Ottaisin mieluummin kusipäisen, isovehkeisen miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei kiitos pienille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei kiitos pienille

Vieras
kuin pienivehkeisen, mutta mukavan miehen. Jos pitäisi siis valita. Pieni ei vaan tunnu niin
hyvältä. Oikeasti tietty valitsen mukavan ja ISON. Miksi muuten pienen omaavat huutelevat
aina että "ei se koko vaan miten sitä käyttää"? Jos jalkovälissä bokserit huutaa tyhjyyttään
kuin mikäkin kankaanpalanen, kuka sitä muka jaksaa katsella? Samat pienivehkeiset laittavat
Facebookiin lähikuvia esim perseestään, ketään ei kiinnosta perseesi jos etupuolella ei ole
täytettä!

Nimimerkillä aikanaan naimisissa isomunaisen kusipään kanssa - EI KOSKAAN ENÄÄ!!

Aamen, voin antaa oman ex:n numeron jos joku kaipaa sellaista.
Minua mitätöitiin ja hakattiin. Kaikki oli aina minun syytäni, minulle piti nalkuttaa vuodesta toiseen ja kun lopulta hiillyin ja käskin lopettaa minua alettiin lyömään.
jaksoin uskoa parempaan tulevaisuuteen, lomautus muuttui työttömyydeksi, elätin moista loista, kyykäärmettä rinnallani.
Olkaa hyvät täällä olisi yhden isomunaisen kusipään puhelinnumero ja sähköpostiosoita tarjolla.
Osoitetta sillä ei ole ollut sen jälkeen kun heitin ulos omistusasunnostani.

Onko ap sama, joka aloitti sen toisen vastaavanlaisen ketjun? "mieluummin otan vittumaisen ja laihan naisen, kuin mukavan ja lihavan" - vai onko tämä vain vastaveto? :D

Yhteistyössä