja kieltämättä näytin aika valaalta ja epähaluttavalta, mutta silti.

Mua vaan alkoi masentamaan entisestään... Toinen haluu kattoo leffaa vaikka tietää että mä olisin halunnut jotain muuta...

No mies sammutti töllön ja valot. Sulki silmät ja nukahti. Mä en saanu unta. Mua vaan harmitti ku koko romatiikka oli kadonnut ja mä tunsin itteni rumaksi ja eihaluttavaksi. Mä sitten valvoin varmaan 2-3 ku ei uni tullut.

aamulla ei huvittanut ees jutella. Koti matkalla kysyin mieheltä miksi?

Mä kuulemma taas otin liian nopeesti nokkiini ja oon ihan kummallinen....

Koko pe päivän sitten katoin yksin töllöä kotona. Meidän piti mennä pe päivällä kauppoihin kiertelee, leffaan illalla.. Oikeesti nauttia ku saadaan olla kahdestaan... Mutta ei mua huvittanut. Mä vaan makasin taas apaattisena sohvalla ja itkin. samaa kaavaa meni lauantai päiväkin. Illalla tuli lapset kotiin.

Miehen kanssa ei jutella. Ollaan vaan hiljaa....

Tiedän että masentunut ja raskaus hoomoonien sekoittama nainen on kummallinen, mutta silti. Kysyin mieheltä miksi ei mitään yrittäny / edes kysyny että mikä on... Ei se vastannu...

Mä tunnen itseni taas niin epäonnistuneeksi.

No jos se vaan pelkäs, kun sanoit itsekin,että sinuun sattuu välillä.
Jos sitä olis harmittanut kesken jäänti, jos suhun sattuu, niin ei halunnu aloittaakaan.

paha sanoa. Oletettavasti se ei kuitenkaan ole ulkonäkökysymys.

Entä jos olisit sanonut miehelle suoraan, että nyt haluttaa, rakastellaan? Miehet(kään) eivät ole ajatustenlukijoita. Jos sulla on niitä kipujakin ollut, niin mies saattoi ajatella ettei tohdi "käydä käsiksi" ettei satuta, tjtn.

Suora puhe taitaa tehota miehiin paremmin, vihjeet ei tunnu aina menevän perille ;)

Ja kuten edellinenkin epäili, niin veikkaan minäkin,ettei todellakaan ollut ulkonäkökysymys :hug:

Lisään nyt tuohon edelliseen vielä että lähinnä siksi kysyn, kun useinhan "halujen vähenemisen" syynä on koko ajan enemmän ja enemmän miehellekin konkretisoituva vauva, eikä suinkaan pömppämassu, vaikka sitä tietysti itse ajattelee herkästi hormonipäissään niin.

Niin siis ei yhdyntä tee kipeää. Vaan noi vaivat muuten välillä tekevät niin kipeää, en pääse edes liikkumaan kun vaivaat pahasti. Ja siitä ei nyt ollut kyse.

Niin mutta se siinä onkin ettei koskaan ennen ole tarvinnut suoraan sanoa. Varsinkaan jos ollaan jo aikaisemmin puhuttu, että lähdetään rentoutuu ja "lelujakin" on mukana.

Nyt sitten ollaan mykkäkoulu vaiheessa. Eilen illalla kysyin että miksi tuolleen käyttäytyy sanos vaan että ei oo mitään juteltavaa tai anteeksi pyydettävää....

Ehkä olen turhan herkkä, mutta pettymys on valtava. Se on niiiiiin harvoin kun ensinnäkään saadaan lapsia hoitoon ja viel noin pitkäksi aikaan saati sitten että päästäis johonin kylpylään... Ja kaikki meni sit piloille ku mä oon tämmöinen.... :(

Pitää sanoa, että voi helvetti. Ymmärrän täysin sinun tuntemuksesi, pettymyksen. Mikä piru noita ukkoja vaivaa? Ei kai sitä omaa halua tarvi sentään rautalangasta toiselle vääntää!? Jos vaimo kerran hipelöinnillään antaa ymmärtää, että huvittais, niin ei siinä voi olla mitään epäselvyyttä. Onko se sitten tosiaan pakko sanoa, että nyt haluan nussia, pökköä pesään vaan!?

Aikaisemmissa raskuksissa olen lihonnut vain 6-8 kg koko aikana. Nyt on tullut semmoinen 16 kg painoa lisää. Tosin lähtöpaino oli lähes 20 kg vähemmän nyt. Eli oikeesti olen muuttunut valaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Viiden Viritys:
Jos sun olis pitänyt mennä reippaaasti kuin tiikeri sen päälle niin olis hiffannut?

Öö tota ei tällä masulla kovinkaan reippaasti tehdä mitään enää.... ja olisin sen voinut kyllä tehdäkin jos olisin edes jotain vastakaikua hipelöinnille saanut mutta ei. Se vaan tuijotti typerää tanssi elokuvaa. Ja siis oikeesti normaalisit kattoo toiminta leffoja eikä mitään "hömppö" elokuvia, kuten toi mun mielestä oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Aikaisemmissa raskuksissa olen lihonnut vain 6-8 kg koko aikana. Nyt on tullut semmoinen 16 kg painoa lisää. Tosin lähtöpaino oli lähes 20 kg vähemmän nyt. Eli oikeesti olen muuttunut valaaksi.

Hei, älä :hug: ei VARMASTI ole tuosta kyse, älä moista mieti ja pahoita mieltäsi. Tuossa edellä sanot että "ei tällä masulla". Ethän nyt oikeasti tee ihan itse ongelmaa tuosta?

Jos sun olis pitänyt mennä reippaaasti kuin tiikeri sen päälle niin olis hiffannut?

Öö tota ei tällä masulla kovinkaan reippaasti tehdä mitään enää.... ja olisin sen voinut kyllä tehdäkin jos olisin edes jotain vastakaikua hipelöinnille saanut mutta ei. Se vaan tuijotti typerää tanssi elokuvaa. Ja siis oikeesti normaalisit kattoo toiminta leffoja eikä mitään "hömppö" elokuvia, kuten toi mun mielestä oli.

Okei,ymmärrän sit...Jospa se halus tosiaan ihan relata eikä sen kummempia?

Joo, tai megafoonilla korvaan "VOIS SITÄ VÄHÄ VAIK NUSSUTELLA" :laugh:

Kamoon, lapset hoidossa, yhteinen yö hotellissa, kylpylässä...
Ollaan avokin kanssa ens viikonloppuna kylpylälomalle lähdössä ja oletettavaa on että siihen lomaan sisältyy seksiä, vaikka olenkin "viimeisilläni" :D

Kuka onkaan väittänyt että naiset muka "pihtaa"?

Miehet ei oikeesti oo ajatuksen lukijoita ;) meillä ei varmaan ois seksiä harrastettu ollenkaan raskausaikoina jos mä en ois suoraan sitä sanonut, mies aatteli et sattuu tai jotain :/

Siis mun mies ei IKINÄ ennen oo seksistä kieltäytynyt. Ei sitä oo niin usein että rasittais sitä liikaa. Siksi kai toi tuntui niin pahalta... Hylätyltä...

Ja ku viel ennen lähtöä juteltiin että mitä molemmat odottavat reissulta. Juu juteltiin koska psykologi kysyi multa samaa ja sit juttelin aisiasta miehen kanssa. Joten aivan varmasti oltiin samoilla linjoilla sinne lähdettäessä... Ja sit...

Tuntuu vaan niin pirun pahalta ku ei ees oma mies halua enää... Ja kyllä mä sen tiiän että en enää oo simpsakka ja haluttava kuten aikaisemmin, mutta silti. Suurin piirtein tämän kokoinen olin ku alettiin yhdessä oleekin... Voiko se sitten olla miehelle semmoinen ällötys nykyään.... Minä lihonnut 6 vuoden takaisiin mittoihin...?

Siis tuo mies on kyllä tähän asti ymmärtänyt ja tajunnut vihjailut ihan hyvin. Ei kai se nyt yks kaks oo taantunu...???

Ja mä kuitenkin laittauduin nätiksi kun syömään mentiin. Meikkasin, föönasin hiukset, sulloiduin sukkahousuihin ja korkokenkiin. ( tuli hiertymä pikkuvarpaaseenkin ) Siis aattelin vähän nähdä vaivaa itseni eteen. Kotona kun nykyään kuljen trkoissa ja paidassa tai pyjamassa koko päivän.

No jutelkaa, jutelkaa! Älä nyt heti päätä olevasi ei-haluttava vaan keskustele miehen kanssa, mistä on kyse. Jos asenteesi on "olen valas" niin tiedätkö, että se heijastuu ulospäin olemuksessasi? Ja se ei välttämättä ole miellyttävää katsottavaa. Ihminen voi olla iso tai pieni, kaunis tai "ruma", mutta jos osaa kantaa itsensä ylpeästi tai edes tyytyväisenä, se näyttää hiton paljon paremmalta kuin "anteeksi että olen tämmönen"-asenne.

Eli nyt ryhdistäydy, ulkonäössäsi ei tasan ole mitään vikaa. Katso peiliin. Olet kaunis.

Siis mun mies ei IKINÄ ennen oo seksistä kieltäytynyt. Ei sitä oo niin usein että rasittais sitä liikaa. Siksi kai toi tuntui niin pahalta... Hylätyltä...

Ja ku viel ennen lähtöä juteltiin että mitä molemmat odottavat reissulta. Juu juteltiin koska psykologi kysyi multa samaa ja sit juttelin aisiasta miehen kanssa. Joten aivan varmasti oltiin samoilla linjoilla sinne lähdettäessä... Ja sit...

Tuntuu vaan niin pirun pahalta ku ei ees oma mies halua enää... Ja kyllä mä sen tiiän että en enää oo simpsakka ja haluttava kuten aikaisemmin, mutta silti. Suurin piirtein tämän kokoinen olin ku alettiin yhdessä oleekin... Voiko se sitten olla miehelle semmoinen ällötys nykyään.... Minä lihonnut 6 vuoden takaisiin mittoihin...?

Miusta tuntuu että tuossa ongelmana on lähinnä ne paineet mitä muun muassa ko asian saralta tulee. Meneekö teillä muuten hyvin?
Ei se niistä kiloista vaan huonosta itsetunnosta..

Sain itse huutia valitettuani jatkuvalla syötöllä milloin painosta, milloin ulkonäöstä, loppupeleissä mies tokaisi että ei millään pahalla mutta mikäli vielä pitkään aion jatkaa samaa laulua niin alkaa hän itsekin pitää minua sellaisena.
Tärkeintä kuitenkin on edes jollain tasolla pitää itsestään, siitä on hyvä lähteä.

No en mä painostani miehelle valita, mutta kieltämättä tunnen itseni valaaksi.

Miellä meni ihan hyvin ennen tuota lomaa, ainakin mun mielestä. Tai no mä oon masentunut, mutta muuten. Ei meille koskaan ennen oo tuo seksi ollut ongelma. Tuntuukohan se samalta miehistä jos niille sanoo ei? Mua ainakin loukkaa tosi kovin. Ja ei oo tapana miehelle sanoa ei, joten tuskin on kysessä mikään "kosto".

Miten voi joku seksi tuolleen vaikuttaa? Tai siis se hylätyksi tuleminen? Vai otinko vaan turhan nokkiini?

Hm..Hieman riippunee siitäkin mistä hiplasit "ymmärtääkö" mies, joskus kun nainen haluaa vain silittelyä ja joskus taas myös muuta, jos joutuu arvailemaan sekin ärsyttää. :ashamed:

Paras minustakin olisi ettet jätä arvailun mahdollisuutta, toki tilanne tuolla sellainen että olisi ehken pitänyt ymmärtää tarkoituksesi mutta silti.

En minäkään ole kovin hyvä tulkitsemaan "vihjauksia" ja joskus ärsyttääkin jollei toinen kehtaa..(haloo.. toistakymmentä vuotta yhdessä..) tehdä asiaa selväksi, enkä suostu huonona päivänä ymmärtämään vihjailuja.. :ashamed:

En toki tarkoita että syy olisi sinun, mutta kuten tuolla jo todettiin emme ole ajatusten lukijoita ja useimmiten suora lähestyminen on parempi tapa saada asiansa perille.
Tottakai torjuminen hieman pistää, varmaan sama molemmilla sukupuolilla, mutta naiset siinäkin helpommion ylireagoivat ja kääntävät mieluusti asian siten että ovat jotenkin ei haluttavia tms. vaikka kyse olisi esim. miehen väsymyksestä tai muusta ei dramaattisesta syystä.
Toisaalta taas jos itse torjuvat ja mies loukkaantuu, on syy taas miehen.. :laugh:
Elä tässä teidänkin kanssa.. :D
No, aika mainioita otuksia olette kyllä kaikesta huolimatta.. :flower: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
Hm..Hieman riippunee siitäkin mistä hiplasit "ymmärtääkö" mies, joskus kun nainen haluaa vain silittelyä ja joskus taas myös muuta, jos joutuu arvailemaan sekin ärsyttää. :ashamed:

Paras minustakin olisi ettet jätä arvailun mahdollisuutta, toki tilanne tuolla sellainen että olisi ehken pitänyt ymmärtää tarkoituksesi mutta silti.

En minäkään ole kovin hyvä tulkitsemaan "vihjauksia" ja joskus ärsyttääkin jollei toinen kehtaa..(haloo.. toistakymmentä vuotta yhdessä..) tehdä asiaa selväksi, enkä suostu huonona päivänä ymmärtämään vihjailuja.. :ashamed:

En toki tarkoita että syy olisi sinun, mutta kuten tuolla jo todettiin emme ole ajatusten lukijoita ja useimmiten suora lähestyminen on parempi tapa saada asiansa perille.
Tottakai torjuminen hieman pistää, varmaan sama molemmilla sukupuolilla, mutta naiset siinäkin helpommion ylireagoivat ja kääntävät mieluusti asian siten että ovat jotenkin ei haluttavia tms. vaikka kyse olisi esim. miehen väsymyksestä tai muusta ei dramaattisesta syystä.
Toisaalta taas jos itse torjuvat ja mies loukkaantuu, on syy taas miehen.. :laugh:
Elä tässä teidänkin kanssa.. :D
No, aika mainioita otuksia olette kyllä kaikesta huolimatta.. :flower: :hug:

:D :D :D :D :D :D

Yhteistyössä