Voi tää palsta on niin mahtava!! Kiitos Baltsu- kiva kuulla, että kuolaus ja nyrkit kuuluvat meidän ikäisten muksujen normaaliinm kehitykseen!! Meillä on jo mietitty, että tuleeko sille jo hampaita, kun kuolaa valuu ja nyrkit menee suuhun (tosiaan, näin ei ennen ollut). Hampaita tuki vielä tuo kärttyisyys, mutta nyt olen taas viisaampi. Niin ja olisihan meidän Nugeiggina ollut ylikehittynyt, jos hampaat tulisivat jo nyt...
Sama täällä, Nuki pyrkii jo ryömimään ja saakin käännettyä itsensä sivuttain sängyssä ja selältään punkeaa itsensä mahalleen (repii lakanaa ja käyttää sitä apuna).
Mutta siis huh, tää kaikki on normaalia 2kk vekaran kehitystä! Baltsu, laitatko sitten taas tulemaan kuvaa pikku-miehestänne, kun hän täyttää 3kk? Olisi mukava pysyä kartalla ja nähdä kehitystä. Ja mielelläni nään kuvia hänestä ja teistä ihan muutenkin

!
Kiitos, viime yö meni jo paremmin, mutta edelleen tutti lensi. Taitaa neiti nukkua syvintä unta näin aamulla. Mäkin heräsin vasta nyt. Klo 21 mentiin kärttyisänä nukkumaan. Onneksi unta tuli kuitenkin tarpeeksi ja nyt näyttää elämä taas valoisalta.
Rosan pelot tuntuu ikäviltä, mutta onneksi olit älykäs ja hait apua!! Mä uskon, että kaikki menee varmasti hyvin, mutta kuten olen ymmärtänyt sun luonteesta (och min), niin tääkin on varmaan sitä varautumista siihen, jos kaikki ei menekään ihan kuin kirjassa on kirjoitettu -tyyliin pessimisti ei pety!