Vielä vuosi sitten puhuttiin facebook-ystävistä, nyt on siirrytty käyttämään sanaa kaveri, joka lieneekin sopivampi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En ole aikeissa liittyä, ja jos jossain mielenhäiriössä liittyisin, niin ystäviä/sukulaisia kertyisi "tilille" noin 5-10 kappaletta, ja heihin voin aivan hyvin pitää yhteyttä puhelimitse. Ei minulla ole tarvetta sen enemmille yleisöille kertoa kuulumisiani. Enkä millään voi uskoa sitä, että jollain tavallisella perheellisellä ihmisellä olisi satoja ystäviä. Kyllähän minäkin tunnen satoja ihmisiä, mutta en todellakaan heille kertoisi elämästäni.
Nämä huomioni perustuvat niihin muutamaan kertaan, kun olen jonkun toisen profiilin kautta tähän fb-maailmaan päässyt tutustumaan. Enkä halua yleistää, varmasti järkeviäkin käyttäjiä on, mutta paljon on sitä muutakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Vielä vuosi sitten puhuttiin facebook-ystävistä, nyt on siirrytty käyttämään sanaa kaveri, joka lieneekin sopivampi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En ole aikeissa liittyä, ja jos jossain mielenhäiriössä liittyisin, niin ystäviä/sukulaisia kertyisi "tilille" noin 5-10 kappaletta, ja heihin voin aivan hyvin pitää yhteyttä puhelimitse. Ei minulla ole tarvetta sen enemmille yleisöille kertoa kuulumisiani. Enkä millään voi uskoa sitä, että jollain tavallisella perheellisellä ihmisellä olisi satoja ystäviä. Kyllähän minäkin tunnen satoja ihmisiä, mutta en todellakaan heille kertoisi elämästäni.
Nämä huomioni perustuvat niihin muutamaan kertaan, kun olen jonkun toisen profiilin kautta tähän fb-maailmaan päässyt tutustumaan. Enkä halua yleistää, varmasti järkeviäkin käyttäjiä on, mutta paljon on sitä muutakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Vielä vuosi sitten puhuttiin facebook-ystävistä, nyt on siirrytty käyttämään sanaa kaveri, joka lieneekin sopivampi.
Mutta onko se 10 vuotta sitten samalla luokalla amiksessa opiskellut rillipäinen jaakko, jonka sukunimeä en millään meinannut muistaa, edes kaveri?
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja ap:En ole aikeissa liittyä, ja jos jossain mielenhäiriössä liittyisin, niin ystäviä/sukulaisia kertyisi "tilille" noin 5-10 kappaletta, ja heihin voin aivan hyvin pitää yhteyttä puhelimitse. Ei minulla ole tarvetta sen enemmille yleisöille kertoa kuulumisiani. Enkä millään voi uskoa sitä, että jollain tavallisella perheellisellä ihmisellä olisi satoja ystäviä. Kyllähän minäkin tunnen satoja ihmisiä, mutta en todellakaan heille kertoisi elämästäni.
Eli siinä on jotain pahaa jos on esim. 400 ihmistä listalla, osa kavereita ja osa pelejä varten hyödyllisiä kontakteja?
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:joo ihan kaikki. Mulle se on korvike sähköpostille, kun melkein kaikki kuitenkin on facebookin käyttäjiä, tuntuu helpommalle viestittää sitä kautta. Yksityisviestejä siis lähettelen, niinkun sähköpostissakin tekisin. Kaverit olen jakanut ryhmiin ja rajoittanut tiedon saantia, esim jotkut vanhat koulukaverit ei näe seinäkirjoituksiani, mutta heillä on halutessaan mahdollisuus laittaa minulle viestejä. On musta ihan kätevä esim jos meen kotipaikkakunnalleni, kirjoittaa se tuonne sivustolle, ei tarvitse erikseen soitella kaikille että ootko maisemissa, vaan ne ketkä on, tietävät minunkin olemvan ja voivat sitten vaikka soittaa ja sovitaan treffit.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja ap:En ole aikeissa liittyä, ja jos jossain mielenhäiriössä liittyisin, niin ystäviä/sukulaisia kertyisi "tilille" noin 5-10 kappaletta, ja heihin voin aivan hyvin pitää yhteyttä puhelimitse. Ei minulla ole tarvetta sen enemmille yleisöille kertoa kuulumisiani. Enkä millään voi uskoa sitä, että jollain tavallisella perheellisellä ihmisellä olisi satoja ystäviä. Kyllähän minäkin tunnen satoja ihmisiä, mutta en todellakaan heille kertoisi elämästäni.
Eli siinä on jotain pahaa jos on esim. 400 ihmistä listalla, osa kavereita ja osa pelejä varten hyödyllisiä kontakteja?
Harmitontahan se on, sikäli mikäli oikein ymmärrän. Peleistä en tiedä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Laala:mitä se kertoo Veijo Hietalasta, että sillä on profiili facebookissa?Ainakin kuvista päätellen on sama tyyppi (ja yliopistosta)...
![]()
Mä itse pidän ainakin fb:n kautta yhteyttä mm. mun siskoon joka asuu toisella puolella maailmaa. Sieltä on kiva katsoa niiden kuulumisia ja lasten kuvia, kun niitä sinne kerran laittavat.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:No ei mun statuspäivitykseni ainakaan ole aina positiivisia. Jos vituttaa, mua vituttaa myös Naamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:No ei mun statuspäivitykseni ainakaan ole aina positiivisia. Jos vituttaa, mua vituttaa myös Naamassa.
Näinpä. Lisäksi mä yritän loppuun asti välttää näitä "Seipääntyöntäjä tyhjentää tiskikonetta" tai "se olis taas maanantai.." -tilapäivityksiä. Ketä vtu kiinnostaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:No ei mun statuspäivitykseni ainakaan ole aina positiivisia. Jos vituttaa, mua vituttaa myös Naamassa.
Näinpä. Lisäksi mä yritän loppuun asti välttää näitä "Seipääntyöntäjä tyhjentää tiskikonetta" tai "se olis taas maanantai.." -tilapäivityksiä. Ketä vtu kiinnostaa!
Pitäisköhän mun sittenkin sinne vääntäytyä ja ruveta oikeina ahkeraksi tässä suhteessaJoka huokaus sinne vaan....*jää miettimään*
Alkuperäinen kirjoittaja sr:en tiedä mutta ainut narsistinen ihminen jonka mä tunnen ei halua olla fb.ssä koska se on hänen mielestään lapsellista touhua.
Alkuperäinen kirjoittaja mars töihin:Onpa taas aloittajalla ollut pohdittavaa...
Ettekö te ihmsiet käy töissä, kun teillä on aikaa tälläisiä pohtia?