"Oudoimmat" paikat missä ootte harrastanu seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yhteisen kaverin luona. Me oltiin nukuttu hänen makkarissa ja hän itse olohuoneen sohvalla. Aamulla mies oli kait pienessä krapulassa ja minä en. Alettiin naimaan siinä oikein kunnolla. Sohvalta olisi ollut melkein suora näkymä puuhiimme, mutta ei kait katsonut kertaakaan. Äänet saattoi kuulla, mutta oli hienotunteinen, eikä maininnut niistä mitään jälkeenpäin.

Nainen46

Olitteko kahden vai pääsikö joku näkemään?
Olimme olleet hetken saunassa kun sinne tuli mies joka hieman yllättyi kun vaimoni oli siellä ja pahoiteltiin juttua ja vaimo oli lähdössä pois, mies sanoi että älä turhaan lähde, on ihan todellakin ok jos vaimoni jää saunomaan. Vaimo jäi ja jotenkin homma kiihotti häntä ja kun mies lähti suihkuun aloin hyväilemään häntä. Jäimme vähän kiinni kun mies suihkun jälkeen vielä avasi saunan oven toivottaakseen hyvää saunaa ja iltaa. Siitä saimme lisää kiimaa ja rohkeutta ja naimme hetken lauteilla.

En tiedä mitä lasketaan seksiksi, mutta lapsena tuli toisten pikkupoikien kanssa runkkailtua hyvinkin erikoisissa ja uskaliaissa paikoissa. Kun himot heräävät niin niitä oli aivan pakko päästä purkamaan milloin missäkin ja entistä parempi jos sai jonkun kaverin siihen puuhaan mukaan. Välillä myös kosketeltiin toisiamme.

Ihan alakoulun ekoilla luokilla tuli runkkailtua uimahallin saunoissa, koulun tyhjissä luokissa, bussin takapenkeillä, uimarannoilla jne. jne. Tavallisia ja luonnollisia pikkupoikien juttuja.

Kiersin asentamassa taloyhtiön asuntoihin palovaroittimia. Yhdessä asunnossa oli arviolta parikymppinen nainen ja pieni vauva. Nainen heitti yöpaitansa pois ja sanoi: Voisitko sä panna mua, mä oon hirveessä puutteessa, kun en mä voi lähteä iskemään miehiä. Vauva onneks nukkuu.

Ei hän hassumman näköinen ollut ja kun koitin jalkoväliä, siellä oli suorastaan tulva. No heitin vaatteet pois ja aloin panemaan. Koskaan ei minun kanssani kukaan nainen ole pelkällä panemisella saanut kolmea orgasmia ennen kuin minulta tulee.

Voisitko tulla työpäivän jälkeen uudestaan hän aneli. Lupasin tulla. Tein päivän työni loppuun ja ajoin auton vähän kauemmas parkkiin. Sitten kävelin friidun asunnolle ja siellähän vierähti aamuun asti. Välillä vauva heräsi ja sai tissiä, vaihdettiin kuiviin ja nukahti. Sitten me jatkoimme. Yhtäkkiä havahduin, entäs ehkäisy? Mimmi sanoi, ettei imettäessä tule raskaaksi. Eipä taida ihan varmimpia ehkäisyitä olla. Kun tein lähtöä, hän työnsi käteeni paperilapun, jossa oli numero: Soita, jos tekee mieli.

Yhteistyössä