Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Mukavaa lapsille. =) Ja kyllähän se helpottaa sunkin arkea.
Samaa mieltä - vauvakin varmaan tykkää kun saa olla hetken äiskän kanssa rauhassa![]()
Meillä siis 3-vuotias tarhassa (4h/pv), itse olen 10-kuisen kanssa kotona. Niin paljon kun pikkuveli isonsiskon seurasta näyttää nauttivankin, huomaan myös miten pikkuinen selkeästi lepää varsinkin maanantai-aamupäivisin, kun viikonlopun hulinoiden jälkeen on hetken rauha !
Onko virikepaikat yleensä joka arkipäivänä vai sovitaanko se tapauskohtaisesti esim.3 krt/vko? =) :flower:
Mun tyttö ei ole sossunkautta paikkaa saanut vaan ihan itse paikkaa hain, tosin paikan nopeaan saantiin vaikutti, että perhetyöntekijä sitä suositteli ja soittikin ensin ihmiselle, joka tämän alueen hoitoja järkkäilee.
Itse sovin sitten hoitopaikan kanssa, että meidän neiti käy sielä 2 krt viikossa ja on koko päivän. Lapselle parempi olisi lyhyempi päivä, mutta tällä hetkellä meidän perheen tarpeisiin sopii toi pidempi päivä.
Perhetyöntekijä vrt. sosiaaliset perusteet... eli ihan samassa mennään, että teillä on ongelmia...
Kyllä vain meillä on ongelma (itse sairaana) ja tätä hoitopaikkaa sen vuoksi mielle ehdottivat. Mutta meillä ei ole sellaista ongelmaa, jotta lapset pitäisi huostaanottaa. Haluavat vain auttaa ennaltaehkäisevästi, ettei pahempia ongelmia tulisikaan. Me kylläkin joudumme maksamaan tästä lystistä normaalien taksojen mukaan. Samanlaiset olivat mietteeni kuin ap;llä että ottaako paikan vai ei.