ovulaaitotestistä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännittäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jännittäjä

Vieras
rupesin kyseleen vaan kokemuksia... kun siis minulla näytti ovistesti +:ssaa su ja ma!!!! eilen näytti sitten haalea viivaa ja tänään vielä haaleempaa...(hommailtiin siis su ja ma iltoina ko muullon ei ollu mahd.)
niin mulla rupesi mietiyttään että voinkohan olla ees raskaana ko tuo testi näytti nyt niin haaleata viivaa... ja mitä oon täältä lukenut näitä ovistesteihin liittyviä juttuja, niin olenko ymmärtänyt oikein että yleensä tuo ovistesti näyttää (jos on tärpännyt) +:ssaa kokoajan ovulaation jälkeen... ?????
nii vaikea selittää mitä tarkoitan, mutta jos joku ymmärtäis :D
 
Olet käsittänyt väärin. Se ei näytä kun sen yhden päivän ja joskus pari ylimääräistä päivää, mutta testaaminen pitäisi lopettaa sen ekan plussan kohdalle. Eli tietysti se vaalenee, kun se LH-huippu kestää vain sen hetken, jolloin ovulaatio mahdollisesti tapahtuu.
 
No ei se nyt kokoajan näytä plussaa! Ja kaikilla ei näytä plussaa vaikka oliskin raskaana. Aikasintaan sillon, kun herkimmät r-testit näyttää, eli n. dpo 10 jälkeen...
 

Yhteistyössä