Päänsärky ja alkuraskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsu 08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsu 08

Jäsen
03.09.2007
112
0
16
Eli siis kysymys kuuluu,onko muilla ollut jatkuvaa päänsärkyä alkuraskaudessa? Rv nyt 10 ja nelisen viikkoa pää särkenyt välillä enemmän ja välillä vähemmän :/ Välillä voi olla päiviä välissä, ettei särje ja sitten taas monta päivää särkee.Ei kiva :( Tämä on kolmas raskaus, enkä tällaista "oiretta"muista ollenkaan.Mutta jos jollain tietoa/kokemuksia, mistä vois johtua ja onko siis normaalia, otan mielihyvin vastaan :flower: Neuvolaan pitää varmaan esiviikolla soitella kyseisestä asiasta myöskin..

kyllä on. koskeeko sulla takaraivoon vai otsalohkoon? mulla jomottaa otsalohkoon ja se on kuulemma hormonaalista. esikoista odottaessa söin magnesiumia ja se auttoi siihen, mutta nyt ei auta kuin panacod :kieh:
ja jos takaraivoa särkee, se on kuulemma joko verenpaineesta tai jumittuneista niskoista.

mulla usein kaurapussi tai lämmin suihku auttaa ja viimeisenä tehokeinona panacod.

Useimmiten edestä särkee. Toki varmaan niskatkin jumissa, kun päätä alaspäin laitan niin kiristää ja sattuu niskaan.Mutta eihän tässä vaiheessa vielä mitään myrkytysoireita voi ollakaan?? Kofeiinin puutettakin mietin,mutta kahvi jäi yli 4 viikkoa sitten. Ei kai se enää voi siitäkään johtua??

mä olen kanssa miettinyt että voisko olla kofeiinista, mutta en oo juonut sitä yli 10 viikkoon kuin kupin silloin tällöin. enkä usko että näin aikaisilla viikoilla on oire raskausmyrkytyksestäkään.

Uusimmat

Yhteistyössä