Ovulaatiotestillä raskautuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiittuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiittuli

Vieras
Vauvamme on nyt puoli vuotias ja kova vauvakuume on. Yhdet menkat on vasta tulleet ja olen täysimettänyt tähän saakka. Nyt on kuukautiset myöhässä, mutta en usko raskaana olevani, koska alussahan kierto voi olla miten sattuu. Testinkin tein pari päivää sitten kp 32 ja nega oli. Kannattaako siis kokeilla ovistesteillä, milloin olis "tärppi-aika" ja mihin aikaan? Yleensä minulla ollut kierto tasan 28 pv, mutta nyt siis varmaan sekaisin. Ja onko testit hankalia tehdä, en ole ennen kokeillut. Kiitos jos joku jaksaa vastata :)

Toki kannattaa, jos kuume on kova. Ainoa haitta ovistesteissä on, että ne on aika kalliita jos käyttää paljon, halvimmillaan kai 89 snt/kpl. Ja alussa, kun kierto on vielä sekaisin, voi joutua tikuttelemaan kauan. Mut hyvin helppoja, vastaavia kuin raskaustestit. Testejä voi tilata netisä esim. www.halpatesti.fi.

Helppokäyttöisiä. Toista kuumeilen minäkin vielä vanhoilla päivillä ja muutamana kuukautena nyt käyttänyt babyplus.fi:stä tilattuja testejä. Oviskin on löytynyt:-DD
Jänskättää vaan, että onkohan meille enää toinen lapsi mahdollinen, kun ekan kanssa ei ollut ihan nopsaa. Joten ovistesteille tosiaaan käyttöä meillä.

Kannattaa kyllä niin tietää paremmin, koska on oikea aika. Itse tilasi kotitesti:ltä. Jos on kierrot sekasin niin piti aloittaa vissiin kp11 tikuttaminen ja lopettaa vasta sitten, kun oo saanut 2 vahvaa viivaa testiin. Testi on hyvä sitten testata aina samaan kellon aikaan(esin klo15) ja parempi, jos ei ole käynyt vähään aikaan vessassa.
Sitten kannattaa käydä lukea vauvahaaveitten ensimmäinen keskustelu: "Tietoisku Lauran kirjoittamana" sieltä saa hyviä neuvoja. Nykyään en itse tarvi enää testejä vaan osaan muista oireista sen jo bongata!

Kiitos miirujaviiru tuosta babyplussan vinkistä ja setin hintakin oli kohdallaan:-) Olinkin kaivannut juuri noita testejä, enkä meinannut löytää niitä ollenkaan helposti, joten thanks!

Toivotaan teille sitä pientä kakkosta.

Yhteistyössä