Päätön Ratsumies, kumpi pää

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huumorii huumorii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
justiin näin,olis kumminkin sivu kuokkavieraita täynnä, syömässä kalliita eväitä :laugh:


:laugh:

joku juju tässä on. hymiötkin samanlaisia. ettei vain vuonna erkki ja alma olis jo renkaat vaihdettu. muutenhan sitä kumpainenkin olis tyynyä kuolaamassa. jäittepäs kiinni. ootteko vuorotellen, vai kenties omat koneet.



omat koneet ja omat asunnot.
ja mulla ainakin ukko koisimassa mutta päättömän naisesta en tiedä =)
joten turha kehitellä mitään.
en ees yv olla toisilleen laitettu, joten lopeta jo ja vielä harmaana piruilet =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
justiin näin,olis kumminkin sivu kuokkavieraita täynnä, syömässä kalliita eväitä :laugh:


:laugh:

joku juju tässä on. hymiötkin samanlaisia. ettei vain vuonna erkki ja alma olis jo renkaat vaihdettu. muutenhan sitä kumpainenkin olis tyynyä kuolaamassa. jäittepäs kiinni. ootteko vuorotellen, vai kenties omat koneet.



omat koneet ja omat asunnot.
ja mulla ainakin ukko koisimassa mutta päättömän naisesta en tiedä =)
joten turha kehitellä mitään.
en ees yv olla toisilleen laitettu, joten lopeta jo ja vielä harmaana piruilet =)


Piruilen? Olet ihan hakoteillä. Itsehän tuossa kirjoittelitte kuinka teitä pariksi oltiin epäilty, ja naitettu ja sitä rataa. Ja leikillä sitä jatkoitte. Mutta tää kolmas pyörä kolisee nyt nukkumaan.

Mutta mikä siinä on että harmaat aina piruilee, ja mustat on herttasii ja huumorintajuisii.

Hyvää yötä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
justiin näin,olis kumminkin sivu kuokkavieraita täynnä, syömässä kalliita eväitä :laugh:


:laugh:

joku juju tässä on. hymiötkin samanlaisia. ettei vain vuonna erkki ja alma olis jo renkaat vaihdettu. muutenhan sitä kumpainenkin olis tyynyä kuolaamassa. jäittepäs kiinni. ootteko vuorotellen, vai kenties omat koneet.



omat koneet ja omat asunnot.
ja mulla ainakin ukko koisimassa mutta päättömän naisesta en tiedä =)
joten turha kehitellä mitään.
en ees yv olla toisilleen laitettu, joten lopeta jo ja vielä harmaana piruilet =)


Piruilen? Olet ihan hakoteillä. Itsehän tuossa kirjoittelitte kuinka teitä pariksi oltiin epäilty, ja naitettu ja sitä rataa. Ja leikillä sitä jatkoitte. Mutta tää kolmas pyörä kolisee nyt nukkumaan.

Mutta mikä siinä on että harmaat aina piruilee, ja mustat on herttasii ja huumorintajuisii.

Hyvää yötä. :)


juuri niin kerroin ja päätön myös,sun viestis merkkeineen ei vaikuttanut huumorilta lainkaan, olit niin vissi varmaan että sama henkilö,tai samat koneet.
eilen oli kivaa ja oikeat henkilöt paikalla KIRJAUTUNEENA.
harmaat todella ovat erilaisia sori
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
:wave: , öitä vaan , älä hermostu justiin ennen nukkumista , näät pian painajaisia , minusta ilman päätä B)

Kuinkas tämä nyt näin kääntyi että olisin hermostunut. Minähän tän huumorilla aloitin, joku muu kyllä kipaantui, mutten minä. ja painajaisia en ole ajatellut näkeväni, edes päättömistä hevosista ajureineen. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
justiin näin,olis kumminkin sivu kuokkavieraita täynnä, syömässä kalliita eväitä :laugh:


:laugh:

joku juju tässä on. hymiötkin samanlaisia. ettei vain vuonna erkki ja alma olis jo renkaat vaihdettu. muutenhan sitä kumpainenkin olis tyynyä kuolaamassa. jäittepäs kiinni. ootteko vuorotellen, vai kenties omat koneet.



omat koneet ja omat asunnot.
ja mulla ainakin ukko koisimassa mutta päättömän naisesta en tiedä =)
joten turha kehitellä mitään.
en ees yv olla toisilleen laitettu, joten lopeta jo ja vielä harmaana piruilet =)


Piruilen? Olet ihan hakoteillä. Itsehän tuossa kirjoittelitte kuinka teitä pariksi oltiin epäilty, ja naitettu ja sitä rataa. Ja leikillä sitä jatkoitte. Mutta tää kolmas pyörä kolisee nyt nukkumaan.

Mutta mikä siinä on että harmaat aina piruilee, ja mustat on herttasii ja huumorintajuisii.

Hyvää yötä. :)


juuri niin kerroin ja päätön myös,sun viestis merkkeineen ei vaikuttanut huumorilta lainkaan, olit niin vissi varmaan että sama henkilö,tai samat koneet.
eilen oli kivaa ja oikeat henkilöt paikalla KIRJAUTUNEENA.
harmaat todella ovat erilaisia sori



mun viestini merkkeineen??? en ollut varma edes kuvitellutkaan että olisitte samoissa neliöissä, joku nyt käsittää väärin ja menee metsään, jopa ojaankin asti. sori jos olen väärä henkilö väärässä paikassa. en ole KIRJAUTUNUT mutta mitä sen on väliä. tuli tuiki selväksi että kirjautuneena on vähemmän väärinymmärretty. ja harmaat ovat todella erilaisia, mutta käsittääkseni nyt mitään veettuilua harrastanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Lissen nenään joutui se ratsumiehen pää.Kai nyt kaikki tajusivat että tämä on hyväntahtoista irvailua,ei tämän takia kukaan voi loukkaantua.EIHÄN?!? :D


minä en todellakaan loukkaantunut.
viime yönäkin oli täällä kivaa läppää, mutta sakki osasi käyttää hymiöitä kirjoituksien välissä niin sen tiesi huumoriksi,mutta tuo kiiviäkn laittoi ihan pelkkää tekstiä ilman mitään hymiöitä, päättele siitä nyt jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Lissen nenään joutui se ratsumiehen pää.Kai nyt kaikki tajusivat että tämä on hyväntahtoista irvailua,ei tämän takia kukaan voi loukkaantua.EIHÄN?!? :D

No ei voi ei .... taikka näköjään voi :o

Leikillään minä ainakin laitoin tuon että romanssi senkun kukoistaa :whistle:


Noh ... tietääpä ainakin sen että lisse on tosikko eikä ymmärrä hjuumoria :D


*hatunnosto päättömälle*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
no en minä ainakaan kimpaantunu , mitä se sitten onkaan :D

Mulla tuli joku ihmeen dejavu mutta aivan kuin olisit kírjoittanut noin aiemminkin :o :o

en tuota kimpaantumiseta , mut tuota "mitä se sitten onkaan" olen joskus käyttäny kun haluan tietää , jotain ??
 
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
justiin näin,olis kumminkin sivu kuokkavieraita täynnä, syömässä kalliita eväitä :laugh:


:laugh:

joku juju tässä on. hymiötkin samanlaisia. ettei vain vuonna erkki ja alma olis jo renkaat vaihdettu. muutenhan sitä kumpainenkin olis tyynyä kuolaamassa. jäittepäs kiinni. ootteko vuorotellen, vai kenties omat koneet.



omat koneet ja omat asunnot.
ja mulla ainakin ukko koisimassa mutta päättömän naisesta en tiedä =)
joten turha kehitellä mitään.
en ees yv olla toisilleen laitettu, joten lopeta jo ja vielä harmaana piruilet =)


Piruilen? Olet ihan hakoteillä. Itsehän tuossa kirjoittelitte kuinka teitä pariksi oltiin epäilty, ja naitettu ja sitä rataa. Ja leikillä sitä jatkoitte. Mutta tää kolmas pyörä kolisee nyt nukkumaan.

Mutta mikä siinä on että harmaat aina piruilee, ja mustat on herttasii ja huumorintajuisii.

Hyvää yötä. :)


juuri niin kerroin ja päätön myös,sun viestis merkkeineen ei vaikuttanut huumorilta lainkaan, olit niin vissi varmaan että sama henkilö,tai samat koneet.
eilen oli kivaa ja oikeat henkilöt paikalla KIRJAUTUNEENA.
harmaat todella ovat erilaisia sori



Siis että ihan sama mitä kirjoittaa, kunhan väri on oikea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Lissen nenään joutui se ratsumiehen pää.Kai nyt kaikki tajusivat että tämä on hyväntahtoista irvailua,ei tämän takia kukaan voi loukkaantua.EIHÄN?!? :D


minä en todellakaan loukkaantunut.
viime yönäkin oli täällä kivaa läppää, mutta sakki osasi käyttää hymiöitä kirjoituksien välissä niin sen tiesi huumoriksi,mutta tuo kiiviäkn laittoi ihan pelkkää tekstiä ilman mitään hymiöitä, päättele siitä nyt jotain.


Eli olisit niellyt purematta kaiken jos olisin laittanut hymiöitä. Juu en ole musta niin en hymiöi. Jos ilman hymiöitä et leikiksi ymmärtänyt, niin mitäpä sitten. Jatkakaa mustat sitten omia leikkejänne. Mulla on pihan hienoin lapio, jaan sen muiden harmaiden kanssa ilman nahinaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Lissen nenään joutui se ratsumiehen pää.Kai nyt kaikki tajusivat että tämä on hyväntahtoista irvailua,ei tämän takia kukaan voi loukkaantua.EIHÄN?!? :D


minä en todellakaan loukkaantunut.
viime yönäkin oli täällä kivaa läppää, mutta sakki osasi käyttää hymiöitä kirjoituksien välissä niin sen tiesi huumoriksi,mutta tuo kiiviäkn laittoi ihan pelkkää tekstiä ilman mitään hymiöitä, päättele siitä nyt jotain.


Eli olisit niellyt purematta kaiken jos olisin laittanut hymiöitä. Juu en ole musta niin en hymiöi. Jos ilman hymiöitä et leikiksi ymmärtänyt, niin mitäpä sitten. Jatkakaa mustat sitten omia leikkejänne. Mulla on pihan hienoin lapio, jaan sen muiden harmaiden kanssa ilman nahinaa.
Saanko mäkin lainata?Just nyt olis helevetillinen tarvis lapiolle!!!Ja pannaan samalla muutama hymiö ettei jonkun nenään mene taas muitakin ruumiinosia ratsumiehestä kuin pää :D :D :D Oliko hyvä ny?
 
non nii , olkaa vaikka tuskanpunasia vekselinvihreillä hiuksilla :p .
mä meen nyt nukkumaan , hyviä öitä kaikille tasapuolisesti , väristä riippumatta :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Lissen nenään joutui se ratsumiehen pää.Kai nyt kaikki tajusivat että tämä on hyväntahtoista irvailua,ei tämän takia kukaan voi loukkaantua.EIHÄN?!? :D


minä en todellakaan loukkaantunut.
viime yönäkin oli täällä kivaa läppää, mutta sakki osasi käyttää hymiöitä kirjoituksien välissä niin sen tiesi huumoriksi,mutta tuo kiiviäkn laittoi ihan pelkkää tekstiä ilman mitään hymiöitä, päättele siitä nyt jotain.


Eli olisit niellyt purematta kaiken jos olisin laittanut hymiöitä. Juu en ole musta niin en hymiöi. Jos ilman hymiöitä et leikiksi ymmärtänyt, niin mitäpä sitten. Jatkakaa mustat sitten omia leikkejänne. Mulla on pihan hienoin lapio, jaan sen muiden harmaiden kanssa ilman nahinaa.
Saanko mäkin lainata?Just nyt olis helevetillinen tarvis lapiolle!!!Ja pannaan samalla muutama hymiö ettei jonkun nenään mene taas muitakin ruumiinosia ratsumiehestä kuin pää :D :D :D Oliko hyvä ny?

saa lainata. näitä on koko setti. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Lissen nenään joutui se ratsumiehen pää.Kai nyt kaikki tajusivat että tämä on hyväntahtoista irvailua,ei tämän takia kukaan voi loukkaantua.EIHÄN?!? :D


minä en todellakaan loukkaantunut.
viime yönäkin oli täällä kivaa läppää, mutta sakki osasi käyttää hymiöitä kirjoituksien välissä niin sen tiesi huumoriksi,mutta tuo kiiviäkn laittoi ihan pelkkää tekstiä ilman mitään hymiöitä, päättele siitä nyt jotain.


Eli olisit niellyt purematta kaiken jos olisin laittanut hymiöitä. Juu en ole musta niin en hymiöi. Jos ilman hymiöitä et leikiksi ymmärtänyt, niin mitäpä sitten. Jatkakaa mustat sitten omia leikkejänne. Mulla on pihan hienoin lapio, jaan sen muiden harmaiden kanssa ilman nahinaa.
Saanko mäkin lainata?Just nyt olis helevetillinen tarvis lapiolle!!!Ja pannaan samalla muutama hymiö ettei jonkun nenään mene taas muitakin ruumiinosia ratsumiehestä kuin pää :D :D :D Oliko hyvä ny?

saa lainata. näitä on koko setti. :)

Loistavaa.Hienoa että joku osaa olla samaan aikaan noin reilu ja huumorintajuinen-mä tykkään kympillä :D Veikkaan että Lisse ei... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
non nii , olkaa vaikka tuskanpunasia vekselinvihreillä hiuksilla :p .
mä meen nyt nukkumaan , hyviä öitä kaikille tasapuolisesti , väristä riippumatta :wave:

Mikä hitto on vekselinvihreä? :laugh:
 

Yhteistyössä