L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja No:otsikosta kyllä sai käsityksen et tarkotettas vain niille tarkottuja...
ja sitten myöhemmin ketjussa todettiin, ettei asia näin todellisuudessa ole.
Alkuperäinen kirjoittaja x:Ei muslimien uintivuorot ole mikään ongelma minulle. Minä haluaisin myös valkoisille lihaa syöville heteromiehille oman uintivuoron. Onnistuukohan?
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja x:Ei muslimien uintivuorot ole mikään ongelma minulle. Minä haluaisin myös valkoisille lihaa syöville heteromiehille oman uintivuoron. Onnistuukohan?
Eikö sellainen vuoro ole aina? Ainakin meidän hallissa, paitsi siis tuo kyseinen nimeämätön ajankohta sunnuntaina klo 9-11...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei ole ongelma. En käy uimahalleissa, koska samassa vedessä ui musliminaisiaNo joo, tosi huono vitsi, tiedän. Mä ymmärrän ihan hyvin sen, että musliminaiset eivät voi käydä samaan aikaan uimahallissa miesten kanssa. Mutta jos musliminaiset eivät voi käydä samaan aikaan uimahallissa kristittyjen naisten kanssa, silloin jo mietin, että eivätkö nämä naiset edes halua kuulua tähän suomalaiseen yhteiskuntaan.
Asiasta kolmanteen, mä haluan meille pakanoille kans omat uintivuorot.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:http://www.halla-aho.com/scripta/viela_sananen_jakomaen_uimahallista.html
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Minusta olisi ihan mielenkiintoista kuulla musliminaisilta, mikä kristityissä naisissa on niin pahaa, ettei samaan aikaan voisi mennä uimahalliin. Ja itse en kuulu kumpaankaan uskontotkuntaan, kunhan mielenkiinnosta kyselen.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:http://www.halla-aho.com/scripta/viela_sananen_jakomaen_uimahallista.html
Halla-aho on hyvällä asialla mutta vähän turhan... miten sen nyt sanoisin.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:http://www.halla-aho.com/scripta/viela_sananen_jakomaen_uimahallista.html
Halla-aho on hyvällä asialla mutta vähän turhan... miten sen nyt sanoisin.
Sano että me muutkin tiedettäisiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Halla-aho on hyvällä asialla mutta vähän turhan... miten sen nyt sanoisin.
Sano että me muutkin tiedettäisiin![]()
No kun en mä keksi sitä sanaa... en millään![]()
No kerro sitten kun keksit=)
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:http://www.halla-aho.com/scripta/viela_sananen_jakomaen_uimahallista.html
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:http://www.halla-aho.com/scripta/viela_sananen_jakomaen_uimahallista.html
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei ole ongelma. En käy uimahalleissa, koska samassa vedessä ui musliminaisiaNo joo, tosi huono vitsi, tiedän. Mä ymmärrän ihan hyvin sen, että musliminaiset eivät voi käydä samaan aikaan uimahallissa miesten kanssa. Mutta jos musliminaiset eivät voi käydä samaan aikaan uimahallissa kristittyjen naisten kanssa, silloin jo mietin, että eivätkö nämä naiset edes halua kuulua tähän suomalaiseen yhteiskuntaan.
Asiasta kolmanteen, mä haluan meille pakanoille kans omat uintivuorot.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Tosi tylsä ja huonosti laadittu kannanotto minusta. Kannattaisi ehkä hieman tiivistää kirjoituksiansa, niin ehkä joku jaksaisi lukeakin...
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Tosi tylsä ja huonosti laadittu kannanotto minusta. Kannattaisi ehkä hieman tiivistää kirjoituksiansa, niin ehkä joku jaksaisi lukeakin...
Halla-aho voisi tehdä kirjoituksistaan sellaisen kansanversion, jota voisi sitten lukea ne ihmiset jotka ovat yleensä tottuneet lukemaan vain sarjiksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Tosi tylsä ja huonosti laadittu kannanotto minusta. Kannattaisi ehkä hieman tiivistää kirjoituksiansa, niin ehkä joku jaksaisi lukeakin...
Halla-aho voisi tehdä kirjoituksistaan sellaisen kansanversion, jota voisi sitten lukea ne ihmiset jotka ovat yleensä tottuneet lukemaan vain sarjiksia.
Jos tarkoitat kommentillasi minua, niin luen työkseni aika monimutkaisiakin lakitekstejä ja pitkiä juttuja enkä sarjiksia koskaan. Kirjoitan työkseni myös. Sillä ei juurikaan ole tämän asian kanssa tekemistä. Mutta kun kirjoittaa, kannattaa miettiä, miten kirjoittaa, ettei ihmisten ajatus katkea kesken ja punainen lanka häviä.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Tosi tylsä ja huonosti laadittu kannanotto minusta. Kannattaisi ehkä hieman tiivistää kirjoituksiansa, niin ehkä joku jaksaisi lukeakin...
Jos tarkoitat kommentillasi minua, niin luen työkseni aika monimutkaisiakin lakitekstejä ja pitkiä juttuja enkä sarjiksia koskaan. Kirjoitan työkseni myös. Sillä ei juurikaan ole tämän asian kanssa tekemistä. Mutta kun kirjoittaa, kannattaa miettiä, miten kirjoittaa, ettei ihmisten ajatus katkea kesken ja punainen lanka häviä.
En tarkoittanut kommenttiani mitenkään henkilökohtaisesti, vaan puhuin yleisellä tasolla. Vain sarjiksia lukevat eivät jaksa lukea kovinkaan pitkiä sepustuksia läpi ja päinvastoin. Jos Halla-aho tekisi myös kansanversion kirjoituksistaan saisi hän myös enemmän lukijakuntaa ja tulisi paremmin ymmärretyksi kun tärkeimmät asiat olisivat tiivistetysti esillä. Vähän niinku selkokieliset uutiset radiossa![]()