-Oudoin paikka jossa sinut on isketty tai koitettu iskeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iskeä voi missä vain,nähtävästi ei edes paikkaakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iskeä voi missä vain,nähtävästi ei edes paikkaakaa

Vieras
Tuli vain mieleeni kun eilen juttelin kaverini kanssa:) Minut on koitettu iskeä ex- mieheni sukulaisen hautajasissa.
Oli viran puolesta siis paljon työkavereita siellä niin nuoria kuin vanhoja,ja eräs mies alkoi sieltä sitten vinkkaamaan silmää minulle,tuli ulos minun kanssani koitti jutella jne siis ei mitään semmoista mitä hautajaisissa yleensä jutellaan vaan ihan kunnon iskurepliikkejä ym......

Leimautumisbileissä, homojen ja heteroiden yhteisissä bileissä. Oli kahden hengen pöytä ja kaveriksi tuli joku homo. Aikansa hän yritti iskeä minua ja sitten kun luovutti, tarjosin yösijan. Kotonani käyttäytyi ihan siivosti, tarjosi viskiä ja jutteli lisääntymishaaveistaan. Eikä yrittänyt kiivetä samaan punkkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja iskeä voi missä vain:
Tuli vain mieleeni kun eilen juttelin kaverini kanssa:) Minut on koitettu iskeä ex- mieheni sukulaisen hautajasissa.
Oli viran puolesta siis paljon työkavereita siellä niin nuoria kuin vanhoja,ja eräs mies alkoi sieltä sitten vinkkaamaan silmää minulle,tuli ulos minun kanssani koitti jutella jne siis ei mitään semmoista mitä hautajaisissa yleensä jutellaan vaan ihan kunnon iskurepliikkejä ym......

Iskurepliikkejä tyyliin "Käytsä usein täällä?" :)

Koulutustilaisuudessa jota olin pitämässä. Materiaalikansioiden mukana jaoin tietenkin kaikille myös käyntikorttini yhteistyökuvioita varten. Yksi mies avoimesti flirttaili koulutuksen aikana, mutta en yhtynyt siihen koska olin jo silloin mieheni kanssa yhdessä. Illalla alkoi kännykkään pukata viestiä, "olenko varattu" "Jäit mieleen" jne. Vastasin kohteliaasti olevani onnellisessa suhteessa. Eniten tässä jäi ihmetyttämään että aikamoisen vaikutuksen olin ko. mieheen tehnyt, sillä hän oli oikein miellyttävän näköinen ja oloinen ja silti kyseli perääni ja meillä sentään välimatkaa 500km.

Alkuperäinen kirjoittaja hoo:
Alkuperäinen kirjoittaja iskeä voi missä vain:

Iskurepliikkejä tyyliin "Käytsä usein täällä?" :)

Heh.. ei nyt sentään:D
Vaan ihan niitä muita "ollaankohan me nähty,näytät kovin tutulta,onko sinulla kyyti kotiin minä voin tarjota" ym..

Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Kaupan kassajonossa.

jos jonossa puristellaan peräpäästä, niin mua on sitten isketty kanssa kassajonossa ... :x

Joo sama täällä :x Hyi helvetti.

en ole kauheen tottunu muutenkaan tollaseen puristeluun, eriasia voi olla naisilla ...

Kaupan kassajonossa.

jos jonossa puristellaan peräpäästä, niin mua on sitten isketty kanssa kassajonossa ... :x

en ole kauheen tottunu muutenkaan tollaseen puristeluun, eriasia voi olla naisilla ...

Kaikkee ne homot tekeekin:attn:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaupan kassajonossa.

Kaikkee ne homot tekeekin:attn:

mä en ole homo, eikä se puristelija ollu mies...

olin poikamme kanssa sillon 9kk kaupassa..takanamme seisoi todella mukiin menevän näköinen mies n.30w...jutteli siinä sit niitä näitä kun lappasin ostoksia hinhnalle...(olin siis pojan kanssa kaksin liikkeellä ja mies kotona.)kun siitä sitten lähdimme hissille niin kyseinen mies tuli samaan hissiin ja saattoikin meidät reippaasti autolle ja kantoi ruoka kassini.Yritti siinä sit pyydellä syömään tai jotain treffin poikasta mutta asia jäi siihen koska mulla on jo mies...no jos omaa miestä ei olis lut niin olisin voinut suostuakin,oli kyllä niin mukavan tuntuinen ja etenkin näköinen mies!

Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
olin poikamme kanssa sillon 9kk kaupassa..takanamme seisoi todella mukiin menevän näköinen mies n.30w...jutteli siinä sit niitä näitä kun lappasin ostoksia hinhnalle...(olin siis pojan kanssa kaksin liikkeellä ja mies kotona.)kun siitä sitten lähdimme hissille niin kyseinen mies tuli samaan hissiin ja saattoikin meidät reippaasti autolle ja kantoi ruoka kassini.Yritti siinä sit pyydellä syömään tai jotain treffin poikasta mutta asia jäi siihen koska mulla on jo mies...no jos omaa miestä ei olis lut niin olisin voinut suostuakin,oli kyllä niin mukavan tuntuinen ja etenkin näköinen mies!

armittiko edes että kotona oli jo mies ?

Entäs jos naisella silmässä elohiiri? luuleeko miehet iskuyritystä?
Voi joku pöpi näin kuvitellakin :laugh:

Itse en kyllä tilannetta kuvitellut kun toinen haluaa tarjota kyytiä ja ehdotteli jopa illalliselle menoa ym.

Yhteistyössä