Päätin, etten avaa ovea jos ovikello söi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
Mulla on hetki aikaa olla itsekseni, ja ajattelin ettei meidän oven taakse tule kuitenkaan kukaan, jolla olisi asiaa minulle, lapset eivät ole kotona.

No, kuulin pihalta ääniä kun lapsen kaverit juoksivat meidän etupihalle. Ovikello soi. En mene avaamaan, vaan röhnötän nojatuolissa ja luen. Ovikello soi uudelleen. En mene edelleenkään avaamaan, soittaja ei näe meille sisälle eikä tiedä että täällä on ketään. Valotkaan eivät olleet vielä päällä.

Ovikello soi kolmannen kerran. Ja neljännen. Sen jälkeen lapsen kaverit hakkaavat ovea nyrkillä, sen jälkeen potkaisevat sitä pari kertaa, sitten renkuttavat taas ovikelloa.

Ajattelen, että perkele, en mene, koska nyt on mun hetkeni olla yksin ja rauhassa todella huonon viikon jäljiltä.

Lapsen kaverit lähtevät ovelta, ajattelin, että luovuttivatpa. No eikä mitä, nehän juoksevat meidän takaovelle hakkaamaan takaoven lasia ja sen jälkeen olkkarin ikkunan taakse koputtelemaan :kieh:

Olisi varmaan suosiolla pitänyt mennä heti avaamaan, ja sanomaan että ei täällä ole ketään kotona.

Mutta kun olin jo päättänyt :kieh:

Muoks, hahaa, ovikello söi :kieh::xmas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ärsyttäviä kersoja! Jos ei niitä kotona kasvateta niin olisin minä kyllä nostanut ahterini tuolista ja mennyt kertomaan että ovikelloa soitetaan kerran, max kahdesti! Riivaamaan ei jäädä, prkl.

Miten jotkut lapset kehtaa tehdä tuollaista? ja miten annetaan? Ei meillä saa kukaan mennä ilman lupaa pimpottelemaan tpoisten ovikelloja ja tajuavat lopettaa ensimmäisen soiton jälkeen. Olisin kyllä varmasti käynyt sanomassa pari valittua sanaa ja valistanut vanhempiakin, että mitä ne kullannuput tekee.

Sillon kun tirppa oli ihan pieni niin sattu olemaan sit nuutin päivä ja sillon täällä kiertää kakarat kerjäämässä karkkia. Noh olin just imettämässä ja tirppa nukahti syliin kun ovikello soi, en mennyt avaamaan kun tiesin miks soi ja ei kiinnostanut kuulla lauluja. Pian ovikelloon joku nojas oikein urakalla, sit kuulin kun joku loikki ikkunan takana ja seuraavaks oveen jo potkittiin. Tästähän meidän koira innostu ja sit tirppa heräskin jo, no mä menin ovella niin kakaralauma siellä killitteli ja kysyy viattomana et saako laulaa? No juu, ei saanu.

Mun naapurissa asuu todella iso mamuperhe, niitä kakaroitakin on ainakin kymmenen. Välillä ne käy rimputtamassa mun ovikelloa ja juoksevat karkuun. Vielä en oo kiinni saanut itse teossa mutta lupaan, että kun kiinni saan niin ei hyvä heilu niille pikku paskiaisille :kieh:

Ärsyttäviä kersoja! Jos ei niitä kotona kasvateta niin olisin minä kyllä nostanut ahterini tuolista ja mennyt kertomaan että ovikelloa soitetaan kerran, max kahdesti! Riivaamaan ei jäädä, prkl.

En suoraan sanottuna viitsinyt, koska tiesin kuka oven takana on, ja tiesin ettei puhe mene perille. Kaveri on ehkä vähän liioittelua, koska oma lapseni ei halua leikkiä hänen kanssaan, olivat kyllä aiemmin hetken aikaa kavereita.

Tunnistin siis yhden lapsen äänestä, ja tämän lapsen tuntien oletan että muut olivat hänen luokkakavereitaan, jotka eivät myöskään ole lapseni läheisiä kavereita.

on se vaan kumma kun jotkut ei käsitä, että jos ei eka tai toka kerta tehoa, niin turha renkuttaa.
hitto ihan ku jotkut poliisit ois ovella, kun pakko saada joku ovelle.

Yhteistyössä