Paino sitte meni alle 100 kg:n

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
En sitten malttanut olla kirjautumatta ja olla kertomatta että paino on sitten pudonnut sinne alle 100 kg:n. Kauan se kesti mutta oon happy =) että se vihdoin sen teki ja vyötäröstäkin lähti 4 cm kuukaudessa. Kävin terkkarilla aamulla ja sen huomasin terkkarinkin ilmeestä että mielissään oli.

Hieno homma! Itse en uskaltaudu vaa'alle, vaikka laihtunut olenkin. Talvella käytin kokoja 50-54, nyt käytän kokoja 44-46. Käyn vaa'alla sitten, kun kokoni on 38. En edes tiedä millä numerolla painoni alkaa. Ihan sama.

Lähtöpaino oli 112.7 kg ja maaliskuusta olen laihduttanut eli 4 kk eli 13 kg on pudonnut paino. Olen tosi mielissäni. En ole farkkuja vielä uskaltanut kokeilla mutta eiköhän nekin jossain vaiheessa jalkaan mene, ehkä viimeistään sitten kun pääsen lähemmäs 90 kg eli jouluun menee. Se on tavoite että jouluun mennessä olisi mun paino 90 kg.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Lähtöpaino oli 112.7 kg ja maaliskuusta olen laihduttanut eli 4 kk eli 13 kg on pudonnut paino. Olen tosi mielissäni. En ole farkkuja vielä uskaltanut kokeilla mutta eiköhän nekin jossain vaiheessa jalkaan mene, ehkä viimeistään sitten kun pääsen lähemmäs 90 kg eli jouluun menee. Se on tavoite että jouluun mennessä olisi mun paino 90 kg.

kyllä se on siihen mennessä,ellei jo alikin ;) onnea vielä kerran =) :flower:

Yhteistyössä