Outoa viettää lauantaita näin kun tietää ettei ole lähdössä viihteelle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omituinen otus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omituinen otus

Vieras
Mietin jo et pitäskö kuitenkin mennä mutta en nyt taida kumminkaan kun viikko sitten päätin et tänä viikonloppuna en mene,ensviikonloppu on vielä auki kun on muuta menoa päivällä ja tiedä sitten milloin tulen takaisin voi olla et siitä lähen sitten jatkoille.Mutta tänä iltana pitäs nyt keksiä muuta tekemistä.putousta katson ja palstailen. Niin ja syy miks nyt kuitenkin houkuttais mennä niin ihan vaan yhen miehen takia jos se olis siellä,viime viikolla ei ollut mut sitä edellisillä kerroilla ollut.On tääkin,pitääkö mun nyt vaan sen miehen takia lähteä sinne katsomaan et onko se siellä:D No juu,en taida kun olen itselleni luvannut etten mene.

Joo vähän sama juttu itsellä ja se kun ei enään kiinnosta lähteä tuhlaamaan rahaa sinne. Rahantarve on kotonakin asuntovelallisella enemmän kuin laki sallii :)

[QUOTE="vieras";25696458]Kalsarikännejä täälläkin vedetään. Vedetty jo monen vuoden ajan kännit näin.

Mulla meni mielenkiinto kapakoihin syystä, että enää ei saa tupakoida sisällä. Ihan sama palella kotipartsilla ja ei tule niin kalliiksi.

Minä nääs poltan vain kun otan jotain.[/QUOTE]

Mulla ei oo ees toi ongelma kun en polta.Mä nyt lähinnä käyn siellä sen takia et näkee ihmisiä ja saa jutella jonkun kanssa.Ja siellä tutustunut ihmisiin joita ei muuten ole tuntenut eikä baarin ulkopuolella ollatekemisissä mutta siellä sitten aina turistaan.

Joo vähän sama juttu itsellä ja se kun ei enään kiinnosta lähteä tuhlaamaan rahaa sinne. Rahantarve on kotonakin asuntovelallisella enemmän kuin laki sallii :)

No rahaahan sinne menee mutta ei mulla oikeestaan mee paljon,sp on 2-5e ja otan max 3 juotavaa yleensä 2 eli 10 e ja sit mulla on joskus oma pullo mukana.
Mä olen viimesen 7 v aikana käyny kai 3krt viihteellä niin nyt otan takasin.Eihän se nyt nii järkevää ole mutta tällä hetkellä näin,kai tääkin sitten jossain välissä hiipuu tää innostus.

Mun mielestä olis outoa viettää lauantaita viihteellä.. Liekö edes enää osaisin :laugh:

Tanssimaan tekisi kyllä suurenevissa määrin mieli lähteä.. Harmittaa kun ei ole mahdollista :/

Mä olen käynyt viihteellä viimeksi kesällä. Sitä ennen reilu vuosi sitten talvella. Yhtään ei edes kiinnostais mennä... Tuntuu rasittavalta ajatuskin. Hirveä ryysis, ihmiset kännissä ja käytös yleensä ala-arvoista, tahmeat lattiat, meteli, sitä samaa ketkuntaa ja keikistelyä kuin aina ennenkin. Taitaa alkaa olla mun osalta nähty toi puoli elämästä. Ei sillä, hyvässä seurassa jatkoille voin joskus piipahtaa vielä tulevaisuudessakin tai kesällä terassille kaverin kanssa.

mua ei vois vähempää kiinostaa mikään paariin lähtö.ei sitten millään.en ole edes käynyt kun viimeksi noin 4v sitten..mitä sieltä saa?ei niin yhtikäs mitään.
sauna siiderin saatan ottaa joskus,lasin punaviiniä,tai kaksi.se ei ole mulle mikään tabu.mutta kyllä se siihen kahteen jää..ei hitto,rupes puistattaan pelkkä ajatuskin että pitäis lähteä..

Jee, ap on kiva. Ensin itse kertoo olevansa miehen perässä roikkuva alkkis, ja sitten heti jeesustelemaan muille, että ei saa perskännejä ottaa, kotona varsinkaan, ja itsellä menee hyvin, rahaakin vaan pari euroo kun miehet tarjoaa. WTF??

Jee, ap on kiva. Ensin itse kertoo olevansa miehen perässä roikkuva alkkis, ja sitten heti jeesustelemaan muille, että ei saa perskännejä ottaa, kotona varsinkaan, ja itsellä menee hyvin, rahaakin vaan pari euroo kun miehet tarjoaa. WTF??

Siis mitä vi**ua! En ole alkkis enkä oo keltään kieltänyt ottamasta kotona kalsarikännejä enkä ole väittänyt etteikö olis rahaa. Enkä mä roiku kenenkään perässä. Mitä helvettiä sä oikeen sepustat? Jos mä sinkkuihimisenä käyn ulkona kun erostakin nyt jo aikaa sen verran et tekee mieli mennä niin entä sitten,olen monen monta kuukautta istunut illat kotona ja itkenyt ja jos nyt käyn niin ketä se haittaa.tänään en mennyt ja tuskin ensviikollakaan.

Mee vaan, niin rauhoitut. Ensi viikolla meet kumminkin:)

No en mee enkä mee ensviikollakaan kun on muuta menoa. Mutta mistä helvetistä sä sait noi sun juttus ihanko omasta päästä keksit?? ja ihan tiedoks vaan et mä kyllä maksan omani mulla ei oo tapana antaa miesten tarjota.

ottaako noin paljon päähän et ite oot sidottu kotiin etkä koskaan pääse minnekään?

Mä en edes muista koska oisin viihteellä ollu. Joskus 2009 kesällä juhannuksena ja sen jälkeen oli kesäkuun lopulla kaverin tuparit ja saman vuoden heinäkuussa sain tietää olevani raskaana. Siihempä noi viihteellä käynnit lopahti kokonaan, en vaan jaksa lähtee ja menee vaan kaikki rahat, silläkin rahalla ostan mielummin vaatteita ja meikkejä :). Eiköhän tota alkoa tullu käytettyä ihan riittävästi joskus aikanaan, neljän vuoden ajan tuli juotua kaikki vapaa päivät, kaikki lomat, jopa arkisin ja ei niistäkä muista etes mitään. Kotona otan joskus yks tai kaks lasillista viiniä. Viimeks olen ottanu viiniä, viime viikonloppuna.

joo ihan oikein:) Mikäs sua niin harmittaa yhdessä harmittomassa kannanotossa ääliöaloitukseesi

Se että sun pitää aukoa päätäsi ja keksiä jos jonkinmoista ja pistää sanoja mun suuhuni! Pakkoko on avata aloituksia jos ne ei kiinnosta.

ja onko se nyt tosiaan väärin käydä tuulettumassa kun koko kesä ja syksy ollu tosi rankaa.En oo vuosiin itekään käynyt mutta nyt olen sitten irrotellut.Mitä väärää siinä on? en mä tätä nyt varmasti loputtomiin tee.Kumma et täällä kivitetään mut IRL kaikki on pitänyt asiaa hyvänä et olen saanut itteni pitämään hauskaa ja en itkeä möllötä kaikkia aikoja kotona 4-seinän sisällä.
Mutta ejoo istutaan sitten vaan sisätiloissa ja möllötetään siinähän se elämä ainakin piristyy.

joo ihan oikein:) Mikäs sua niin harmittaa yhdessä harmittomassa kannanotossa ääliöaloitukseesi

Se että sun pitää aukoa päätäsi ja keksiä jos jonkinmoista ja pistää sanoja mun suuhuni! Pakkoko on avata aloituksia jos ne ei kiinnosta.

ja onko se nyt tosiaan väärin käydä tuulettumassa kun koko kesä ja syksy ollu tosi rankaa.En oo vuosiin itekään käynyt mutta nyt olen sitten irrotellut.Mitä väärää siinä on? en mä tätä nyt varmasti loputtomiin tee.Kumma et täällä kivitetään mut IRL kaikki on pitänyt asiaa hyvänä et olen saanut itteni pitämään hauskaa ja en itkeä möllötä kaikkia aikoja kotona 4-seinän sisällä.
Mutta joo istutaan sitten vaan sisätiloissa ja möllötetään siinähän se elämä ainakin piristyy.

Yhteistyössä