Ottaisitko oman isäs synntykseen mukaan?

Ottaisin ennen kuin synnyttäisin ihan yksin ilman ketään jota pitää kiinni kädestä ja jolle kiroilla. Ei tosin olisi ykkösvaihtoehto... ensin kyselisin kyllä ehkä siskoa tai äitiä, jos perhepiiristä pitäisi joku valita.

En tod, synnyttäisin mielummin vaikka yksin vaikka pelkäänkin sitä ehtiikö kukaan minun mukaani :D Minulla on ihana isä, mutta jotenkin vähän liian intiimiä hommaa kuitenkin tai jotain...

En ottais ketään muuta kun mieheni. Mua ällöttää kun noissa jenkki/kanada mitä lie synnytysohjelmissa on aina puoli sukua mukana.. En haluais oman äitinikään pällistelevän jalkoväliini, saatika anoppini.. yöks..

En ottaisi isää enkä appiukkoa saati muita kylän miehiä. Minusta on outoa, että Usassa/Kanadassa ollaan tosi tarkkoja, ettei elokuvassa vilahda nänni mutta synnyttäjän jalkopäässä parveilee puoli sukua kameroiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
En ottaisi isää enkä appiukkoa saati muita kylän miehiä. Minusta on outoa, että Usassa/Kanadassa ollaan tosi tarkkoja, ettei elokuvassa vilahda nänni mutta synnyttäjän jalkopäässä parveilee puoli sukua kameroiden kanssa.

Peesi, minustakin tosi outoa!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Tuo on kyllä kieltämättä outoa... Mutta ekaksi kyllä kysyisin mukaan lähikaupan kassaakin, jos lapsen isä ei pääsis mukaan :D

Yhteistyössä