Outoa (uniasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unennäkijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unennäkijä

Vieras
Näin hurjaa unta, että mun ranne oli ihan irtipoikki ja sit se jotenkin ommeltiin yhteen takas:( Muistan että ulisin ja huusin siinä unessa kivun takia. No aamulla kun heräsin niin mun ranne oli tosi kipee ja on edelleen. Mitähän tapahtui...niksahtikohan ranne jotenkin yöllä vai mitä kummaa :0

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Se menee niin päin että sulle on yön aikana tullut ranne kipeäksi ja sitten se kipu on tullut sun uniin ja saanut näkemään unta siitä, eikä toisin päin.

jaa miten toisinpäin?
juuri noin ajattelinkin että olen sen niksauttanut jotenkin unissani ja nähnyt sit kivusta untakin

Se menee niin päin että sulle on yön aikana tullut ranne kipeäksi ja sitten se kipu on tullut sun uniin ja saanut näkemään unta siitä, eikä toisin päin.

jaa miten toisinpäin?
juuri noin ajattelinkin että olen sen niksauttanut jotenkin unissani ja nähnyt sit kivusta untakin

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

jaa miten toisinpäin?

ja joo sori tajusinkin nyt mitä tarkoitit, kun tosiaan kirjoitin ton ekan viestin noin "väärinpäin"

Yhteistyössä