outo orgasmiongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton orgasmiton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vaikeuksien kautta voittoon:
Olen sittemmin saanut pari kertaa klitorisorgasmin suuseksissä parin satunnaisseksikumppanin kanssa. Kummallakin miehellä oli aluksi se ongelma, että vaikka pitivät nuolemisesta, niin painoivat klitorista liian kovaa. Kun paikat turtuvat, nuoleminen tuntuu kivuliaalta eikä siitä nauti. Olen arka "komentamaan", mutta kun uskaltaa sanoa, että mitä haluaa, niin lopputulos on itselle vain hyväksi.

Vielä nykyäänkin voi käydä niin, että jos paikat ovat turtuneen tuntuiset, niin saatan jopa laueta, mutta en koe sitä henkistä mielihyvää. Laukean siis ilman orgasmin tunnetta. Yleensä siihen auttaa se, että pitää riittävän kauan taukoa seksistä (omalla kohdallani 4-5 päivää) ennenkuin koskettelee millään tavalla itseään alapäästä.

Miehen tulisi välttää suuseksissä hyväilemästä klittaa liikaa, jottei se puudu. Monesti olen huomannut ennen orkkua, että parhaan tuloksen on saanut, kun on lopuksi nuollut klittaa vain höyhenen kevyesti härnäten. Varsinkin orkun alettua tällä kiusaamisella on saanut pidennettyä orkun kestoa huomattavasti.

Sama täällä, kuin alkuperäisellä.
Orgasmia ei tule, mutta luulen sen johtuvan mieheni pienestä kalusta.
Eli hyvältä tuntuu, mutta siinä vaiheessa kun pitäisi olla enemmän tuntoa, niin miehen muna ei kertakaikkiaan riitä paksuudeltaan.
Tähän on turha moralisoida, koska työni puolesta olen "päässyt" kokeilemaan paksunpaankin ja sillä orgasmi tulee takuuvarmasti.
Eli kyllä miehen kalun paksuudella on iso vaikutus siihen, saako nainen yhdynnässä orgasmin vai ei.