K
kiviäkin kiinnostaa
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Saanko mäkin lainata?Just nyt olis helevetillinen tarvis lapiolle!!!Ja pannaan samalla muutama hymiö ettei jonkun nenään mene taas muitakin ruumiinosia ratsumiehestä kuin pääAlkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Lissen nenään joutui se ratsumiehen pää.Kai nyt kaikki tajusivat että tämä on hyväntahtoista irvailua,ei tämän takia kukaan voi loukkaantua.EIHÄN?!?![]()
minä en todellakaan loukkaantunut.
viime yönäkin oli täällä kivaa läppää, mutta sakki osasi käyttää hymiöitä kirjoituksien välissä niin sen tiesi huumoriksi,mutta tuo kiiviäkn laittoi ihan pelkkää tekstiä ilman mitään hymiöitä, päättele siitä nyt jotain.
Eli olisit niellyt purematta kaiken jos olisin laittanut hymiöitä. Juu en ole musta niin en hymiöi. Jos ilman hymiöitä et leikiksi ymmärtänyt, niin mitäpä sitten. Jatkakaa mustat sitten omia leikkejänne. Mulla on pihan hienoin lapio, jaan sen muiden harmaiden kanssa ilman nahinaa.![]()
![]()
Oliko hyvä ny?
saa lainata. näitä on koko setti.![]()
Loistavaa.Hienoa että joku osaa olla samaan aikaan noin reilu ja huumorintajuinen-mä tykkään kympilläVeikkaan että Lisse ei...
![]()
Joo mut lisse ei varmaan enää samalle hiekkikselle ees tulis. Tosin jos ratsukko olis mee kaa, mut ei muuten.