Ovelat miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
<<Sulle ei ole tullut mieleen, etteivät ne miehet sitä tyydytystä halua hakea muilta naisilta, jos kotona saisi vastaavaa?

Just joo. Ikuinen valitusvirsi. Kunpa miehet panostaisi yhtä paljon siihen ""kotona olevaan"" kuin niihin salarakkaisiin. Mahtoiko Vanhanene lähetellä Merjalle herkkiä/seksikkäitä/tunteikkaita tekstareita koskaan työkiireiltään? Epäilen.

En ole vielä sellaista miestä tavannut, joka olisi tyydyttävästä parisuhteesta lähtenyt hakemaan lohtua muualta. Kun himo ei saa vastakaikua kotona, sitä haetaan muualta. Eivätkä miehet mitään suhdetta halua, vaan seksiä.

Jos mies on suurinpiirtein normaalipäinen ja selvinpäin, niin tavallinen mies ei petä tai ota salarakasta silloin kun hänen naisystävänsä on omantasoinen tai jopa vähän parempi. Tällöin mies kohtelee naista kuin prinsessaa ja tekee hänen vuokseen kaiken, vuodesta toiseen. Usein käy vain niin, että siitä hehkeästä kaunottaresta tulee lökäpöksyissä kotona kulkeva hampsuinen kotiäiti. Ei tälläinen nainen kiihota miestä kuin pahimpien paineiden purkuun.

Peiliin katsomalla selviää monen parisuhteen taustalla olevat syyt joissa mies on lähtenyt hakemaan seksiä suhteen ulkopuolelta. Miehet ovat siitä yksinkertaisia että kiihottumiseen vaikuttaa pääasiassa naisen ulkonäkö, sen lisäksi vähän myös naisen asenne ja tunteet. Täysin vaimoaan rakastava ukkomieskin voi pettää nuoren ja nätin tytön kanssa, mutta kyse on vain himosta ja seksin halusta. Täysin normaalia, eikä siinä ole mitään hävettävää. Ihmisellä on elämässään oikeus nauttia.

Meillä rupes seksi sujuun ku mies lakkas hyppäämästä vieraissa... Mies muutti tapojaan ja annoin anteeksi 15 vuoden seikkailut. Nyt kun hän antaa huomionsa, kunnioituksensa, rakkautensa, läheisyytensä jne vain minulle, niin johan on upeeta seksiä. Molemmat panostavat täysillä tähän juttuun.. Menihän asioiden selvittelyyn aikaa, monet keskustelut jne, mutta kannatti. Ei enää sääliseksiä ja orkkujen näyttelyä...

""Nyt kun hän antaa huomionsa, kunnioituksensa, rakkautensa, läheisyytensä jne vain minulle, niin johan on upeeta seksiä.""

Ensimmäinen hyvältä kuulostava vinkki. Kerrotko vielä vähän konkreettisemmin mitä nuo pitävät sisällään?

eiköhän siinä usein pettäjällä ole kysymys henkisesti epäkypsästä ihmisestä... huono itsetunto... huomion tarve, onko lapsena jääny syliä ja rakkautta vaille...
syitähän on varmaan monia...
kyllähän sekin on totta, että vaimo voi ""rupsahtaa"" siinä lasten ja kotitöiden lomassa... mut tarttisko miehen katsoa peiliin ja miettiä kuinka vois sitä vaimoa auttaa kotihommissa yms. ehkäpä se vaimo sit jaksais ja ehtis huolehtia myös itestään...
kyllä oma seksielämäni ois aikoinaan sujunu paremmin jos mies ois tehny ees jotain kotona, lasten ja kotitöiden eteen.. mut ei ehtiny ku piti kylillä kulkee.... itsekkyys oli hänelle keskeistä silloin, onneks heräs 4-kymppisenä aikuisuuteen ja kuten aiemmin kirjotin, nyt menee loistavasti...

""mut tarttisko miehen katsoa peiliin ja miettiä kuinka vois sitä vaimoa auttaa kotihommissa yms. ehkäpä se vaimo sit jaksais ja ehtis huolehtia myös itestään...
kyllä oma seksielämäni ois aikoinaan sujunu paremmin jos mies ois tehny ees jotain kotona, lasten ja kotitöiden eteen.. ""

Tämä on juuri se syy miksi miehet eivät halua tehdä kotona mitään. Harva kuitenkaan haluaa ostaa seksiään vaimolta. Yhtähyvin sitä voi sitten käydä rehellisesti huorissa ja maksaa käteiselle. Eipä tarvitse ainakaan arvuutella, että onko siivottu ja tiskattu tarpeeksi hyvin jotta eukko olisi antelias tänä iltana. Katsokaa peiliin myös asenteenne osalta.

tässä jotain.. paljon yhteistä aikaa (onnistuu tietty nyt paremmin kun lapset jo isompia)... fyysistä läheisyyttä, ei aina seksä, vaikka useinhan se siihen johtaa...henkistä läheisyyttä eli avoimia keskusteluja, kaikesta mahdollisesta, ei enää salattavaa...yhteisiä harrastuksia... ei enää haukkumista, pilkkaamista, syyllistämistä, vaan keskinäistä kunnioitusta....yhessä kotitöiden tekoa ja lapsista vastuu molemmilla...
yhteiset reissut ois varmaan myös hyvä, meillä se ei työn puolesta juuri onnistu.
ja rakkautta, sitähän tässä on tarvinnut, että on pystytty yhessä jatkaan... anteeksi antoa tietty kans.
eletään tätä hetkeä, ei murehdita menneitä eikä tulevia.

tällästä nous ekaks pintaan...

hetkinen!!! et voi olla tosissas, ett jos teet yhteisessä kodissa jotain hommia, niin se on heti maksua seksistä...
kyllä sun asenteessas on paljon korjaamista, nähtävästi et ole ees perhellinen...
itse en kyllä ajatellut asiaa tolta kannalta, vaan lähinnä sitä ku yksin hoiti muksut ja kodin ja työ päälle, (ei juuri äitiyslomaa ollut) oli niin väsyny ettei jaksanu panostaa seksiin ja ittensä tälläämiseen... pieni apu ois parantanu tilannetta huomattavasti, oma mies ainakin on sen nyt tajunnu enkä (Luojan kiitos) ole kuullu sen sanovan,ett maksaa seksistä kun yhteisen kodin hommia tekee....
en kyllä koskaan myös arvostele hänen tekemiä kotihommia, vaan otan kiitollisuudella vastaan avun...
mieheni osalta hänen aikuiseksi ja vastuuntuntoseksi kasvaminen vei melki 40 vuotta... tää on hänen itsensäkkin toteamaa..

Vai käyttää ne naiset miehen järjestämän vapaan yhteisen onnen ja seksin parantamiseksi. Mitenkähän nämä shoppailuillat, tupperwaret ja tyttöjen touhuillat parantaa mitään? Älkää viittikö!

aika vhäseksi on mainitsemasi asiat jääny.. mut kyllä omaa aikaakin kaikki tarvii.. jokainen tietty katsoo, mieluiten yhessä sopii miten vapaa-aikaa vietetään... paljonko yksin, yhessä, lasten kans jne... täysin sovittavissa oleva homma, kumpikin esittää omat toiveet...

""Tämä on juuri se syy miksi miehet eivät halua tehdä kotona mitään. Harva kuitenkaan haluaa ostaa seksiään vaimolta.""

Siis YHTEISESTÄ kodista ja YHTEISISTÄ lapsista YHDESSÄ huolehtiminen on sinulle vain maksua seksistä? Miksi mies ylipäätään perustaa perheen, jos ei tajua, että kodista ja lapsista on huolehdittava, jos sellaisia mielii saada?

Mitenpäs sinä sitten vaimollesi korvaat kaiken kodinhoidon ja lapsista huolehtimisen? Juoksemalla huorissa?? Ehkäpä tässä onkin syy, miksi vaimo pihtaa? Jos sinä maksaisit seksillä tai huolehtimisella, hellyydellä ja huomiolla vaimollesi yhteisestä kodista ja yhteisistä lapsista yksin huolehtimisen, et oman logiikkasi mukaan ehtisi ja jaksaisi enää vieraissa käymään.

Luoja varjelkoon naisia sinunkaltaisiltasi miehiltä.

On se kumma kun ei järkipuhe mene perille. Ei kyse ole mistään palveluksien tekemisestä, vaan siitä että nainen hinnoittelee seksin suhteessa jolloin mies jää ilman, kun joku asia ei ole hoidettu kodinhoidon ym. suhteen. Tämä on todella iljettävää ja vastenmielistä käytöstä naisilta ja valittettavan tavanomaista. Olen itse ohjeistanut jokaista työkaveria ja miestä, joka on tälläisestä valittanut lähtemään rehellisesti huoriin. Eipä tarvitse alkaa tanssimaan muijan pillintahdissa. Samalla toiminnalla nainen latistaa parisuhteen seksielämän, koska hänen tekonsa puhuvat, että siivoaminen ja kodinhoito on tärkeämpää kuin seksi ja läheisyys. En ihmettele että sun miehesi lähti lätkimään...

tuo jo ennen parisuhteen aloittamista. Siis ""minä poika en sitten tiskaa enkä imuroi saadakseni seksiä"". Jos en saa seksiä. käyn vieraissa. Viitsitkö kulta pestä ne paremmat menovaatteet huomiseksi, olis poikain ilta.""

""Mitenpäs sinä sitten vaimollesi korvaat kaiken kodinhoidon ja lapsista huolehtimisen?""

Miten kotirouvat korvaavat miehilleen vuosikausien ansiotyön, jolla nämä ovat elättäneet perheen? Aivan, eivät mitenkään.

Katkeruus paista läpi kaikessa, mietitään ja pohditaan kuka hyötyy mistäkin. Mitä energian tuhlausta. Se on vaan elämää eikä sen enempää. Tuskin kukaan normaali tunteva ihminen suunnittelee elämäänsä noin, otan hyvän vaimon/miehen, rikkaan, komean, teen lapset, pidän kulissit, otan salarakkaan jne...Nuorena ei sellasia asioita osaa niin tarkkaan ajatella, toki jotain muttei noin. Sanotaan et näin vanhempana ( 36v.) jos ero tulisi, voisi jotain kriteerejä ollakin. Se on tosi, ihmiset muuttuu kun tulee ikää, seksi ei maistu vaikka päällä seisoisi. Jos näin, minkä sille voi! Harva sitä kuitenkaan löytää oikeesti vakkaria kunnon salarakasta joka antaa pitää perheen ja on käytettävissä aina sillon tällön. En usko. Ja jos näin olisikin, se kaikki on pitemmän päälle raskasta eikä anna niin paljon kun ottaa! Ainoa vaihtoehto on maksullinen, mutta sekin tulee kalliiksi ; )
Tämän päivän ongelma tuntuu olevan ihmisten ahneus, kaikki pitää saada tavalla tai toisella. Suomalaiset avioparit ei puhu kun ei osaa, siksi vuosien saatossa kasaantuu hirveesti ongelmia, se on iso taakka kantaa ja katkeruus lisääntyy, samoin salarakkaat ym. pettämiset jonka uskotaan tuovan lohtua. Silti en tuomitse niitä jotka pettävät, se on heidän asia ja heidän omallatunnolla, kestäkööt, mutta jos petätte, älkää missään nimessä kertoko puolisolle, hitto vie se on teidän ongelma! Harvemmin on sellaista liittoa missä kaikki natsaa täysin, silti kukin voi omalta osaltaan miettiä mitä voi tehdä oman liittonsa eteen jos menee huonosti. Yhtä asiaa ihmettelen myös, miksi ero on niin hirveän suuri asia olevinaan? Se vasta soppa on kun leikitään onnellista perhettä ja odotetaan lasten lentävän pesästä, huh! Jos toinen rupsahtaa, seksi ei maistu koskaan, sano siitä, jos toinen ei välitä, harkitse eroa, silloin saat mennä ja tehdä niinkuin haluat pää pystyssä!

rupesin miettiin, ett taidat piruuttas pistää tollasta tekstiä.. ei kai kukaan normaalijärkinen ihminen ajattele kirjottamallasi tavalla, eihän????

itse en oo koskaan ajatellu ""maksavani"" seksistä tai ett mieheni maksais mulle tekemällä kotitöitä... jos meen ajassa taakse päin, meillä olis ollu ihan seksitön liitto, jos olisin sekstaillu vaan sillon ku mies ois siitä ""maksanu"" kotitöitä tehden... ois jääny 3 ihanaa muksua saamatta... onneks ei ole tullut ehdollistettua, eipä kait tämä liitto ois kohta 20 vuotta pysyny koossa... siis mieheni ei ole lähteny lätkiin... enkä minäkään...

eikä kodinhoitokaan ole tärkein juttu...

surullista jos täytyy aina hyötyä kaikesta... pyyteettömyys on kova sana avioliitossakin...

et kai sinäkin ajattele oikeesti noin miten kirjotat???

eikös avioliitto ole kuin yhteinen yritys, molemmat hoitaa sitä mahdollisimman hyvin, ilman laskemista hyötyykö toinen enempi ku mä... yhteenhiileen sitä tarvii puhaltaa, jos aikoo liiton kestävän...

Kettu, eivätkö kotirouvat mielestäsi mitään tee perheensä hyväksi?? Siis siivous, ruuanlaitto ja lastenkasvatus ei ole mitään??

Miten ihmeessä teille miehille seksistä tuleekin noin kaupallista? Minulle ja miehelleni onneksi vielä koti, lapset ja parisuhde on tärkeintä. Mikään niistä ei hoidu itsekseen, ilman MOLEMMINPUOLISTA panostusta. Kun on perheen perustanut, siitä pitää huolehtia ILMAN ERI KORVAUSTA!!!! Eihän naisetkaan maksua pyydä tekemistään kotitöistä! Jos et halua ilmaiseksi tehdä tässä elämässä yhtään mitään, niin älä ainakaan lapsia tee.

Kotityöt on valitettavasti hoidettava palkattakin. Lapsiaankaan ei oikein heitteille voi jättää vain omien seksuaalisten tarpeidensa tähden. Naisetkaan eivät näistä asioista kauppaa käy, mikä helvetti miehen sitten siihen oikeuttaisi?

Seksi ei ole parisuhteessa kauppatavaraa, se on osa onnellista parisuhdetta. Se taas vaatii molemminpuolista kunnioitusta, rakkautta ja panostamista! Jos mies ei tee MITÄÄN kotona ja juoksee vieraissa, kuinka hän silloin panostaa parisuhteeseensa tai kunnioittaa kumppaniaan? Jos ei itsekään mitään vaimonsa hyväksi vaivaudu tekemään, miten edes voi odottaa enää vastapalveluksia??

Missä muussakaan ihmissuhteessa saa haluamansa antamatta yhtään mitään? Senkö te miehet luokittelette kaupankäynniksi? Minä luokittelen sen toisesta ihmisestä välittämiseksi.

Yhteinen koti ei ole mikään hotelli, minkä eteen ei itse tarvitse mitään tehdä, eikä vaimo ole itsestäänselvä palvelija, joka jaksaa kaiken mukisematta. Sen puolison kun pitäisi olla rakastettu, jonka hyväksi halutaan tehdä asioita myös pyyteettömästi. Miten helvetissä voi edes odottaa toisen jaksavan loputtomasti, jos pitää osallistua ansiotyöllään perheensä elatukseen, tehdä yksin kaikki kotihommat ja hoitaa lapsetkin? Sen jälkeen pitäisi vielä jaksaa olla hyvännäköinen, itsestäänhuolehtiva seksin papitar?? Jos ja ku tämä Ketun ja Reissu-Johnin mielestä on niin yksinkertaista ja helppoa, niin tehkää se sitten itse!

Hoitakaa työpäivänne jälkeen yksin koti ja lapset. (Niin Kettu, suurin osa naisista kun nykyään käy itsekin töissä, eikä vain loisi himassa, kuten sinä näytät kuvittelevan.) Sitten muistakaa kaiken tämän päälle vielä innostua hellimään vaimoanne, joka kiitokseksi kaikesta uhkailee vieraisiin menemisellä, jos ette toteuta hänen joka saakelin toivettaan. Missäköhän vaiheessa mieleenne heräisi epäilys, ettei se nainen minua oikeasti rakasta, kun ei mitään halua kotinsa ja minun eteeni tehdä, olettaa vaan minun huolehtivan kaikesta? Missäköhän vaiheessa käväisisi mielessä, että miksi helkkarissa minun pitäisi osoittaa hellyyttä ihmiselle, joka ei minulle sitä anna? Kokeilkaas kuinka kauan rakkaus kukoistaa, kun vaan toinen vaivautuu sen eteen jotain tekemään??

Muutos, mikä sai miehen muuttamaan tapojaan ja lopettamaan vieraissa hyppimisen? Monet keskustelut kävitte, mutta minkä vuoksi istuitte keskustelemaan? Mikä sai miehen jäämään kotiin ja antamaan kaiken vain sinulle?

fyysistä läheisyyttä, ei aina seksiä
henkistä läheisyyttä eli avoimia keskusteluja, kaikesta mahdollisesta
ei syyllistämistä, vaan keskinäistä kunnioitusta
yhteiset reissut
eletään tätä hetkeä, ei murehdita menneitä eikä tulevia

Kiitos. Tuossahan noita tulikin, jospa kokeilen noita yllä olevia. Mä en ole alun alkaenkaan ollut millään mittarilla mitattuna 'paskamaisesti' käyttäytyvä ja kotitöitä laistava, joten ihan pienellä säädöllä tämä ei selviä.

Kumman vika, jos suksi ei luista? No hiihtäjän.

Minulla tekee mieli toista, mutta sillä ei. Kai se silloin on minun naama, mikä ei sytytä. Pojat hei, sen näkee naamasta, kun lakkaa....Siis vessan peilistä.

Turha täällä on valittaa seksistä. Tehkää jotain.

""surullista jos täytyy aina hyötyä kaikesta... pyyteettömyys on kova sana avioliitossakin...

et kai sinäkin ajattele oikeesti noin miten kirjotat???

eikös avioliitto ole kuin yhteinen yritys, molemmat hoitaa sitä mahdollisimman hyvin, ilman laskemista hyötyykö toinen enempi ku mä... yhteenhiileen sitä tarvii puhaltaa, jos aikoo liiton kestävän...""

Mitä pyyteetöntä siinä on, että nainen vaatii mieheltään korvausta yhteisten lasten hoidosta, vaikka mies on vuosikausia elättänyt perhettä?

Kummasti nämä ""yhteinen yritys""-lätinät loppuvat siinä vaiheessa kun naisen pitäisi siirtyä saamapuolelta antajapuolelle.