O
ok
Vieras
PYYDÄ SELLAINEN TAKSI JOSSA ON TURVAKAUKALO. Ja säästä siihen kaukaloon, kun jo nyt tiedät että vauva on tulossa. Käytettyjä saa halvalla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ok:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Saan toki, kun lapsi on syntynyt. Kysynkin miten pystyn hommaan kaiken keskellä pakkastalvea, vastasyntyneen kanssa? Suoraan sairaalasta taxilla lastentarvikekauppaan, ilman turvakaukaloa, vai bussilla pakkasella vastasyntynyt sylissä?
Kumpaa ehdotat?
Kumman tavan sairaala katsoo sopivaksi, ettei tee meistä ls ilmoitusta?
Nukkuuko vauva ensimmäiset yönsä lattialla vai mun ja kissojen kanssa samassa sängyssä?
No voi että. Sairaalasta pääset taksilla kotiin, saat siihen kelasta tukea. Vauva voi nukkua äitiyspakkauksen pahvilaatikossa.
Ja jos se vauva syntyy vasta talvella, niin sähän ehdit käyvä vaikka töissä ja säästää!?
Taksilla juu, mutta TAKSITKIN VOI AJAA LIUKKAALLA KOLARIN!! JA JOS VAUVAA PITÄÄ SYLISSÄ SE LENTÄÄ PÄIN TUULILASIA!!
Olen nähnyt minkälaista jälkeä siitä syntyy, en halua samaa kohtaloa omalle lapselleni.
Tuskin yksikään sairaala nykyään päästää edes kotiin ilman turvakaukaloa.
Kauppaan on mentävä, oli kesä tai talvi.
Vauva syliin, tai jää kotiin nukkumaan. Kumpikohan olisi fiksumpi valinta?
Vai saisinko perhetyöntekijän käymään meille kaupassa pari kertaa viikossa, ei tarvisi itse kantaa painavia kauppakasseja. Sehän tuleekin sossulle loppupeleissä halvemmaksi.