Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yli neljän vuosikymmenen aikana en ole yhtään kummitusta nähnyt. Ehkä meillä ei vaan ole mitään annettavaa toisillemme... huu nous :|Alkuperäinen kirjoittaja kuuppa:voi kuule. ei kaikki ole niin mustavalkosta. kyllä sä sen aikanas opit.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tuskin ne sit on naapurin muksuja, kun on noin myöhään. Palovaroitin, kännykkä... lentokone, helikopteri... Miks teillä ei muuten ole verhot ikkunoiden edessä yöllä... kyl meillä vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Mää:Patteri? Meillä on 2000-luvun alussa rakennetussa talossa sellaiset patterit, joissa punainen valo syttyy, kun se alkaa toimimaan tai jotain. Aluksi itsekin tuota muutamina öinä säikähdin, kun en unenpöpperössä muistanut mistä on kyse.
Ai, ja joskus olen heränyt siihen, kun kännykän valo heijastuu yöpöydältä. On tullut viesti tai akku lopussa jne.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Yli neljän vuosikymmenen aika en ole yhtään kummitusta nähnyt. Ehkä meillä ei vaan ole mitään annettavaa toisillemme... huu nous :|Alkuperäinen kirjoittaja kuuppa:voi kuule. ei kaikki ole niin mustavalkosta. kyllä sä sen aikanas opit.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Yli neljän vuosikymmenen aika en ole yhtään kummitusta nähnyt. Ehkä meillä ei vaan ole mitään annettavaa toisillemme... huu nous :|Alkuperäinen kirjoittaja kuuppa:voi kuule. ei kaikki ole niin mustavalkosta. kyllä sä sen aikanas opit.
Herkät ihmiset näkevät tahtomattaan kaikenlaista.
Ja niitä henkien manaajiakin on olemassa.
Mutta nyt kuntosalille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toisella palstalla ehdotettiin kivääriä, että joku katsoo meitä kiväärin tähystimen läpi (tms.), eli aikeissa ampua! Nyt alan uskoa siihenkin, sillä outoa että se osoittaa mua kasvoihin (miehen mukaan) ja sammuu heti kun me herätään ja noustaan katsomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Ei paljon pitsiverhojenkaan läpi katsota tähtäimellä. Kuule kyllä se tulee jostain kännykäst, patterista tai vastaavasta. Ja yksi vaihtoehto on ihan niinkin yksinkertainen kuin pehmolelu tai nukke jossa on sellaiset muoviset silmät ja valo pääsee jostain niiden läpi. On nimittäin todella spookin näköistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toisella palstalla ehdotettiin kivääriä, että joku katsoo meitä kiväärin tähystimen läpi (tms.), eli aikeissa ampua! Nyt alan uskoa siihenkin, sillä outoa että se osoittaa mua kasvoihin (miehen mukaan) ja sammuu heti kun me herätään ja noustaan katsomaan.
Mutta, molemmat heräsitte siihen että ALITAJUISESTI havaitsitte punaisen valon.? tosi outoa ja tosi pelottavaa. Jos mä oisin sinä, niin varmaan rukoilisin että menis pois tollaset inhottavat alitajuiset valot sun muut. Tai että niihin löytyisi joku selitys.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toisella palstalla ehdotettiin kivääriä, että joku katsoo meitä kiväärin tähystimen läpi (tms.), eli aikeissa ampua! Nyt alan uskoa siihenkin, sillä outoa että se osoittaa mua kasvoihin (miehen mukaan) ja sammuu heti kun me herätään ja noustaan katsomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toisella palstalla ehdotettiin kivääriä, että joku katsoo meitä kiväärin tähystimen läpi (tms.), eli aikeissa ampua! Nyt alan uskoa siihenkin, sillä outoa että se osoittaa mua kasvoihin (miehen mukaan) ja sammuu heti kun me herätään ja noustaan katsomaan.
Silloin olisi kyseessä kiväärin lasertähtäin. Joku siellä ulkona, kenties puuhun kiivenneenä, tähtäilee teitä kiväärin kiikarin lävitse ja käyttää maalin hakemiseen laseria. Jollain metsästäjätutullanne saattaa olla outoja harrastuksia. Seuraavalla kerralla jos näette auton perävalojen häviävän poispäin tiellä, niin tiedätte kyselle tuttujen puolisoilta, mahtoiko siippa tulla outoon aikaan kotiin.