Pääsin nyt sitten virallisesti alle 100 kg:n

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yäk!:
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
En mä välitä tuon yhen ihmisen kommenteista, mua vaan suuresti huvittaa kun ressukka luulee olevansa joku joka vihaa niin suurettomasti meitä läskejä. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

En vihaa lihavia, minusta vaan on hirveää, miksi antaa itsensä lihoa muodottomaksi, se on terveysriski ja myös oksettavan näköistä. Ihmisistä sen sisällä en ole sanonut mitään..

huoh..

No minkä mä sille voin ettei yäk tykkää meistä lihavista mutta mustakin tuntuu että taitaa itekin olla ylipainonen ja siksi vittuilee kun ei saa painoa pudotettua vaikka haluaisi. Yäk jos olet kuulolla niin tulepas antamaan kommenttisi kun me sua täällä niin kauheesti "kehutaan" :laugh: :laugh: :laugh: vai tuliko pupu pöksyihin ettei ole enää pokkaa tulla arvostelemaan?

No minkä mä sille voin ettei yäk tykkää meistä lihavista mutta mustakin tuntuu että taitaa itekin olla ylipainonen ja siksi vittuilee kun ei saa painoa pudotettua vaikka haluaisi. Yäk jos olet kuulolla niin tulepas antamaan kommenttisi kun me sua täällä niin kauheesti "kehutaan" :laugh: :laugh: :laugh: vai tuliko pupu pöksyihin ettei ole enää pokkaa tulla arvostelemaan?

katsoin tuota ruokalistaa ja vähän ihmetytti tuo vihreiden puuttuminen. miksi ihmeessä pastaa ja perunaa ja nakkia? eikö yksi noista kannata vaihtaa salaatiksi?
kai sulle on kerrottu lautasmalli?
kyllähän noin laihtua voi, mutta tuolla ruokavaliolla 2 diabetes odottelee muiden kansansairauksien kanssa ovella, riippumatta kiloista.

pistä lautaselle se puoli lautasta kasviksia vielä, ja syö se ennen muuta ruokaa.

ja siis ihan täysin hyvällä sanon, onnea paljon sinulle suorituksesta!:flower:

Kyllä mä vihreää syön mutten joka päivä. Missä on sellanen laki joka määrää että pitäisi salaatteja mussuttaa joka päivä jos rahaa on niukasti niin sitä on. Hyvä että saa pöperöä pöytään ja syödäänhän meillä kurkkua ja lehtisalaattia, eikö ne sitten olekaan vihreitä jutskuja? Mulla kuitenkin on tippunut paino vaikken nyt joka päivä salaatteja mussutakaan.

Kyllä mä vihreää syön mutten joka päivä. Missä on sellanen laki joka määrää että pitäisi salaatteja mussuttaa joka päivä jos rahaa on niukasti niin sitä on. Hyvä että saa pöperöä pöytään ja syödäänhän meillä kurkkua ja lehtisalaattia, eikö ne sitten olekaan vihreitä jutskuja? Mulla kuitenkin on tippunut paino vaikken nyt joka päivä salaatteja mussutakaan.

kannattaa ajatella myös sitä terveyttä. verenpaineet ja sokerit eivät tuosta ruokavaliosta pidä. ei ne kasvikset nyt niin paljoa maksa. kysy keittiönoidalta hyviä kasvisreseptejä. :)

Eli tänä aamuna oli punnitus ja virallisesti olen nyt sitten alle 100-kiloinen. Eli painoa on pudonnut 13.4 kg. Tästä mennään kohti joulua ja 90 kg:n painoa joka on mun seuraava tavoitteeni. Se viime perjantain alotus oli sen takia kun kävin terkkarilla ja siellä vaaka jo näytti alle 100 kg mutta nyt se on virallista koska aloitin silloin maaliskuussa punnituksen maanantaina ja se on mun virallinen punnituspäivä.

Onnea paljon, on sulla työtä ja painoa vielä paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkälaista tuo valvottu painon pudotus käytännössä on ja mihin tahoon pitää ottaa yhteyttä jos haluaa sellaiseen? Mulla ylipainoa yli 50 kiloa ja ikää vasta 25, enkä yksinäni pysty laihduttamaan - mahtaisko näillä kriteereillä päästä "valvontaan"?

Herrajee!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Järkyttävää!!! Miten ihminen voi päästää itsensä yli 100kg??? *HYI iletys!!! Ja toiset onnittelee, kun ei paina enää "kuin" 99 kg.Ei kai mulla onnistus vaikka söisin pelkkää voita suoraan rasiasta..

Musta paljon järkyttävämpää on se, että joku voi kommentoida näin typerästi ja tunteettomasti!

Ihan normaali kommentti, toi paino on oikeesti oksettavaa!

Kuules yäk. Oksenna ihan rauhassa ja niin paljon että varmasti riittää. Mua ainakaan ei vois vähempää kiinnostaa, mitä sä mun ulkomuodostani ajattelet.

Meinasin jo olla onnellinen että tästä tuli meidän pullukoiden keskinäinen tsemppausketju mutta ei..... Aina jotakuta inhottaa AJATUSKIN läskistä jota ei edes näe. Mutta Yäk, elä nää painajaisia ;) Mä tuun sun uniin ja syön siinä hampurilaisia :laugh:

Yhteistyössä