Outo punainen valo öisin - APUA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa kummalta, mutta kokeile ripotella suolaa täysi kierros talon ympäri.

suolaa... ? :laugh:

Hohhoijaa joo, :whistle:
Sokkelin suolaaminen ei juuri auta siihen kun ne naapuruston kakarat leikkivät niillä laser-osoittimillaan siellä metsässä.

Ihan tuttua puuhaa tuollainen vaikka minun nuoruudessani ei niitä lasereita ollut mutta keksittiin kyllä kaikkea muuta kummitusjäynää.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Kuulostaa kummalta, mutta kokeile ripotella suolaa täysi kierros talon ympäri.

suolaa... ? :laugh:

Hohhoijaa joo, :whistle:
Sokkelin suolaaminen ei juuri auta siihen kun ne naapuruston kakarat leikkivät niillä laser-osoittimillaan siellä metsässä.

Ihan tuttua puuhaa tuollainen vaikka minun nuoruudessani ei niitä lasereita ollut mutta keksittiin kyllä kaikkea muuta kummitusjäynää.

Asuinympäristössämme on lapsiperheitä (pieniä lapsia) ja eläkeläisiä, ja muutenkin ei tässä niin paljoa taloja ole ympärillä. En ymmärrä kuka haluaisi meitä pelotella.

Alkuperäinen kirjoittaja kuuppa:
Henkimaailmasta saattaa joskus ilmestyä sellasia valopalloja tänne meidän maailmaan. Olen kerran sellasen nähnyt. Ni saattaa sellanen olla se teidän punanen valo.

Mitä ne tarkoittaa ne punaiset valot? Ennustaako ne jotain??

Lapsella on diabetes.

Henkimaailmasta saattaa joskus ilmestyä sellasia valopalloja tänne meidän maailmaan. Olen kerran sellasen nähnyt. Ni saattaa sellanen olla se teidän punanen valo.

Mitä ne tarkoittaa ne punaiset valot? Ennustaako ne jotain??

Lapsella on diabetes.

En mä niistä sen enempää tiedä. Googleta vaikka.

Voi hyvänen aika sentään. Suosittelen hoitoonohjausta kaikille henkiolentoja nähneille hörhöille. Moni on niitä nähnyt mutta jostain kummasta syystä eivät ole yhdenkään kameran eteen ilmestyneet tai muutoinkaan itsestään ilmoittaneet valvotuissa olosuhteissa :|

valopalloja... ? :whistle:

Ootteko käyny katsomassa näkyykö talon takana jalanjälkiä tms jos siellä olis joku seissyt laser-valon kanssa osoittelemassa? Onko valo sellainen pieni niinkun laser, vai isompi/laajempi?

Voi hyvänen aika sentään. Suosittelen hoitoonohjausta kaikille henkiolentoja nähneille hörhöille. Moni on niitä nähnyt mutta jostain kummasta syystä eivät ole yhdenkään kameran eteen ilmestyneet tai muutoinkaan itsestään ilmoittaneet valvotuissa olosuhteissa :|

Jokaisen oma asia uskooko. MInä ainakin ja moni mun tuttu uskoo. :hug:

ja ei kai ne muuten olisi henkimaailman juttuja jos ne käskystä ilmestyisivät kameran eteen sua viihdyttämään :kieh:

ja ei kai ne muuten olisi henkimaailman juttuja jos ne käskystä ilmestyisivät kameran eteen sua viihdyttämään :kieh:

Eikös ne manaajat (itsensä munaajat) osaa puhua kummitusta? Nehän voisivat pirauttaa paikalle jonkun paranormaalin systeemin jotta skeptikoiltakin menisi jauhot suuhun.

Sitä odotellessa.. hu-huuuuu ... HU-HUUUUU!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitä noi valopallot on?

En mäkään ole kovin paljoa yliluonnollisiin ilmiöihin uskonut, mutta nyt oikeasti pelottaa.

Suositelen pois vaan sieltä,mä olisin muutanut ihan heti,kun mä olen pelkuri

Mäkin olen suuremman luokan pelkuri, mutta mihin me nyt tämän päivän aikana pääsisimme muuttamaan! En oikeasti uskalla olla enää täällä yötä! Soitin miehelle töihin ja käskin sen soittaa naapurille, joka asuu tuolla pellon takana, onko heillä jotain jouluvaloja laitettu yöllä tai jotain muuta outoa tapahtunut. Mutta miksi ne on kahtena yönä osoittanut mun kasvoihin ja sammunut heti kun me on herätty???

Eikös ne manaajat (itsensä munaajat) osaa puhua kummitusta? Nehän voisivat pirauttaa paikalle jonkun paranormaalin systeemin jotta skeptikoiltakin menisi jauhot suuhun.

Sitä odotellessa.. hu-huuuuu ... HU-HUUUUU!!!

voi kuule. ei kaikki ole niin mustavalkosta. kyllä sä sen aikanas opit.

Te jotka tiedätte henkimaailman jutuista! Mitä noi valot teidän mielestä tarkottaa? Onko meille jotain pahaa tulossa, yritetäänkö meille sanoa jotain tms?

En ole koskaan katsonut mitään Piiri-ohjelmiakaan, koska ne alkaa pelottaa mua, VAIKKA tiedän jotenkin, että siinä on tehtyjä juttuja ja kaikelle löytyy selitys. Oma järki tässä alkaa mennä!

Yhteistyössä