Päällepäsmäri ystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä ihmettä tehdä ystävän kanssa, joka aina ja joka kerta haluaa päättää, mitä tehdään yhdessä!?

Vaikka yritän joskus ehdottaa, että tehtäiskös tällä kertaa tällaista, niin ei koskaan käy. Aina hän vaan innokkaana ehdottaa jotain ihan muuta, ei oikeastaan edes kommentoi mun ehdotuksia.

Ja tosi erilaisia asioita siis näköjään halutaan tehdä. Ihmisenä oikein tykkään hänestä, on kiva jutella yms., mutta silti on tylsää jos aina vaan hänen pillin mukaan pitää mennä.

No niin, kieltämättä se on aikas riesakin. Mut en tiedä miten tän voisi ystävällisesti ilmaista, että hän tajuaisi. Ois kiva olla ystävä, mutta en tykkää kun aina hän sanelee mitä tehdään.

Mutta voiko sitä sanoa suoraan, ilman että toinen suuttuu, että nyt me on käyty näissä sun paikoissa niin monta kertaa, että mennäänkö tällä kertaa ihan kahvilaan tai meille. Kun musta ois kiva ihan vaan olla ja jutella, ihan suorittamatta yhtään mitään hyödyllistä samalla... En jaksa aina pakata neljää lasta talvitamineisiin jotta saadaan tulla heidän kanssaan lenkille että saadaan samalla hyödyllistä liikuntaa ja raikasta happea.

no helposti lapsiperhekavereita tvatessa menee tohon ,mennäään ulos niin lapset nauttii tai pitää kaupassa käydä.haluaisin mutta ei minulla ole aikaa vain istua kotona

Alkuperäinen kirjoittaja v:
no helposti lapsiperhekavereita tvatessa menee tohon ,mennäään ulos niin lapset nauttii tai pitää kaupassa käydä.haluaisin mutta ei minulla ole aikaa vain istua kotona

Niin. Näin se varmaan onkin, itse sit otan vähän silleen, että jos ystävän aika kerran on niin kortilla, niin ehkä on parempi, että ei sitten häiritä... Eiks ne lapset välillä vois nauttia siitä, että tulee kylään toisen kotiin, ja voivat siellä leikkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Ja siis kun ei muutenkaan tavata kovin usein. Ja toki on kiirettä itsellänikin, mutta jos haluan nähdä ystävää, niin mikä ettei siihen nyt sen pari tuntia voi ihan hyvällä mielellä uhrata.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta voiko sitä sanoa suoraan, ilman että toinen suuttuu, että nyt me on käyty näissä sun paikoissa niin monta kertaa, että mennäänkö tällä kertaa ihan kahvilaan tai meille. Kun musta ois kiva ihan vaan olla ja jutella, ihan suorittamatta yhtään mitään hyödyllistä samalla... En jaksa aina pakata neljää lasta talvitamineisiin jotta saadaan tulla heidän kanssaan lenkille että saadaan samalla hyödyllistä liikuntaa ja raikasta happea.

Fiksuhan tuo kaverisi on. Hyötyliikunta ja rupattelu samalla.

Alkuperäinen kirjoittaja niin mekin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Fiksuhan tuo kaverisi on. Hyötyliikunta ja rupattelu samalla.

Juu en olekaan sanonut, että se ei olisi fiksu. Se on varmasti oikein järkevää.

Se vaan on aivan eri asia kuin mistä itse tykkäisin.... kun harvoin vapaapäiviä on.

Yhteistyössä