pää-ja selkäsärky

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Onko muilla ihan alkuraskaudessa pääkipuja?
Mulla on ollu jo pari viikkoa ja nyt pari päivää alaselkää särkenyt.
Onko ihan normaalia :/
Lisäksi niska/hartiaseutu ihan jumissa,ilkeesti koko ajan sattuu.
Ei aiemmissa raskauksissa tällästä ole ollut,joten meinaa pelottaa :ashamed:

Kun mulla jumahti selkä tiesin olevani raskaana. Molemmissa raskauksissa selkä ollut todella kipeä. En itedä mistä johtuu mut ei ainakaan terkka eikä lääkäri ole reagoinut kun olen asian kertonut. Eli siis ei vaarallista?

Mulla on nyt 5+1 mittarissa ja selkäkivut alkoivat jo ennen plussaa. Oikeastaan ne alkoivat noin viikkoa ennen oletettuja menkkoja. Kysyin neuvolasta ja sanoivat sen kuuluvaan asiaan. Nyt sitten alkoi päänsärky eilen ja lievää mahakipua on ollut selkäkivun yhteydessä tosi vähän. En ole kuitenkaan joutunut turvautumaan lääkkeisiin ja haluankin olla tietoinen kivuista.

Itseäni pelottaa niin, että soitin jo tänään toisen kerran neuvolaan. Eilen illalla tuli nimittäin tosi vähäistä ruskeaa tuhrua paperiin pyyhkiessä. Ei se oikeen vuotookaan ollut. Ihan niinku ois ollut tummaa pissaa eli märkää (hankalasti selitetty). Olin ihan paniikissa ja itkin koko illan. Siinä soitin äitille, tädille, anopille....
Vielä ihmetellään mitä tapahtuu. Muita kipuja ei tosiaan mulla oo kuin noi selkäkivut ja pissalla juokseminen.

Uusimmat

Yhteistyössä