Pääsiäisen ruokavinkkejä!

ananaskirsikka

Aktiivinen jäsen
02.06.2006
4 052
0
36
Meille tulee pääsiäisen aikaan vieraita, eli sitten on yhteensä 6 aikuista ja 7 lasta. Jotakin helppoja ja hyviä ruokavinkkejä kaipailen, tietenkin pääsiäinen voisi ruoissa jotenkin 'näkyä'. Mitäs teidän perhe pääsiäisenä pistelee poskeensa?

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Kananmunilla täytetty lihamureke, vs-perunat.

Ne munat pitää varmaan ensin keittää?
Jyy kyllä, laitetaan pitkittäin jauhelihan sisään. On kivan näköinen sit kun leikataan viipaleita murekkeesta. Itse teen tätä herkkua pääsiäisenä. Sopii mielestäni hyvin pääsiäispöytään..sitähän voi syödä kylmänäkin.

Jos teet tuota lihamureketta, niin teepä se kokonaan tai osittain lampaanjauhelihasta. :) Näin saat lammasta helpolla pöytään.

Mä voisin ehdottaa täytettyjä munanpuolikkaita. Päälle helpoimmalla vaan majoneesi tujaus ja persiljasilppua tai sitten ihan kunnon täyte vaikka savukalasta.

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Jos teet tuota lihamureketta, niin teepä se kokonaan tai osittain lampaanjauhelihasta. :) Näin saat lammasta helpolla pöytään.

Mä voisin ehdottaa täytettyjä munanpuolikkaita. Päälle helpoimmalla vaan majoneesi tujaus ja persiljasilppua tai sitten ihan kunnon täyte vaikka savukalasta.

Eikö lammas sinällään ole kuivaa? Possua joukkoon..?

Kiitos Jaanuska ohjeista. Pitä tutustua paremmin, muta kovasti hyvältä kuulostaa kahvilla marinoitu lammas :) sitä on melkeinpä pakko koittaa ;)

Yhteistyössä