Ovulaatiotestistä kysymys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antakaa armoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

antakaa armoa

Vieras
Kun tuntuu että mulla ne ei koskaan näytä täyttä plussaa. Esim. nyt on kp 10 ja aloin tikuttamaan, niin tuli sellainen tosi vahva viiva, mutta kuitenkin ihan vähän hailakampi kuin kontrolliviiva. Viime kuussa sama juttu, aloin testata kp 12 (pitkä kierto, 30 päivää) ja ekaks tuli samanlainen viiva kuin nyt, ja sitten ne hälveni päivä päivältä. Eli onko mulla se ovulaatio nyt vai ei ollenkaan?

Minulla ovulaatiotesti näyttivät aina sitä hailakkaa viivaa... Kerran näytti vahvaa viivaa, mutta silloin oli juuri hedelmöittyminen tapahtunut. Jos kierto sinulla on 30pv, niin parhaat hetket todennäköisesti ovat n. kp13-18.

[QUOTE="vieras";22324059]Minulla ovulaatiotesti näyttivät aina sitä hailakkaa viivaa... Kerran näytti vahvaa viivaa, mutta silloin oli juuri hedelmöittyminen tapahtunut. Jos kierto sinulla on 30pv, niin parhaat hetket todennäköisesti ovat n. kp13-18.[/QUOTE]

Viime kuussakin juuri noina päivänä viivat vaan heikkenivät heikkenemistään.. Siis sulle ei testit näyttäneet ovista? Kun mä mietin, että ovuloinko edes.

Jos ovuloitkin varhaisessa vaiheessa eli kp 10 tietämillä. Kai sekin on mahdollista niinkuin sekin että kuukautiset tulee ovulaatiosta laskien 9päivän päästä vaikka normi on se 14.
Aina ei edes joka kierrossa ovulaatiota tule.
Jos sulla on kierto muuten säännöllinen niin kuvittelisin että ovulaatiot kuitenkin tapahtuu. Itsellä pco ja jos ei lääkkein ovulaatiota aikaansaada tulee kuukautiset miten sattuu ja milloin sattuu jopa. Kuukautiskiertojen päivät lähentelevät 50, ollut jopa 100.

Mulla ei yleensä tule koskaan ovulaatiotestiin testiviivaa, joka olisi yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Puikkomalliset testit toimii mulla paremmin kuin liuskat, joilla en muistaakseni koskaan ole saanut lähellekään kontrolliviivan vahvuista viivaa. Kuitenkin ovuloin todennäköisesti joka kierrossa, koska tunnen ovulaatiokipua noin vuorokauden kuluttua vahvimmasta saamastani viivasta, ja tästä tasan kahden viikon päästä alkaa kuukautiset.

Joillakin LH-huippu saattaa mennä ohi tosi nopeasti. Kokeile sellaista, että testaat kahdesti päivässä niinä päivinä, jolloin ovulaatio todennäköisesti tapahtuu. Silloin vahvan viivan saa testiin todennäköisimmin.

Eli ovis ei välttämättä näy.. mulla on just niitä liuskamallisia. No, olis ollut kiva tietää. Oletan sitten että jos ovista tapahtuu, se on niiden päivien jälkeen kun viiva vahvimmillaan. Eli ehkä ylihuomenna.. Äh.
Noiden testien piti just lievittää stressiä tän suhteen, nyt on paine yrittää kokoajan kun ei sittenkään tiedä :D No okei, voihan se viiva huomenna vaikka tulla.

Yhteistyössä