Päästäisittekö lapset mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diipadaapaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diipadaapaa

Vieras
Mun äiti on jo pariinkin kertaan kysynyt et saisko ottaa meidän tytöt kesällä niiden mukaan 1-2 viikoksi etelänmatkalle...
Tytöt on kesällä 3.5v ja mulla koko kesä töitä kun ei lomaa kerkeä kerääntymään hoitovapaan takia.
Mä luotan 120% mun vanhempiin enkä epäile hetkeäkään etteikö ne tekis kaikkensa lasten viihtyvyyden ja turvallisuuden vuoksi.Tytöt on paljon viettänytkin aikaa mun vanhempien kanssa ja tykkää hirveesti olla esim. yökylässä yms.

Mutta,mutta...

Onhan ne viel niin hirveen pieniä ens kesänä,sanoinkin äitille tänään et sit kun tytät on vaikka 5v ja siitä eteenpäin ni: no problem

Mitä te tekisitte tai olette tehneet?
Onko muiden lapsia matkustellu ilman vanhempia ulkomailla?

En ehkä olisi noin pieniä vielä. Nyt kun isot on jo 5v ja 6v niin kyllä. Meillä tosin tyttö oli 3,5v niin kiinni meissä vanhemmissa, että ei vielä viime kesänäkään oikein halunnut yökylään yksinään.

Riippuu tosiaan lapsista.

Meillä menee nyt nuo isommat hiihtolomaksi vaarin luokse keskenään 500km päähän.

Meillä ovat aloittaneet juuri tuossa iässä reissaamisen isovanhempien kanssa ja on sitä reissua riittänytkin.

Laskisin ehdottomasti mukaan matkalle.

Tytöistä on myös leikkiseuraa toisilleen, on helpompi isovanhemmillekin kuin yhden kanssa.

Pakkaisin matkalaukut jo nyt & laskisin päiviä siihen että lapset lähtevät...

2 viikkoa voisi olla liian pitkä aika noin pienelle, viikko olisi erittäin jees. Nämä 6 v ja 8 v lapset antaisin vaikka kuukaudeksi jos joku ottaisi :saint:

Jos isovanhemmat ovat lapsille tuttuja ja ovat viettäneet useampia päivä putkeen yhdessä ennenkin, niin en näkis mitään syytä miksei lapset vois lähteä.