Päätin etten vie päiväkotiin mitään lahjaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varsinainen ämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

varsinainen ämmä

Vieras
Kaksi vuotta lapset olivat samassa päiväkodissa, tänään jäävät kesälomille ja syksyllä uuteen. Koko kaksi vuotta olen ollut tyytymätön milloin mihinkin, välillä ihan pikku juttuja, välillä isompaa. Mitä enemmän on harmituksen aiheita tullut sitä pienemmästä alkaa ottaa päähän. Henkilökunta vaihtuu koko ajan, yksikin päivä oli, ettei ketään vakituista ollut paikalla vaan kaikki 6 sijaisia. Lastentarhan opettajaa ei ole koko päiväkodissa, paikka ollut haussa yli vuoden mutta hakijoita ei kuulemma ole, koska paikka on määräaikainen.

Hoidon taso on, että turvassa ovat ja ruokaa saavat mutta mistään varhaiskasvatuksesta ei todellakaan voi puhua. Päätinpä sitten, etten mitään lahjaa vie nyt lomille jäätäessä, mielstäni ei ole suuremmin syytä kiitellä hoitajia hyvin hoidetusta työstä. Valivali, tiedän, mutta paha maku jäi koko paikasta.

En vie minäkään lahjoja. Kaikilla lapsillani siellä yhteensä 12 hoitajaa. Henkilökunta vaihtuu tuollakin mutta muuten olen hoitoon tyytyväinen ja niin ovat lapsetkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Johan ne saa palkan työstään:
En vie minäkään lahjoja. Kaikilla lapsillani siellä yhteensä 12 hoitajaa. Henkilökunta vaihtuu tuollakin mutta muuten olen hoitoon tyytyväinen ja niin ovat lapsetkin.

mekin toimitaan,ei viedä lahjoja vaan kiitetään menneestä vuodesta ja palkanhan ne työstään saa.

missäs laissa sitä sanotaan että on vietävä lahjoja päiväkotiin,ei niin missään,Jos olet ollu tyytymätön toivottavasti olet aina maininnu asiasta etkä rupea sitten viimeisenä päivänä meuhkaamaan menneistä asioista,ole asiallinen ja toivota hyvät kesät ja jatkot.Mikään lahja pakko ei todellakaan ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
missäs laissa sitä sanotaan että on vietävä lahjoja päiväkotiin,ei niin missään,Jos olet ollu tyytymätön toivottavasti olet aina maininnu asiasta etkä rupea sitten viimeisenä päivänä meuhkaamaan menneistä asioista,ole asiallinen ja toivota hyvät kesät ja jatkot.Mikään lahja pakko ei todellakaan ole.

Joka kerran olen asioista maininnut ihan asiallisesti,mitään viimeisen päivän avautumista en suunnitellut (eipä taitaisi minusta edes olla siihen..) Asiat on monesti olleet tyyliin nuorempi pihalla ilman vaippaa (unohdettu laittaa pukiessa, sisällä pärjää jo ilman), kotona sitten huomaa että kaikki vaatteet läpimärkiä kun pissa tullut. Eli toisaalta ei mitään maailmanloppuja, mutta useasti toistuneita. Asiasta kun sanoo niin hoitajat miettii että 'niin, kukakohan sen teidän lapsen eilen puki, muistatko sinä, laitettiinko me vaippaa..' Grr.

Yhteistyössä