S
Säälittävä paska
Vieras
Ollaan oltu kimpassa parikymmentä vuotta ja lapsiakin siunaantunut kolme. Elämä on ollut seesteistä,kunhan on eletty miehen mukaan. Olen ollut kiltti tyttö; en ole käynyt ravintoloissa, en polttanut tupakkaa, en tavannut liikaa ystäviä, en harrastanut, en matkustellut, en opiskellut, koska mies ei ole halunnut, tämä kaikki aikahan olisi ollut häneltä pois! Tukahdutin haaveeni...Mieheni on mustasukkaista ja omistushaluista lajiketta. Turhaa romantiikkaa ei heru,mutta p.....a pitää antaa säännöllisesti ja rakkauden tunnustuksia,vaikkei vähempää voisi kiinnostaa.Olin suhteen alussa hiukan tuhma,hairahdin,olihan mieheni se ensimmäinen ja on ollut tähän päivään asti. Kaipasin huomiota,palvontaa,halua,mitä nainen nyt kaipaa. Tästä virheestäni ole nöyränä tyttönä maksanut vuosikausia. Silloin ajattelin tekeväni oikein ja ajan korjaavan. Ahdistus, inho ja viha vain kasvaa.En olisi itsestäni koskaan uskonut tällaisia tunteita. Arki sujuu hyvin,ulkoiset puitteet kunnossa,mutta sisällä velloo ja ahdistaa. Miehelle ei voi puhua,olen yrittänyt,tulee vain riitaa.Hän ei ymmärrä minua. Ihmiset ajattelevat minun olevan iloinen ja onnellinen,osaan teeskennellä hyvin,mutta todellisudessa haluaisin jättää tämän paskan.Mutta kun ei ole rohkeutta.