Ovulaatio testeistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyyhkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyyhkis

Uusi jäsen
23.02.2010
24
0
1
Eli voitte lukea mun tarinaa,jos kiinnostaa,niin lapsettomuuspuolelta,joten sitä en tähän nyt laita,mutta kyselisin, että mikä ovulaatiotesteri olis hyvä? Mä veikkaan, että mulla on ovis, kun limaa tulee,mutta luteaalivaihe(olikohan se:)) on joku 9 päivää mun mielestä,eli onko liian lyhyt?? millä saisin lisättyä keltarauhash.?Eikös se pidennä tota lut.vaihetta? Vai oonko nyt ihan pihalla :)??Niin ja mun kierto on 26-42 päivän väliltä.
Sit olisin kiinnostunut luonnontuotteista, joista apua raskautumiseen.

Mulla on nyt kokeilussa sellainen kun efamol saa luontaistuotekaupasta. Tasapainottaa hormoonitoimintaa. Tämä on vasta eka kierto, joten vaikea sanoa. Yhdellä päivällä tähän mennessä on pidentynyt. Paljon olen noista lukenut netistä ja gldin 25 taitaa olla aika vastaava myös.

https://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/1628/Efamol-helokkioljykapselit

http://www.sinunapteekki.fi/catalog/pharma-nord-glandin-25-150-kaps-p-441.html

Nopeasti vain nappasin muutaman sivun, kannatta googletella :D

Todennäköisesti luteaalivaihe on liian lyhyt, tai jotain sillä rajalla. Yleensähän se on jotain 12-16 välillä, joten siitä ja sen pidentämisestä varmaan kannattais lähteä liikkeelle.
Jos lääkkeellistä apua haluaa, niin Terolutit esim ovat oivat tuohon vaivaan...

Mullakin on ollut tuo luteaalivaihe liian lyhyt n. 10-11 päivää. Tää on eka kierto kun on käytössä ja söin vain ovulaatioon asti. Nyt on siitä ovulaatiosta jo 14 vrk mennyt ja ei kuukautisia =) En muista millon viimeksi näin. Raskaana tuskin olen kun tsiljoona negaa tehty jo, mutta kierto on petraantunut. Parempi kuin lääkkeet ensin kokeilla. Vahvistaa myös hiuksia, kynsiä ja ihoa :)

Nyt en kyllä osaa tuohon sanoa täysin oikeaa vastausta, mutta sehän on vain luontaistuote, helokkiöljyä. En kyllä usko että se millään liittyisi astmaan tai allergiaan, mutta uskon että tietävät luontaistuotekaupassa. Jos valitset efamolin niin sen rinnalla täytyy syödä myös omega-3:sta. Mulla on ollut nyt kuurina foolihappo, sinkki, e-epa sekä efamol. Sitten vielä huuhtelen ne berokalla alas. Miehellä sinkki ja foolihappo (pysyy simpat kunnossa ;) )

Tuosta lämpömittarista. Minusta se kyllä tuntuu turhalta kapistukselta ja maksaa aika paljon. Tavallinen kuumemittari ajaa samna asian tai luulisi ainakin. Minä en kyllä jaksa noita lämpöjä mittailla, kun tuntuu että mulla ne heittelee ihan miten vaan.

Niin kuin sanoin kannattaa googletella noita tuotteita niin löytyy enemmän kokemuksia.

Yhteistyössä