Alkuperäinen kirjoittaja mä:
Älä hyvä ihminen laita lapsiasi päiväkotiin!!! Siellä ei ole hoitajilla kuitenkaan aikaa lapsillesi niin paljon kuin sinulla on antaa kotona ollessa. Lapsista tulee väsyneempiä, vilkkaampia ja rauhattomampia ylisuurissa päiväkotiryhmissä. Laita vasta sitten kuin on pakko saada lapset päivähoitoon, kun menet itse esim. töihin. En ymmärrä kun nykyään niin mainostetaan päiväkoteja virikepaikkoineen. Ihan älytöntä touhua. Äiti on alle kouluikäiselle paras vaihtoehto, kun saa olla kotihoidossa. Etsi mll:n perhekerhoja, srk:n kerhoja yms. Ne riittävät ihan mainiosti lapselle virikkeeksi. Eskari kuitenkin on sitten nykyään ennen koulua ja sen ikäinen saa sieltä tarvittavat virikkeet ennen koulun alkua!
Tottkai äiti on paras ja ensisijainen hoitaja lapsilleen mutta ymmärräthän sinäkin sen että kaikki ei kuitenkaan osaa kasvattaa lapsiaan vaikka niitä osaa synnyttää ja mahdollisesti hankkia maailmaan.Paljon halvemmaksi tämä tulee kuin se että lapsen huostaanotetaan.Jopa syvästi masentuneellakin on oikeus lapseen ja jos semmoinen raskaana niin ei hänelle nyt pakkoaborttiakaan voi tehdä.Lasten tulevaisuus tosin huolettaa mutta luultavammin lapset saavat näin ollen päväkodissa paremmat eväät elämälle.
Eli en ymmärrä miksi jo sairasta ihmistä pitää masentaa lisää,ja lastensuojelu onneksi on näin jo puuttunut tilanteeseen antamalla hoitopaikan ja toivottavasti aloitaja nyt käyttää sen paikan.
Ainakin itse toivoisin jos aloittaja ei jostain syystä nyt ottasikaan paikkaa vastaan niin toivottavasti heillä alkasi joku perhetyöntekijä käymään että äiti jaksaa eikä näin perhettä jätettäisi oman onnensa nojaan ja seuraavana olisikin enään lasten huostaanotto kun kukaan ei aikasemmin välittänyt ja täälläkin lynkattiin huonoksi äidiksi jos hoitoon laittaa,hävetkää tuomitsijat

Se että tarhapaikkoja on liian vähän,siitä sitten seuraaveihin vaaleihin kiukkuamaan että niitä lisää.Tosin päättäjät taitaa luvata vaikka kuun taivaalta äänisaaliin toivossa vaalien aikaan ja ne teot on monastikin nähty