Outo ongelma: Mies ei pidä hoikkuudestani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BMI hoikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä kans jännä tilanne, omasta mielestäni, kun haluaisin eroon siitä kuuluisasta 5 kilosta, mutta mies ei tahtoisi, että laihduttaisin. Tykkää puristella sieltä, mistä haluaisin päästä eroon =)

Se nyt vaan on niin, että pääsääntöisesti miehet tykkää siitä, että on jostain mistä ottaa kiinni.
Nainen, joka pitää itseään "hoikkana", on yleensä laiha. Jotkut jopa rumia kuikeloita.
Eli, ota miehesi puheet vakavasti. Ei kait se nyt niin kamalaa ole olla normaalivartaloinen.
Tuossa tilanteessa kun asialle kerran pystyy helposti tekemään jotain.

Ei se niin helppoa ole se lihominen, eikä mukavaakaan. Enkä usko, että kuitenkaan kilot tulisivat 'oikeisiin paikkoihin'.

Kuntoilua olen alkanut harrastaa aiempaa enemmän ja kai sekin kiinteyttää entisestään.

Olen todellakin niin empaattinen, että olen pahoilla mielin siitä, etten voi enkä halua toteuttaa mieheni haavetta pyöreämmästä naisesta.

No, ei kai tämä tähän kaadu...

Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Se nyt vaan on niin, että pääsääntöisesti miehet tykkää siitä, että on jostain mistä ottaa kiinni.
Nainen, joka pitää itseään "hoikkana", on yleensä laiha. Jotkut jopa rumia kuikeloita.
Eli, ota miehesi puheet vakavasti. Ei kait se nyt niin kamalaa ole olla normaalivartaloinen.
Tuossa tilanteessa kun asialle kerran pystyy helposti tekemään jotain.

Moniko mies tykkää kuitenkaan siitä, jos se mistä ottaa kiinni sijaitseekin ensisijaisesti pelastusrenkaana vyötäröllä ja "ratsastushousuina" reisissä, eikä tisseissä tai perseessä? Läski kun kertyy eri ihmisillä eri paikkoihin vartalotyypin mukaisesti ja tähän ei itse voi vaikuttaa sen enempää kuin pystyy laihduttamaan vain tietystä kohtaa. Lihominen ei siis kaikille tuo kurveja vaan joiltain onnettomilta hävittää sen vähäisenkin eron vyötärön ja lantion välillä kun peppu ja rinnat pysyvät yhtä pieninä kuin ennenkin mahan läskistyessä. Painoindeksin mukaanhan ap on ihan normaalipainoinen, joten kovin laiha "kuikelo" hän ei voi olla. Ja lihominen ei todellakaan ole helppoa jos siihen ei ole taipumusta, kokemuksella tiedän.

Mitä ihmettä te tuskailette?Nainen,kiloista riippumatta,rintojen koosta riippumatta.Jos on parisuhde miehen kanssa ja mies alkaa arvostelemaan negatiivisesti naisensa podia,silloin voi sanoa miehelle,kiitti,mulle riitti.Ovatko nyky miehet tollasia,en tiedä minkä ikäisiä.Siltikin,käydä irvailemaan naisen vartaloa ja mollaamaan.Ei käy.

Yhteistyössä