Outo kipu alavatsassa? Mitähän voi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhh

Vieras
Eilen illalla alkoi outo kipu tuolla tosi alhaalla vatsassa. Kohdussa???
Oon raskaana 12+jotain

Kipua ei tuntunut yöllä ja nytkin kun istun niin ei tunnu mut vihloo tosi kipeesti ku on ylhäällä...

Mulla olis ollutkin tällä viikolla neuvola, mut unohdin sen :o Pitäis tänään muutenkin siis neuvolaan soittaa mut tos myöhemmin päivällä.

Joo siis ku sellanen tuntuu välillä niinku puukolla joku pyörittäs (kuvitteellisesti) tuol sisällä. Ja se ei oo massu mihin sattuu. Ja se sit jännä ku tosiaa täs koneel istun niin en oo yhtää kipee. Mut ku kävelen tonne keittiöö ni johan vihloo :)

Jospa olis vaan noit kasvujuttuja.. Voikohan keskenmeno oireilla näin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla olis ollutkin tällä viikolla neuvola, mut unohdin sen :o Pitäis tänään muutenkin siis neuvolaan soittaa mut tos myöhemmin päivällä.

Joo siis ku sellanen tuntuu välillä niinku puukolla joku pyörittäs (kuvitteellisesti) tuol sisällä. Ja se ei oo massu mihin sattuu. Ja se sit jännä ku tosiaa täs koneel istun niin en oo yhtää kipee. Mut ku kävelen tonne keittiöö ni johan vihloo :)

Jospa olis vaan noit kasvujuttuja.. Voikohan keskenmeno oireilla näin?

Ota yhteyttä sinne neuvolaan jos sua kovasti huolettaa. Kyllä ne ottavat vastaan. En tiiä siitä keskenmenosta kun ei ole kokemusta, mutta mulla vihloi esikoisen odotuksen aikana alavatsaa tosi kovasti. Mitään hätää ei ollut vaan oli noita kasvukipuja.