Outo punainen valo öisin - APUA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiköhän se nyt tule jostain ulkoa, suoraan tai heijastumana ja sillä sipuli.

Mä muuten luulin kerran unenpöpperössä naapurin pihaa aurannutta traktoria lumimyrskyssä ufoksi, oli ihan hilkulla etten ehtinyt miestäkin hätiin herättää... :whistle:

Autenttista kuvamateriaalia ufosieppauksista:
http://www.youtube.com/watch?v=NKLc-_AoyyE

Markus Kajolta pettää kerrankin pokka ufoista kerrottaessa:
http://www.youtube.com/watch?v=PnLDDxdhMw0

Tuskin ne sit on naapurin muksuja, kun on noin myöhään. Palovaroitin, kännykkä... lentokone, helikopteri... Miks teillä ei muuten ole verhot ikkunoiden edessä yöllä... kyl meillä vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Tuskin ne sit on naapurin muksuja, kun on noin myöhään. Palovaroitin, kännykkä... lentokone, helikopteri... Miks teillä ei muuten ole verhot ikkunoiden edessä yöllä... kyl meillä vaan...

Ison ikkunan edessä onkin sälekaihtimet, mutta sivuikkunan edessä ei ole mitään. Tai no, pieni pitsiverho mutta senkin läpi kyllä näkee. Takana kun ei ole muuta kuin metsää ja peltoa, niin en ole ajatellut että siellä kukaan hiippailee.

Patteri? Meillä on 2000-luvun alussa rakennetussa talossa sellaiset patterit, joissa punainen valo syttyy, kun se alkaa toimimaan tai jotain. Aluksi itsekin tuota muutamina öinä säikähdin, kun en unenpöpperössä muistanut mistä on kyse.

Ai, ja joskus olen heränyt siihen, kun kännykän valo heijastuu yöpöydältä. On tullut viesti tai akku lopussa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
Patteri? Meillä on 2000-luvun alussa rakennetussa talossa sellaiset patterit, joissa punainen valo syttyy, kun se alkaa toimimaan tai jotain. Aluksi itsekin tuota muutamina öinä säikähdin, kun en unenpöpperössä muistanut mistä on kyse.

Ai, ja joskus olen heränyt siihen, kun kännykän valo heijastuu yöpöydältä. On tullut viesti tai akku lopussa jne.

Miehen kännykkä oli lattialla, eikä siinä koskaan pala mikään punainen valo. Ja miten se lattialta toiselta puolelta sänkyä mun kasvoihin ylettyis.

Patteri on tosiaan ikkunan alla, mutta ihan tavallinen ruuvattava patteri (öljylämmitys), ei mitään vilkkuvia osia.

Minulla oudoin yöllinen herätys oli kova ujeltava ääni. Hakkasin herätyskelloa ja radiota tuloksetta ja pelkäsin jo seonneeni. Sitten löysin eteisestä punaisen valon ja napin: "LVI-hälytys". Painoin nappia ja ääni lakkasi. Kämppä oli suunniteltu talomiehen asunnoksi. Kiilasin napin alas neulalla, eikä laite enää koskaan ujeltanut.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja kuuppa:
voi kuule. ei kaikki ole niin mustavalkosta. kyllä sä sen aikanas opit.
Yli neljän vuosikymmenen aika en ole yhtään kummitusta nähnyt. Ehkä meillä ei vaan ole mitään annettavaa toisillemme... huu nous :|

Herkät ihmiset näkevät tahtomattaan kaikenlaista.
Ja niitä henkien manaajiakin on olemassa.
Mutta nyt kuntosalille :)

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja kuuppa:
voi kuule. ei kaikki ole niin mustavalkosta. kyllä sä sen aikanas opit.
Yli neljän vuosikymmenen aika en ole yhtään kummitusta nähnyt. Ehkä meillä ei vaan ole mitään annettavaa toisillemme... huu nous :|

Herkät ihmiset näkevät tahtomattaan kaikenlaista.
Ja niitä henkien manaajiakin on olemassa.
Mutta nyt kuntosalille :)

Mä olen kyllä tosi herkkä, mutta mies ei todellakaan ja sen on nähnyt ja kuullut samat kuin mäkin.

Karmivaa,todella... Me vasta herättiin samana yönä kaks kertaa ihan ihmeelliseen poksahdukseen ja ujellus-suhinaan.Aika kova ääni vielä oli,eikä ollut kyllä mitään hajua mikä ääni oli,kunnes seuraavana päivänä...vanhin tyttö oli laittanut vahingossa tavalliset patterit lataukseen ja ne oli rikkoontuneet.Kyllä sitä säikähtää keskellä yötä kun unenpöpperössä jotain outoa näkee/kuulee,mutta eiköhän tuollekin ihan järjellinen selitys luulisi löytyvän.Laittakaa seuraavana yönä vaikka täkki ikkunan eteen ja jos oikein kovasti pelottaa niin valvokaa vuorotellen,niin näette onko siellä hiippareita,ufoja tms.Niin minä kyllä tekisin.

Toisella palstalla ehdotettiin kivääriä, että joku katsoo meitä kiväärin tähystimen läpi (tms.), eli aikeissa ampua! Nyt alan uskoa siihenkin, sillä outoa että se osoittaa mua kasvoihin (miehen mukaan) ja sammuu heti kun me herätään ja noustaan katsomaan.

Ei paljon pitsiverhojenkaan läpi katsota tähtäimellä. Kuule kyllä se tulee jostain kännykäst, patterista tai vastaavasta. Ja yksi vaihtoehto on ihan niinkin yksinkertainen kuin pehmolelu tai nukke jossa on sellaiset muoviset silmät ja valo pääsee jostain niiden läpi. On nimittäin todella spookin näköistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toisella palstalla ehdotettiin kivääriä, että joku katsoo meitä kiväärin tähystimen läpi (tms.), eli aikeissa ampua! Nyt alan uskoa siihenkin, sillä outoa että se osoittaa mua kasvoihin (miehen mukaan) ja sammuu heti kun me herätään ja noustaan katsomaan.

Mutta, molemmat heräsitte siihen että ALITAJUISESTI havaitsitte punaisen valon.? tosi outoa ja tosi pelottavaa. Jos mä oisin sinä, niin varmaan rukoilisin että menis pois tollaset inhottavat alitajuiset valot sun muut. Tai että niihin löytyisi joku selitys.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Ei paljon pitsiverhojenkaan läpi katsota tähtäimellä. Kuule kyllä se tulee jostain kännykäst, patterista tai vastaavasta. Ja yksi vaihtoehto on ihan niinkin yksinkertainen kuin pehmolelu tai nukke jossa on sellaiset muoviset silmät ja valo pääsee jostain niiden läpi. On nimittäin todella spookin näköistä.

Ne pitsiverhot ei ole viime aikoina ollu ikkunan päällä vaan sivuun vedettynä. Makuuhuoneessa ei ole mitään leluja, nalleja tms., eikä se voi tulla mistään patterista tai kännykästä koska niissä ei ole mitään punaisena vilkkuvia osia.

Ainut kaukaa haettu järkevä selitys voi olla, että pellon takana asuvassa talossa on laitettu jotain jouluvaloja tms., mutta siltikin ihmetyttää miten ne meille saakka näkyis ja miks just mun kasvoihin ja miks se loppuu heti kun me herätään.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Mutta, molemmat heräsitte siihen että ALITAJUISESTI havaitsitte punaisen valon.? tosi outoa ja tosi pelottavaa. Jos mä oisin sinä, niin varmaan rukoilisin että menis pois tollaset inhottavat alitajuiset valot sun muut. Tai että niihin löytyisi joku selitys.

Olen ajatellut, että se alitajuinen herääminen liittyy siihen, että näen sen punaisen valon puoliunessa silmäluomien läpi ja herään siihen, jolloin se vaikuttaa alitajuiselta heräämiseltä. Mun on pakko keksiä jotain järkeviä selityksiä tälle ilmiölle, sekoan ihan kohta muuten!

Onko se teidän näkemä pallo miten kirkas? Että ei voi olla kyse ihan vaan jostain sellasesta ilmiöstä mikä tulee kun kattoo vaikka kirkasta lamppua tai aurinkoa ja sitten siirtää katseensa muualle, niin ilmassa näkyy vihreä tai punainen pallo? Tai jos vaikka silmä ois ollut jotenkin painuksissa tyynyä vasten niin voisko silloin nähdä jonkun samantyylisen jutun silmät avatessaan?

Silloin olisi kyseessä kiväärin lasertähtäin. Joku siellä ulkona, kenties puuhun kiivenneenä, tähtäilee teitä kiväärin kiikarin lävitse ja käyttää maalin hakemiseen laseria. Jollain metsästäjätutullanne saattaa olla outoja harrastuksia. Seuraavalla kerralla jos näette auton perävalojen häviävän poispäin tiellä, niin tiedätte kyselle tuttujen puolisoilta, mahtoiko siippa tulla outoon aikaan kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:

Silloin olisi kyseessä kiväärin lasertähtäin. Joku siellä ulkona, kenties puuhun kiivenneenä, tähtäilee teitä kiväärin kiikarin lävitse ja käyttää maalin hakemiseen laseria. Jollain metsästäjätutullanne saattaa olla outoja harrastuksia. Seuraavalla kerralla jos näette auton perävalojen häviävän poispäin tiellä, niin tiedätte kyselle tuttujen puolisoilta, mahtoiko siippa tulla outoon aikaan kotiin.

On kyllä erittäin epätodennäköistä että meitä kukaan osoittelis kiväärillä. Ollaan ihan tavallinen lapsiperhe, ei vihamiehiä eikä mitään sellasta. Eikä kukaan tuttu harrasta metsästystäkään.

Punainen valopallo... :o pappa kertoi nähneensä punaisen valopallon, kun hänen mummonsa (joka ruokki tonttuja yms.) kuoli. Tai hetkeä ennen sen kuolemaa tuli semmonen pallo joka meni edestakaisin ja lopulta posahti.

No, mun pappa kertoili hyvin kummallisia juttuja, mitä kaikkea pelottavaa hän oli nähnyt. pelkäsin pienenä tosi paljon että minulle periytyisi "kyky" nähdä tuollaisia juttuja, tai mikä nyt onkaan. Kestorukousaiheeni olikin, etten ikinä joutuisi nähdä mitään pelottavia juttuja. En oikeastaan halua uskoa tuollaiseen, mutta mietityttää kovasti nuo jutut.

No daa. Kai se ampuisi teidät silti, olitte unessa tai hereillä :headwall:

En voi uskoa, että kukaan haluais meitä ampua, ihan järjetöntä!

En tiedä kumpaa pelätä nyt enemmän, ampujaa vai epäluonnollista ilmiötä, joka varottaa meitä jostain kamalasta tai ilmoittaa jonkun kuolemasta.

Yhteistyössä