Taitaa olla vanhemille hyvä sauma ottaa sitä kuuluisaa "omaa parisuhde aikaa", kun on molemmat lapset maailmalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja parin vuoden kuluttua niille synttäreille on sitten tulossa kolme sisarusta...Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29311308:Taitaa olla vanhemille hyvä sauma ottaa sitä kuuluisaa "omaa parisuhde aikaa", kun on molemmat lapset maailmalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Epäreilua;29311334:Siis mitä hemmettiä? Pitää välttää pienemmän mielen pahoitus?
Entäs sen isomman mielen pahoitus? Nyt ei pääse yksillekään synttäreille kun vanhemmat eivät päästä jos kutsut ovat hänelle henk.koht.
Pienempi kyllä aikanaan saa omat kutsunsa ja voi mennäkin. Tuskin isosisko haluaa niihin mukaan.
Että lopun kaikkiaan yhdellä lapsella on elämässään synttäreitä ja toisella ei. Helvetin reilua.
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29311308:Taitaa olla vanhemille hyvä sauma ottaa sitä kuuluisaa "omaa parisuhde aikaa", kun on molemmat lapset maailmalla.
Mun mielestä ei ole niin hurjan vakava juttu, jos toisille on tärkeää, että tulee sisarus mukaan, niin mulle ihan sama. Sekaan vaan, tärkeintä on, että lapsilla on kivaa.
Mun mielestä ei ole niin hurjan vakava juttu, jos toisille on tärkeää, että tulee sisarus mukaan, niin mulle ihan sama. Sekaan vaan, tärkeintä on, että lapsilla on kivaa.