Ottaa kuuppaan hysteerisesti ruokaa hamstraavat ihmiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naurettavaa touhua.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
mä hamstraan kyllä muutenkin. Aina ku on "tilipäivä", käyn kaupassa ostamassa kerralla enemmän ruokaa.
HAmstraan siski että jos sattuu käymään niinettei jostai syystä rahaa tulekaan nii o kuitenki ruokaa.
ostan paljo lihaa, kalaa ja säilykkeitä /kuivatuotteita kaappeihin.

Miksi niitä pitää hamstrata? Sama raha niihin menee ostatko ne kerralla vai pienemmissä erissä.

vähemmin menee ruokaan kun kerralla tuopi. Ostan myös paljon niitä -30% tuotteita.
Mulla on isot pakastimet joihin voin laittaa ruokaa, nyt onkin taas pakastimen täyttöaikaa, kun näyttää kumoisevan tyhjyyttä ;)

Pakastatko vielä ne -30% tuotteet? Aika vanhaa syötte sitten aina!

eihän ne mitän vanhoja oo. Prismassa on useinkin vielä 2-3 päivää jäljellä näissä aletuotteissa. ja pakastus on säilöntämenetelmä,ei ne siellä pilaaannu

Meidän lähikauppa on pieni K-kauppa, ja ainakin lauantaina iltapäivällä siellä oli hyllyt täynnä leipää. Myös jauhelihaa oli useampaa sorttia, mistä valita.

Mä luulen, että ihmiset hamstraa sen vuoksi, ettei ne osaa laittaa monipuolista ruokaa: Tehdään broiskusuikalekastiketta, jauhelihakeittoa ja makkaraa. Aamulla ja illalla pahvihöttösämpylöitä juuston ja metukan kanssa. Välipalana on roiskeläppiä ja lihapiirakoita.

Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
sämpylätkin on pirun vaikee tehä ite.......

No ei niistä samanlaisia kuohkeita tule kuin kaupan sämpylöistä. Eikä ne ole hyviä kuin paistolämpiminä. Eikä ole mun leipojantaidoissa vika - en ole koskaan syönyt kenenkään muunkaan leipomina oikeasti hyviä kotona leivottuja sämpylöitä, jotka maistuisi vielä jäähtyneitäkin. Aina ne on semmoisia tiiviitä ja mauttomia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
sämpylätkin on pirun vaikee tehä ite.......

No ei niistä samanlaisia kuohkeita tule kuin kaupan sämpylöistä. Eikä ne ole hyviä kuin paistolämpiminä. Eikä ole mun leipojantaidoissa vika - en ole koskaan syönyt kenenkään muunkaan leipomina oikeasti hyviä kotona leivottuja sämpylöitä, jotka maistuisi vielä jäähtyneitäkin. Aina ne on semmoisia tiiviitä ja mauttomia.

tämän takia mä pakastan oma tekemiä sämpylöitä pieniin pusseihin missä on vain muutama. Ja sitten sulatan ne mikrossa ja sitten ne on taas lämpimiä ja hyviä :p

jos niiden antaa seistä pöydällä kauan, on ne kuivan ja mauttoman makuisia.

Yhteistyössä